Vastakkainasetteluketju

  • 418 092
  • 5 304

Glove

Jäsen
Ranska. Sinne vielä matkustan, tuskin Saksaan.
Lappi vai Ahvenanmaa.
Ahvenanmaa. Molemmat vanhemmat on kotoisin Lapista niin voitte arvata missä oltiin lomareissuilla jos ei ulkomaille menty. Ahvenanmaalla en ole käynyt muuta kuin Vikingin laivalla Maarianhaminan satamassa.

Jääpallo vai curling?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tennis vai sulkapallo?
Tennis. Itse myös aikanaan harrastanut ks. lajia ikäänkuin kakkoslajina. Sitten paukkui nivelsiteet niin monesti että loppui harrastamiset. Hieno laji kyllä pelata, mutta aivan helvetin puuduttavaa seurata. Varsinkin Simona Halepin tissipienennyksen jälkeen.

Valkosipuli vai sinihomejuusto mausteena roskaruoassa?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tennis. Itse myös aikanaan harrastanut ks. lajia ikäänkuin kakkoslajina. Sitten paukkui nivelsiteet niin monesti että loppui harrastamiset. Hieno laji kyllä pelata, mutta aivan helvetin puuduttavaa seurata. Varsinkin Simona Halepin tissipienennyksen jälkeen.

Valkosipuli vai sinihomejuusto mausteena roskaruoassa?
Ehdottomasti valkosipuli, koska sinihomejuusto on ihan perseestä.

Nyt tehdään jotain rajoja rikkovaa ja seuraava saa valita toisen ihan hulvattomista kuvista.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191009-145034__01.jpg
    Screenshot_20191009-145034__01.jpg
    168,4 KB · kertaa luettu: 191
  • Screenshot_20191009-145557__01.jpg
    Screenshot_20191009-145557__01.jpg
    165 KB · kertaa luettu: 171
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sanantha tietysti. Tuosta toisesta en oo kuullutkaan. Joku nobody.

Vesku Jokinen vai Pate Mustajärvi?
Mitä halvattua, ootko Jonne-komppanian taistelijoita? KVG, veliseni.

Mutta nyt pistit pahan. Hienoja miehiä molemmat. Meidän setämiesten keskuudessa lähes jumalolentoja. Mennään kuitenkin Paulilla kun on oman kylän poikia.

Pol Pot vai Mao?
 

Glove

Jäsen
Mitä halvattua, ootko Jonne-komppanian taistelijoita? KVG, veliseni.

Mutta nyt pistit pahan. Hienoja miehiä molemmat. Meidän setämiesten keskuudessa lähes jumalolentoja. Mennään kuitenkin Paulilla kun on oman kylän poikia.

Pol Pot vai Mao?
En jaksanut googlettaa, laiska kun olen.

Valitsen kuitenkin Maon, koska kirjoitti kirjankin. Saattoi toki Pol Pot kirjoittaa myös,, mutta olen kuullut vain Maon punaisesta kirjasta.

Rommel vai Guderian?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En jaksanut googlettaa, laiska kun olen.

Valitsen kuitenkin Maon, koska kirjoitti kirjankin. Saattoi toki Pol Pot kirjoittaa myös,, mutta olen kuullut vain Maon punaisesta kirjasta.

Rommel vai Guderian?
Kyllä aavikon kettu on aavikon kettu vaikka Hanskikin oli kovaakin kovempi horsti.

Amy Schumer vai sarah Silverman?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juustonaksut helposti.

Lautapelit vai PC/Konsolipelit?
PC/Konsolit ihan vain koska niissä pääsee laajemmin tutkimaan hommia ilman nopanheitto (pl. Morrowind)

Heroiini vai kokaiini?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös