Jos voisit valita seuraavan elämän tarinasi, olisitko mieluummin huippusuositun metalliyhtyeen laulaja vai Yhdysvaltain presidentti?
Tää on mulle ihan no brainer. Vaikka jossain määrin politiikka kiinnostaakin ja voisin olla siinä jopa ihan hyvä, en IKINÄ olisi valmis siihen mediarumbaan, jonka Yhdysvaltain presidenttinä joutuisin käymään läpi. Ei siinä paljon jäisi tilaa yksityiselämälle ja rauhaa sekä vapautta arvostavana ihmisenä tuollainen elämä ajaisi minut varmasti melko äkkiä nurkkaan ja kenties jopa masentuisin.
Huippusuositun metalliyhtyeen laulajana eniten vaakakupissa painaisi se (myös negatiivinen) julkisuus, joka sen mukana väkisinkin tulisi. Kyllä sellainen maailmankuulun rokkikukon elämäkin varmasti söisi paljon mehuja ja vaatisi rutkasti henkistä lujuutta. Ja kyllä silläkin tiellä olisi omat riskinsä kuten päihderiippuvuuteen ajautuminen, masentuminen sekä muut mt-ongelmat. Kuitenkin at the end of the day tietäisin tehneeni sitä mistä nautin ja mikä ruokki mun sieluani, joten kahdesta riskistä vaihtoehdosta, kyllä mä mieluummin olisin maailmankuulu vokalisti kuin jatkuvan suurennuslasin alla oleva USA:n pressa (KÖH! Trump. KÖH!)
Jos sinun olisi mahdollista periä eläimiltä joku ihmiseltä puuttuva taito, olisiko se veden alla hengittäminen vai kyky lentää?