K
Kiekkokatsoja
Ranska. Sinne vielä matkustan, tuskin Saksaan.Molemmat ovat siistejä, mutta Terminator vie voiton senttimetrin mitalla.
Ranska vai Saksa?
Lappi vai Ahvenanmaa.
Ranska. Sinne vielä matkustan, tuskin Saksaan.Molemmat ovat siistejä, mutta Terminator vie voiton senttimetrin mitalla.
Ranska vai Saksa?
Ahvenanmaa. Molemmat vanhemmat on kotoisin Lapista niin voitte arvata missä oltiin lomareissuilla jos ei ulkomaille menty. Ahvenanmaalla en ole käynyt muuta kuin Vikingin laivalla Maarianhaminan satamassa.Ranska. Sinne vielä matkustan, tuskin Saksaan.
Lappi vai Ahvenanmaa.
Tennis. Itse myös aikanaan harrastanut ks. lajia ikäänkuin kakkoslajina. Sitten paukkui nivelsiteet niin monesti että loppui harrastamiset. Hieno laji kyllä pelata, mutta aivan helvetin puuduttavaa seurata. Varsinkin Simona Halepin tissipienennyksen jälkeen.Tennis vai sulkapallo?
Ehdottomasti valkosipuli, koska sinihomejuusto on ihan perseestä.Tennis. Itse myös aikanaan harrastanut ks. lajia ikäänkuin kakkoslajina. Sitten paukkui nivelsiteet niin monesti että loppui harrastamiset. Hieno laji kyllä pelata, mutta aivan helvetin puuduttavaa seurata. Varsinkin Simona Halepin tissipienennyksen jälkeen.
Valkosipuli vai sinihomejuusto mausteena roskaruoassa?
Pitkät vai lyhyet hiukset naisella?
Lyhyet miehet rokkaa. Olen itsekin sellainen.Pitkät noin 99 kertaa 100:sta.
Pitkä vai lyhyt mies?
Nastat tiätty.Lyhyet miehet rokkaa. Olen itsekin sellainen.
Nastarenkaat vai kitkat?
Sanantha tietysti. Tuosta toisesta en oo kuullutkaan. Joku nobody.Nastat tiätty.
Sabrina Salerno vai Samantha Fox?
Mitä halvattua, ootko Jonne-komppanian taistelijoita? KVG, veliseni.Sanantha tietysti. Tuosta toisesta en oo kuullutkaan. Joku nobody.
Vesku Jokinen vai Pate Mustajärvi?
En jaksanut googlettaa, laiska kun olen.Mitä halvattua, ootko Jonne-komppanian taistelijoita? KVG, veliseni.
Mutta nyt pistit pahan. Hienoja miehiä molemmat. Meidän setämiesten keskuudessa lähes jumalolentoja. Mennään kuitenkin Paulilla kun on oman kylän poikia.
Pol Pot vai Mao?
Kyllä aavikon kettu on aavikon kettu vaikka Hanskikin oli kovaakin kovempi horsti.En jaksanut googlettaa, laiska kun olen.
Valitsen kuitenkin Maon, koska kirjoitti kirjankin. Saattoi toki Pol Pot kirjoittaa myös,, mutta olen kuullut vain Maon punaisesta kirjasta.
Rommel vai Guderian?
Molemmat ihan outoja mulle, oonko liian vanha vai mitä ihmettä?Kyllä aavikon kettu on aavikon kettu vaikka Hanskikin oli kovaakin kovempi horsti.
Amy Schumer vai sarah Silverman?
Domino, sillä toista en tiedä.Molemmat ihan outoja mulle, oonko liian vanha vai mitä ihmettä?
Valitsen Amyn, koska... en tiedä. Miellyttää enemmän silmää.
Dominokeksi vai Oreokeksi?
Domino, sillä toista en tiedä.
Edestä vai takaa?
Berliiniläinen, nam.Takaa
Berliinin-munkki vai omar-munkki?
Maksapasteija. En oo ikään syöny muttei voi olla paskempaa kuin maksamakkara.Berliiniläinen, nam.
Maksamakkara vai maksapasteija?
Maksapasteija. En oo ikään syöny muttei voi olla paskempaa kuin maksamakkara.
Vaihtelua vai aina suosikkeja?
Sydän rinnassa, mustavalkoinen, aina taistelee TPS.Aina suosikkeja
Musta vai valkonen?
Kyl mää tykkään enemmän sinisestä.Sydän rinnassa, mustavalkoinen, aina taistelee TPS.
Otetaan musta.
Sininen vai punainen?
Ananas pizzassa.Kyl mää tykkään enemmän sinisestä.
Ananas pizzassa vai kuolema?
Peräpukamat ovat luultavasti aika perseestä, joten otetaan alituinen smegmanin haju, mitä se sitten sattuukaan olemaan.
Juustonaksut vai suolatikut?
PC/Konsolit ihan vain koska niissä pääsee laajemmin tutkimaan hommia ilman nopanheitto (pl. Morrowind)Juustonaksut helposti.
Lautapelit vai PC/Konsolipelit?
Tampere. Tykkään mustasta makkarasta.Tiedä kumpi lie "parempaa", mutta kokaiini kuulostaa nimenä miellyttävämmältä, joten vastataan siis kokaiini.
Turku vai Tampere?
Tampere. Tykkään mustasta makkarasta.
Ylen aamu-tv vai Maikkarin huomenta Suomi?
Takki jossa on huppu. Ainakin talvella.Juuri äsken tuli syötyä yksi omena ja maistunut muutenkin elämän aikana huomattavasti päärynää useammin, joten otetaan omena.
Huppari vai takki?