Vastakkainasetteluketju

  • 428 814
  • 5 405

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen tässä taistossa hyvin neutraali, mutta molemmissa olen käynyt useasti ja vain Porissa saanut terassilla ostettua betonilonkeroa, niin valitaan Pori.

Pesäpallo vai jalkapallo?
Roihuttarien vuoksi pesäpallo. Kyllä mä @banaaninviljelijä tuun tänä kesänä paikalle.

Munakoiso vai parsakaali?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Glove

Jäsen
Iron Maiden

Black Sabbath vai Ozzyn soolotuotanto?
Black Sabbath. Ei siinä on minulla ollut Ozzyn tuotantoakin. Mutta Black Sabbath oli se bändi, joka sai kiinnostukseni heviin heräämään vuonna 1983, jolloin ostin myös ensimmäisen LP-levyni.

Musikaali vai ooppera?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Black Sabbath. Ei siinä on minulla ollut Ozzyn tuotantoakin. Mutta Black Sabbath oli se bändi, joka sai kiinnostukseni heviin heräämään vuonna 1983, jolloin ostin myös ensimmäisen LP-levyni.

Musikaali vai ooppera?
Miks musta tuntuu, että Glovella on aina joko kaks hyvää tai kaks huonoa vaihtoehtoa? Musikaali näistä kai sitten se vähemmän huono.

Italia vai Espanja?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miks musta tuntuu, että Glovella on aina joko kaks hyvää tai kaks huonoa vaihtoehtoa? Musikaali näistä kai sitten se vähemmän huono.

Italia vai Espanja?
Kanarialla olen käynyt, mutta nuoruuden lapsuuden ja nuoruuden takia valitsen Italian koska Paolo Rossi, Baggio sekä Vieri!!
Risotto vai nistipata?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kanarialla olen käynyt, mutta nuoruuden lapsuuden ja nuoruuden takia valitsen Italian koska Paolo Rossi, Baggio sekä Vieri!!
Risotto vai nistipata?
Risotto nyt ehdottomasti.

Ferrari vai Tesla?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ferrari helposti

Tulitikut vai sytkäri.
Sytkäri, parempi toimintavarmuus ja monet mallit toimivat kätevästi myös pullonavaajina.

Taru Sormusten Herrasta vai Dyyni? (kirjoista nyt puhe)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös