Olen tässä taistossa hyvin neutraali, mutta molemmissa olen käynyt useasti ja vain Porissa saanut terassilla ostettua betonilonkeroa, niin valitaan Pori.New York.
Pori vai Rauma?
Pesäpallo vai jalkapallo?
Olen tässä taistossa hyvin neutraali, mutta molemmissa olen käynyt useasti ja vain Porissa saanut terassilla ostettua betonilonkeroa, niin valitaan Pori.New York.
Pori vai Rauma?
Roihuttarien vuoksi pesäpallo. Kyllä mä @banaaninviljelijä tuun tänä kesänä paikalle.Olen tässä taistossa hyvin neutraali, mutta molemmissa olen käynyt useasti ja vain Porissa saanut terassilla ostettua betonilonkeroa, niin valitaan Pori.
Pesäpallo vai jalkapallo?
Huomenna olen menossa. Peli alkaa klo 14. Saavu sinne siis. Tällä kaudella en käy jokaisessa pelissä, koska matka.Roihuttarien vuoksi pesäpallo. Kyllä mä @banaaninviljelijä tuun tänä kesänä paikalle.
Munakoiso vai parsakaali?
Helle, mahdollisimman paljon. Minä niin nautin. Nytkin pihalla istuskelen kylmän juoman kanssa 25 lämmössä.Huomenna olen menossa. Peli alkaa klo 14. Saavu sinne siis. Tällä kaudella en käy jokaisessa pelissä, koska matka.
Parsakaali ehdottomasti.
Helle vai pakkanen?
Molemmat menee, mutta ehkä näistä vaihtoehdoista heviä.Helle, mahdollisimman paljon. Minä niin nautin. Nytkin pihalla istuskelen kylmän juoman kanssa 25 lämmössä.
Kevyempää rokkia vai heviä?
Punaviini.Molemmat menee, mutta ehkä näistä vaihtoehdoista heviä.
Punaviini vai valkoviini?
Niebelungenlied. Valkyriat viehättävät.Punaviini.
Nibelungenlied vai Beowulf?
Entisenä basistina pitää sanoa basso.Niebelungenlied. Valkyriat viehättävät.
Basso vai tenori?
Iron MaidenEntisenä basistina pitää sanoa basso.
Judas Priest vai Iron Maiden?
Black Sabbath. Ei siinä on minulla ollut Ozzyn tuotantoakin. Mutta Black Sabbath oli se bändi, joka sai kiinnostukseni heviin heräämään vuonna 1983, jolloin ostin myös ensimmäisen LP-levyni.Iron Maiden
Black Sabbath vai Ozzyn soolotuotanto?
Miks musta tuntuu, että Glovella on aina joko kaks hyvää tai kaks huonoa vaihtoehtoa? Musikaali näistä kai sitten se vähemmän huono.Black Sabbath. Ei siinä on minulla ollut Ozzyn tuotantoakin. Mutta Black Sabbath oli se bändi, joka sai kiinnostukseni heviin heräämään vuonna 1983, jolloin ostin myös ensimmäisen LP-levyni.
Musikaali vai ooppera?
Kanarialla olen käynyt, mutta nuoruuden lapsuuden ja nuoruuden takia valitsen Italian koska Paolo Rossi, Baggio sekä Vieri!!Miks musta tuntuu, että Glovella on aina joko kaks hyvää tai kaks huonoa vaihtoehtoa? Musikaali näistä kai sitten se vähemmän huono.
Italia vai Espanja?
Risotto nyt ehdottomasti.Kanarialla olen käynyt, mutta nuoruuden lapsuuden ja nuoruuden takia valitsen Italian koska Paolo Rossi, Baggio sekä Vieri!!
Risotto vai nistipata?
Ferrari helpostiRisotto nyt ehdottomasti.
Ferrari vai Tesla?
Sytkäri, parempi toimintavarmuus ja monet mallit toimivat kätevästi myös pullonavaajina.Ferrari helposti
Tulitikut vai sytkäri.
TSH.Sytkäri, parempi toimintavarmuus ja monet mallit toimivat kätevästi myös pullonavaajina.
Taru Sormusten Herrasta vai Dyyni? (kirjoista nyt puhe)
Tinze. Mätsääkö verho mattoja?TSH.
Erna Husko vai Tinze?
----------------Tinze. Mätsääkö verho mattoja?
Keskisen Vesa vai Kaulasen Sampo?
Katsomo, kun Viaplaytä ei oleAndroid
Viaplay vai Katsomo?
Murteella mennään.Katsomo, kun Viaplaytä ei ole
Kirjakieli vai murre?
Tanska, tuntisin itseni kotoisammaksi siellä.Murteella mennään.
Tanska vai Ranska?
TapetointiTanska, tuntisin itseni kotoisammaksi siellä.
Seinien tapetointi vai maalaus?
Ukkonen. Kiva kuunnella sisätiloista käsin.Tapetointi
Lumimyrsky vai ukkosmyrsky?