Korvassa on joskus nuoruudessa ollut, joten valitaan se. Jätän nämä nenäkorujutut lasteni sukupolvelle.Korvassa. Haittaa vähemmän.
Koru nenässä vai korvassa?
Pastaa vai perunoita?
Korvassa on joskus nuoruudessa ollut, joten valitaan se. Jätän nämä nenäkorujutut lasteni sukupolvelle.Korvassa. Haittaa vähemmän.
Koru nenässä vai korvassa?
Pastaa!Korvassa on joskus nuoruudessa ollut, joten valitaan se. Jätän nämä nenäkorujutut lasteni sukupolvelle.
Pastaa vai perunoita?
Perunalaatikko ehottomasti.Pastaa!
Lanttulaatikko vai perunalaatikko?
Hyvin vähän menee kumpaakin... Otetaan nyt sitten vaikka suklaa.Perunalaatikko ehottomasti.
Suklaa vai salmiakki?
Kismet!!Hyvin vähän menee kumpaakin... Otetaan nyt sitten vaikka suklaa.
Kismet vai Geisha?
Kumpikin käy, mutta sanotaan imelletty.Kismet!!
Perunalaatikko vai (TITII) imelletty perunalaatikko?
Molemmille olen allerginen, mutta koira mieluummin.Kumpikin käy, mutta sanotaan imelletty.
Kissat vai koirat?
Lisko ehottomasti. Käärmeet kammottaa mua.Molemmille olen allerginen, mutta koira mieluummin.
Käärme vai lisko lemmikkinä?
Kuumaa teetä juon, mutta sitäkin oiekastaan vain töissä tauoilla.Lisko ehottomasti. Käärmeet kammottaa mua.
Kuuma tee vai jäätee?
Normikahvi kiitos. En tiedä, mitä eroa edes noilla on.Kuumaa teetä juon, mutta sitäkin oiekastaan vain töissä tauoilla.
Käärmeet on ihan kivoja lemmikkejä. Harmi kun budjetti ei anna myöten hankkia haluamaani käärmettä. Tai siis saisin sen käärmeen ostettua (150-200 €), mutta kun sille pitää olla terraario yms. ja ne maksaa liikaa.
Latte vai espresso?
Porilaiset on ihailtavan fanaattisia Ässien suhteen, mutta silti Lukko.Normikahvi kiitos. En tiedä, mitä eroa edes noilla on.
Ässät vai Lukko?
Viking koska aikuisten oikeasti tykkäsin skidinä Viking Sallysta. Siljassa kyl saanut pildeä...Porilaiset on ihailtavan fanaattisia Ässien suhteen, mutta silti Lukko.
Ruotsin risteily Viking Linella vai Silja Linella?
Kulho, koska en tiedä mikä on kailo.Viking koska aikuisten oikeasti tykkäsin skidinä Viking Sallysta. Siljassa kyl saanut pildeä...
Kailo vai Kulho?
Kummassakin on ihan liikaa ihmisiä, mutta Losissa on varmaan lämpimämpää. Meen sinne.Kulho, koska en tiedä mikä on kailo.
New York vai Los Angeles?