HauisSex Pistols.
Pakarat vai hauis… miehellä?
Maaseutu ehdottomastiHauis
Kaupunki vai maaseutu?
Kyllä minä täällä pohjoisessa viihdyn. Jos meen etelään niin se on ainakin sen 5000 km sitten.Maaseutu ehdottomasti
Etelä vai pohjoinen (Suomessa)
Länsi.Kyllä minä täällä pohjoisessa viihdyn. Jos meen etelään niin se on ainakin sen 5000 km sitten.
Itä vai länsi?
Ruskea tukkaTummat silmät vai ruskea tukka?
No ei kyllä ole mitään suuria tunteita kumpaakaan kohtaan, mutta valitse tähtikeula-auton.Ruskea tukka
Bemari vai Mersu?
Färsaaret.No ei kyllä ole mitään suuria tunteita kumpaakaan kohtaan, mutta valitse tähtikeula-auton.
Färsaaret vai Grönlanti?
Espanja, koska osaan kieltäkin vähän.Färsaaret.
Espanja vai Kreikka?
Kumpikin hyvä. Kakku aina kruunaa kaiken.Espanja, koska osaan kieltäkin vähän.
Kakkua vai pullaa?
Paha. Tykkään kyllä molemmista mutta sanotaan kala.Kumpikin hyvä. Kakku aina kruunaa kaiken.
Kala vai kana?
Nuutti Vihtilä ehdottomasti. Mäkisellä on noussut kusi päähän eikä jaksa enää tehdä taustatöitä kunnolla.Antti Mäkinen vai Nuutti Vihtilä änäriselostajana?
Maria. Maria on oikeasti hemmetin tietävä ihminen meidänkin valtion sosiaalisista kuiluista.Nuutti Vihtilä ehdottomasti. Mäkisellä on noussut kusi päähän eikä jaksa enää tehdä taustatöitä kunnolla.
Maria Ohisalo vai Sofia Virta?
Pinkki koska lenkkarien pohjassa on sitä väriä (samalla laskee mun äijjäurosstatus!!).Maria. Maria on oikeasti hemmetin tietävä ihminen meidänkin valtion sosiaalisista kuiluista.
Pinkki vai punainen?
Otetaan paksu.Pinkki koska lenkkarien pohjassa on sitä väriä (samalla laskee mun äijjäurosstatus!!).
Pitkä vai paksu pippeli?
Riippuu leivästä. Sämpylän tai ruikkarin väliin laitan ennemmin kinkkua. Kovien leipien eli näkkärien ja hapankorppujen päälle taasen metukkaa.Otetaan paksu.
Meetvurstia vai kinkkua leivälle?
Tumma.Riippuu leivästä. Sämpylän tai ruikkarin väliin laitan ennemmin kinkkua. Kovien leipien eli näkkärien ja hapankorppujen päälle taasen metukkaa.
Tumma vai vaalea leipä?
Ohi.Tumma.
Kansalaisaloite ruikkari -sanan käytöstä vai aloite sämppärin kiellosta?
Ei helvetti mitkä vaihtoehdot.Ohi.
Jere Karalahti vai Teemu Selänne?
Korvassa. Haittaa vähemmän.Ei helvetti mitkä vaihtoehdot.
Sanotaan Jere Karalahti, koska hänen ulostulojaan näkee nykyään harvemmin. Onneksi.
Finni sisällä nenässä vai korvassa?
Korvassa on joskus nuoruudessa ollut, joten valitaan se. Jätän nämä nenäkorujutut lasteni sukupolvelle.Korvassa. Haittaa vähemmän.
Koru nenässä vai korvassa?
Pastaa!Korvassa on joskus nuoruudessa ollut, joten valitaan se. Jätän nämä nenäkorujutut lasteni sukupolvelle.
Pastaa vai perunoita?
Perunalaatikko ehottomasti.Pastaa!
Lanttulaatikko vai perunalaatikko?
Hyvin vähän menee kumpaakin... Otetaan nyt sitten vaikka suklaa.Perunalaatikko ehottomasti.
Suklaa vai salmiakki?
Kismet!!Hyvin vähän menee kumpaakin... Otetaan nyt sitten vaikka suklaa.
Kismet vai Geisha?