Pakko sanoa, että Kaapo.Crokcsit.
Marko Anttila vai Kaapo Kakko?
Kesä vai talvi?
Pakko sanoa, että Kaapo.Crokcsit.
Marko Anttila vai Kaapo Kakko?
Kesä vai talvi?
Hernekeitto selkeesti ja viiden tunnin urakalla tehtynä.Kai tähän on sanottava, että talvi, koska lätkää skulataan vähemmän kesällä.
Hernekeitto vai kaalikeitto?
Jatkoaika- vai vauvapalstat.
Liharuoka. Makkarat, leikkeet, pihvit ja paistit.Eihän tähän mitään muuta voi sanoa kuin luonnollisesti Jatkoaika.
Liha- vai kasvisruoka?
Kumpaakaan en ole oikein koskaan katsonut, mutta valitaan nyt Star Wars.Liharuoka. Makkarat, leikkeet, pihvit ja paistit.
Star Trek vai Star Wars.
Kumpaakaan en ole oikein koskaan katsonut, mutta valitaan nyt Star Wars.
Iltalehti vai Ilta-Sanomat?
Kiitos, @Glove!
Ämmis syö jokapäivä aamupuuron, Joten, kunnioitan!
Koiranoksennuspaskalauritähkä vahi ruotsinkokoisenperäpukamankokoinenarttuviskari?
Lohja, olen täysin suomenkielinen... Osaan kyllä ruotsia melko hyvin mutta...Lohja vai Lojo?
Perinteinen muumilimppari (metsämansikka) vai tämä uudempi maku (mustikka-vadelma)?
Änäri 96.Perinteet kunniaan. Kaikki hyvät maut keksittiin jo ennen 2000-lukua.
Blades of steel vai NHL96?
Tavallinen kirja vai e-kirja?
Tukholma, koska laivamatkalla ehtii oikeasti tehdäkin jotain ja maissakin on enemmän kierreltävää kuin Virossa.Sen verran vanhanaikainen oon, että valitsen tavallisen kirjan.
Tallinna vai Tukholma?
Glorious PC Master Race tietenkin.Tukholma, koska laivamatkalla ehtii oikeasti tehdäkin jotain ja maissakin on enemmän kierreltävää kuin Virossa.
Konsolipelaaminen vai PC-pelaaminen?
Ranska vai Saksa?
Heavy metal vai black metal?
Lanttu vai nauris?
Coldplay on parempi.Milloinkahan viimeksi olen naurista syönyt...Kyllä mä jo jouluisen laatikon vuoksi valitsen lantun.
Coldplay vai Muse?
Lauantai. Silloin ei tarvitse mennä töihin.
Kissa vai koira (lemmikkinä)?
Vaikka Muse onkin muka vakavaa taiderockia niin Coldplay on kammottavaa paskaa kokonaisuutena.Coldplay on parempi.
Mustikoita. Herneenpalkoja kun ottaa litran niin puolet on homeessa.Koira. Tää oli kuin syöttä lapaan.
Herneenpalkoja litra vai mustikoita litra?
Vaikka Muse onkin muka vakavaa taiderockia niin Coldplay on kammottavaa paskaa kokonaisuutena.
Mustikoita. Herneenpalkoja kun ottaa litran niin puolet on homeessa.
Ääni- vai E-kirja?
Sport, koska tiedän siitä edes jotain.Äänikirja, koska se ei rasita silmiä.
VPS vai Sport?
Sport, koska tiedän siitä edes jotain.
CMX vai YUP?
YUP. Tykkään enemmän Jarkko Martikaisen kuin A. W. Yrjänän äänestä.
Rommitoti vai Irish coffee?