Maja Ivarsson.Ehkä Vladi on hitusen vähemmän hullu.
Nina Persson vai Maja Ivarsson?
Arcade Fire vai Arctic Monkeys?
Maja Ivarsson.Ehkä Vladi on hitusen vähemmän hullu.
Nina Persson vai Maja Ivarsson?
Ei mökkiolosuhteisiin kuulu turha tekniikka. Ilman palovaroitinta mennään (ja kypäräkin on turha).Kesämökillä palovaroitin vai rinta kaarella jääkiekkokypärä päässä ilman?
Mieluummin olisin Kambodzassa -77/78 sillä sieltä voisi päästä pois. Puolassakin voisi selvitä, mutta kommarius kuulostaa aivovauriolta joten en luottaisi mahdollisuuksiini.Tami on oikea vastaus kaikkeen mikä liittyy asioiden kuntoon laittamiseen. Niin päivänselvä asia ettei tähän ole edes vaivauduttu vielä vastaamaan.
Kumpi olisit mielummin, juutalainen kommari Saksassa/Puolassa vuonna 1943 vaiko intellektuelli toisinajattelija Kambodzsassa kaudella -77/78?
Punk.Mieluummin olisin Kambodzassa -77/78 sillä sieltä voisi päästä pois. Puolassakin voisi selvitä, mutta kommarius kuulostaa aivovauriolta joten en luottaisi mahdollisuuksiini.
Punk vai räp?
Neste vai Teboil taukopaikkana?
IRCQuotesin parissa on tullut naurettua reilusti kun oli vähän nuorempi eli se.Riippuu kyllä paljolti sijainnista. Harvoin auton kyydissä nykyään kuljen, joten vastaan sen, kummassa olen viimeksi käynyt: Teboil.
Somemokista IRCQuotes vai Feissarimokat?
IRCQuotesin parissa on tullut naurettua reilusti kun oli vähän nuorempi eli se.
Tennis vai golf?
Tanska ihan vain sen takia että siellä on halvempaa kaljaa.Kurkkasin housuihini ja syistä tuntemattomista valitsen minigolfin.
Norja vai Tanska?
Nihilismi vai vertavuotava perse?
Nihilismi.
Markiisi de Sade vai Leopold von Sacher-Masoch?
Masokistina vastaan tähän. Toinen on nainen ja toinen ei ole ja olen hetero, joten kai se on tuo Halonen.Nyt kun naisiin päästiin, niin kumman kanssa kiksutuokio lähetyssaarnaaja-asennossa:
Castor Semenya vai Tarja Halonen?
Yrjö tappoi lohikäärmeen, oksennus ei.Masokistina vastaan tähän. Toinen on nainen ja toinen ei ole ja olen hetero, joten kai se on tuo Halonen.
Oksennus vai yrjö?
Kakkahätä vai kusihätä?
Halonen, koska on viihdyttävämpi.MOT vai Arto Halonen penkomaan hokidouppii?
Katolilaisilla on hienommat kirkot.Halonen, koska on viihdyttävämpi.
Katolilaisuus vai lestadiolaisuus?
Jung.Katolilaisilla on hienommat kirkot.
Freud vai Jung?
Groucho Marx koska hauskempi.Engels vai Marx?
Vaikka tanssiminen onkin ehkä yksi ihmiskunnan typerimmän näköisiä touhuja, niin silti Aira. Vähemmän kuspään oloinen ja aina positiivinen.Lenita Airisto vai Aira Samulin?
Berija ei ollut aivan yhtä oksettava kuin Himmler.Vaikka tanssiminen onkin ehkä yksi ihmiskunnan typerimmän näköisiä touhuja, niin silti Aira. Vähemmän kuspään oloinen ja aina positiivinen.
Himmler vai Berija?
Joku muu (isolla jiillä), koska se on Vilma Alinan erittäin kaunis, haurastunnelmainen ja unenomainen biisi. Upea kappale.Läski presidentiksi vai joku muu?
Kraftwerk. Kuuntelin aikoinaan kasetilta, jolle olin sen itse nauhoittanut.CMX vai Kraftwerk?
Kumman kanssa viettäisit mieluummin romanttista iltaa, Li Anderssonin vai Laura Huhtasaaren kanssa?