pettter. Kävin ilmaiskonsertissa (Alppipuistossa), Subwayssä ja ostin Lidlistä kaljaa, joten olen ilmeisesti muuttumassa pettteriksi.Kumpaan seuraan illaksi: pernaveikko vai pettter?
Seuraava juna Kainuuseen vai viimeinen juna Clarksvilleen?
pettter. Kävin ilmaiskonsertissa (Alppipuistossa), Subwayssä ja ostin Lidlistä kaljaa, joten olen ilmeisesti muuttumassa pettteriksi.Kumpaan seuraan illaksi: pernaveikko vai pettter?
pettter. Kävin ilmaiskonsertissa (Alppipuistossa), Subwayssä ja ostin Lidlistä kaljaa, joten olen ilmeisesti muuttumassa pettteriksi.
Sammun kotiin. Vähemmän pohdintaa liittyen kortsun käyttöön ja kevyempi morkkis.Pakko sanoa, että itse menisin milloin vaan Pernaveikon kanssa bisselle. Pettter nyt on mitä on, ihan sama.
Kainuuseen tietenkin. Metsässä on kiva olla ja viettää aikaa.
Pillunnälkäisenä baarin superläski vai sammuminen kotiin?
... Salami vai meetwursti pizzassa?
Hah. Samassa oltiin. Näkyikö siellä nurtsilla istuvan sellaista hölmöltä näyttävää suht humalaista miestä? Neljältä menin kun Pintandwefall aloitti. Lidlin tapahtumassa kanssa kävin ja Thaimaa-jutussa ja Koffin puistossa. No tänään taas täällä Alppipuistossa. Lidlin jutussa olin Kampissa monta tuntia kun Jenni Vartiainen ja Pete Parkkonen hoilasi. Repussa on kaikki ok.Kävin ilmaiskonsertissa (Alppipuistossa), Subwayssä ja ostin Lidlistä kaljaa, joten olen ilmeisesti muuttumassa pettteriksi.
Salami pizzassa, meetwursti leivän päällä!
Yksinäinen (ja sellaisena pysyvä) miljonääri vaiko laajan sosiaalisen ystäväpiirin omaava persaukinen?
Ihan samahan se periaatteessa on, ellei kyseessä ole historiallinen henkilö. Otetaan whitewashing.Ennemmin yksinäinen miljonääri kuin persaukinen jokapaikanhöylä ja kaikkien kaveri. Isolla rahalla kun saa ystäviä ja vaikutusvaltaa tai ainakin illuusion siitä, persaukinen pummi on persaukinen pummi tappiin asti. Mieluiten otan kuitenkin ehkä nykytilanteen, jossa en ole miljonääri mutta en yksinkään.
Mutta puhutaan elokuvasovituksista: musta mies näyttelemässä itäeurooppalaista paronia vaiko valkoinen nainen näyttelemässä aasialaista gurua?
Suzuki PV.Ihan samahan se periaatteessa on, ellei kyseessä ole historiallinen henkilö. Otetaan whitewashing.
Honda Monkey vai Suzuki PV?
Normaalit on kätevämpiä.Suzuki PV.
Normaalit vai integroidut keittiökoneet?
Normaalit on kätevämpiä.
Sean Connery vai Roger Moore?
Olli Jokinen vastaisi tähän että what kind of fucking question was that?Normaalit on kätevämpiä.
Sean Connery vai Roger Moore?
Molemmilla kuuluu peruslauseeseen vähintään kolme minä-persoonapronominia - silti, Olli Jokinen.Olli Jokinen vai Niklas Hagman?
Peurakolari Sysmässä. Voi pakastaa kolarilihat Uotin päivän juhlintoja odottamaan....
Peurakolari Sysmässä vai hirvikolari tuntemattomassa osoitteessa?
Alkuperäiset äänet.Peurakolari Sysmässä. Voi pakastaa kolarilihat Uotin päivän juhlintoja odottamaan.
Muumit alkuperäisillä vai uusilla äänillä?
Pakko sanoa unihalvaus. Kun nukkuu alasti, niin ei olisi mukavaa herätä aamulla yltä päältä paskassa.Alkuperäiset äänet.
Unihalvaus vai yöllinen housuun paskominen?
Mikä tahansa, kunhan ei Paavo.Pakko sanoa unihalvaus. Kun nukkuu alasti, niin ei olisi mukavaa herätä aamulla yltä päältä paskassa.
Paavo vai Pekka presidentiksi?
Ilman muuta Mikko Leppilammen Vitaepro-mainos. Lampaiden kanssa peuhatessa näetsen käytetään kumia, joten veneerinen ei tule kysymykseen.Mikko Leppilammen Vitaepro-mainos vai sukupuolitauti lampaalta?
Ja miksi...
Pitkävartiset nahkasaappaat. Sit voi ryhtyä strippariksi.Ilman muuta Mikko Leppilammen Vitaepro-mainos. Lampaiden kanssa peuhatessa näetsen käytetään kumia, joten veneerinen ei tule kysymykseen.
Vähemmistöhenkinen kysymys: Hai-saappaat vai pitkävartiset nahkasaappaat?
Jälkimmäinen. Ei muuten kuin nautinnollisen seksin kautta.Ehdottomasti pussillinen (iso!) pallokorvaa issesseen.
Söpö, ujo, kiltti ja kokematon naapurintyttö jolle saat näyttää kuinka hommat hoidetaan vai seksikäs, estoton, rietas ja kokenut kiimapuuma joka näyttää sulle kuinka ne hommat hoidetaan?
Suuhun vai vaginaan tuleminen?
Panisitko mielummin Johanna Tukiaista vai Donald Trumpin näköistä naista?
E: Toivottavasti muuten Johanna Tukainen ja Teuvo Hakkarainen eivät lisäänny keskenään...
Ehkä Vladi on hitusen vähemmän hullu.Kumman tilaisit suunnittelemaan Sinun ja Mussukkasi syyshäiden näyttävän rakettishown:
Vladimir Putinin vai Kim Jong-Unin?