Vastakkainasetteluketju

  • 416 652
  • 5 290
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kuollako valtamerellä haikalan vai haaksirikon vuoksi?
Haaksirikko kuulostaa noista kahdesta kivuttomammalta tavalta kuolla. Mennään siis sillä.

Jos sun olisi pakko valita, eläisitkö mieluummin koko loppuikäsi varakkaana mutta sinkkuna, vai erittäin vähävaraisena mutta kuitenkin parisuhteessa, eli tämä kuuluisa kysymys raha vai rakkaus?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jos voisit valita seuraavan elämän tarinasi, olisitko mieluummin huippusuositun metalliyhtyeen laulaja vai Yhdysvaltain presidentti?
Tää on mulle ihan no brainer. Vaikka jossain määrin politiikka kiinnostaakin ja voisin olla siinä jopa ihan hyvä, en IKINÄ olisi valmis siihen mediarumbaan, jonka Yhdysvaltain presidenttinä joutuisin käymään läpi. Ei siinä paljon jäisi tilaa yksityiselämälle ja rauhaa sekä vapautta arvostavana ihmisenä tuollainen elämä ajaisi minut varmasti melko äkkiä nurkkaan ja kenties jopa masentuisin.

Huippusuositun metalliyhtyeen laulajana eniten vaakakupissa painaisi se (myös negatiivinen) julkisuus, joka sen mukana väkisinkin tulisi. Kyllä sellainen maailmankuulun rokkikukon elämäkin varmasti söisi paljon mehuja ja vaatisi rutkasti henkistä lujuutta. Ja kyllä silläkin tiellä olisi omat riskinsä kuten päihderiippuvuuteen ajautuminen, masentuminen sekä muut mt-ongelmat. Kuitenkin at the end of the day tietäisin tehneeni sitä mistä nautin ja mikä ruokki mun sieluani, joten kahdesta riskistä vaihtoehdosta, kyllä mä mieluummin olisin maailmankuulu vokalisti kuin jatkuvan suurennuslasin alla oleva USA:n pressa (KÖH! Trump. KÖH!)

Jos sinun olisi mahdollista periä eläimiltä joku ihmiseltä puuttuva taito, olisiko se veden alla hengittäminen vai kyky lentää?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Ehdottomasti ottaisin kyvyn lentää. Olen joskus miettinyt, että lentäminen taivaalla ilman minkäänlaista kulkuvälinettä olisi älyttömän siistiä. Etenkin kuumana kesäpäivänä olisi kirjaimellisesti taivaallista (heheh) liitää korkealla metsän yllä ja kuunnella musiikkia. Otan siis mieluummin lentokyvyn kuin kyvyn hengittää vedessä.

Pizza vai kebab?
Kebab on toki hyvää, mutta meitin makuun jotenkin liian rasvaista ja raskasta syötävää. Pizza taas on käytännössä maailmankaikkeuden mahtavin ja jumalaisin ruokalaji ja todennäköisesti jos tietäisin kuolevani tänään, valitsisin viimeiseksi ateriakseni vanhan kunnon Mexicana pizzan ja pullon kokista. Gotta live it up while you can!

Jos sinulla olisi onnenpyörää pyörittämällä mahdollisuus joko tienata 10 miljoonaa euroa tai menettää kaikki nykyinen omaisuutesi asuntoa myöten, olisitko valmis riskeeraamaan koko elämäsi vai kieltäytyisitkö ja tyytyisit siihen mitä sulla on jo ennestään?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jos olisit ammattilaisjääkiekkoilija, tuulettaisitko omia maaleja sekä joukkueesi voittoja villisti vai olisitko mieluummin vaatimaton ja varovainen tuulettelija?
Mä oon siviilissäkin sellanen näkyvä ja kuuluva tyyppi, joku vois jopa sanoa että oon sellanen porukan hauskuuttaja ja pelle niin kallistun vahvasti ensiksi mainitun vaihtoehdon puolelle eli todennäköisesti tuulettaisin omia tekemiäni maaleja tunteella ja olisin ensimmäisenä antamassa miehistä syleilyä kun ketjukaveri lyö kiekon pussiin.

Vuodeksi vaihto-oppilaaksi Amerikan mantereelle vai johonkin Aasian valtioon?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vuodeksi vaihto-oppilaaksi Amerikan mantereelle vai johonkin Aasian valtioon?
Nyt on kyllä kysymys. Eli kokonainen maanosa vastaan kaksi muuta maanosaa. Toisaalta sunnilleen kaikki Suomesta itään on pelkkiä diktatuureja ja semmoisia paikkoja missä sananvapaus on oikeasti tiukassa. Eli eiköhän se olisi Kanada.

Potku kiveksille vai nyrkki perseeseen?
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Nyrkki perseeseen. Hiekkapaperihanska, ei lubee.

Boko Haram vai Al-Shabaab?
Al-Sabaab. Perkele Boko Haram tahtoo harjoittaa sharia-lakia, ei semmonen käy päinsä. Al-Sabaab tappelee ilmeisesti tappelee vain Somalian hallitusta vastaan niin eiköhän se oo vähän enemmän ookoo.

Suihinotto saavana osapuolena mieheltä vai tavallinen yhdyntä Angela Merkelin kanssa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kahdesta hyvästä tulkoot valituksi Viivi ja Wagner.

Kesäinen ilta-ajelu autolla vai moottoripyörällä?
Kyl se auto tulee olemaan se mun juttu, sitten aikanaan kun kortin toivon mukaan saan...

Jos sulla olisi mahis lähteä treffeille Salkkari-näyttelijän kanssa, olisiko valintasi ennemmin Jasmin Voutilainen vaiko Tiia Elg ?

Ja muistutetaan, että kysymys on puhtaasti hypoteettinen sillä kumpikaan ei ole tällä hetkellä vapailla markkinoilla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos sulla olisi mahis lähteä treffeille Salkkari-näyttelijän kanssa, olisiko valintasi ennemmin Jasmin Voutilainen vaiko Tiia Elg ?

Ja muistutetaan, että kysymys on puhtaasti hypoteettinen sillä kumpikaan ei ole tällä hetkellä vapailla markkinoilla.
Se että naiset seurustelevat ei ole este vaan hidaste. Otetaan Jasmin.

Keitetty vai paistettu muna?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Se että naiset seurustelevat ei ole este vaan hidaste. Otetaan Jasmin.

Keitetty vai paistettu muna?
Kumpikin kelpaa vallan mainiosti, mutta sopivan kypsyiseksi paistettu muna on kyllä niin taivaallinen makuelämys, että pakko mennä sillä.

Suositko julkisena kulkuvälineenä enemmän bussia vai junaa?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Juna on mukavampi kulkuväline pidemmillä matkoilla, mutta bussiakin pitää käyttää ja täällä Stadissa myös metroa ja sporia.

Viking Line vai Tallink Silja?
Kyl mä ite jotenki Viikkarilla tykkään matkustaa enemmän.

Kumpaan muuttaisit jos olisi pakko valita, Pori vai Rauma?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyl mä ite jotenki Viikkarilla tykkään matkustaa enemmän.

Kumpaan muuttaisit jos olisi pakko valita, Pori vai Rauma?
Pori olisi tutumpi paikka niin muuttaisin sinne. Baarikaappi tosin taisi lopettaa niin en kyllä tiedä mitä tekisin siellä.

Lemmy vai Jumala?
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Lemmy oli kova rokkijätkä, joten otan hänet. Olisi tietysti sama vaikka ottaisin Jumalankin, puhutaan yhdestä ja samasta henkilöstä.

Cola vai Jaffa?
Cola maistuu paremmalta.

Mustikka vai puolukka?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
No scouserit tietty.

Kalalaulu vai Lainalaulu?
Lainalaulu on paljon lyhyempi joten ei kerkiä vituttaa yhtä paljon kuin kalakalakalakala ihan sama mikä kala rallatus. Eli vastaan lainalaulu.

Harry Potter vai Taru sormusten herrasta leffasarjana?
 

Glove

Jäsen
Kallistun aikuisten MM-kisoihin. Molemmat käyvät mainiosti, mutta aikuisten skabat vievät lopulta voiton.

Rantaloma vai kaupunkiloma?
Rantaloma. Koska rantalomakohteissa on yleensä lämmintä. Voi toki kaupukilomakohteessakin olla, mutta pelaan varman päälle.

Finnair vai Norwegian?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rantaloma. Koska rantalomakohteissa on yleensä lämmintä. Voi toki kaupukilomakohteessakin olla, mutta pelaan varman päälle.

Finnair vai Norwegian?

Norwegianilla on tullut matkustettua usein, eikä mitään ihmeempää sekoilua ole tullut eteen. Finnair on myös kallis ja pilotit kännissä (hymiön paikka). Norwegian siis.

Rambo vai Terminator?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös