Varjomoderointi tulee taas!

  • 21 452
  • 188
Vuoden alussa kokeiltiin ensimmäistä kertaa varjomoderointia (lisätietoja tässä vanhassa ketjussa). Tämä kokeilu oli meidän - ja käsittääksemme myös siihen osallistuneiden palstalaistenkin - mielestä sen verran onnistunut ja hyödyllinen, että nyt järjestetään uusi kierros.

Varjomoderaattorit kertovat mielipiteensä raportoiduista viesteistä ja muista havaituista sääntörikkomuksista. Heidän mielipiteensä otetaan kokeilun aikana huomioon sanktioita jaettaessa. Pääsemme samalla vertailemaan myös sitä, kuinka hyvin moderaattorien linja yleisemminkin vastaa palstalaisten näkemyksiä.

Ajankohta on marraskuun loppupuoli. Aloitellaan, kun liiga palaa maaottelutauolta ja kesto on noin puolitoista viikkoa. Osallistujilta toivotaan tiettyä aktiivisuutta, mutta mitään palstan jatkuvaa vahtimista ei vaadita.

Halukkaat voivat ilmoittautua tämän viikon aikana joko tässä ketjussa tai yksityisviesteillä. Mukaan arvotaan kymmenkunta halukasta.


Terveisin,
Moderaattorit
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi ei, @Turha Kaukalo - miten meidän nyt käy kun (luultavasti) meitä ei enää huolita mukaan?

Ei vaan, suosittelen jos haluaa saada jonkunlaisen käsityksen moderoinnista. Ja kyllä meitä ol.in.var.jo.mod.e.raatto.reita kuunneltiin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No hitto. Ilmoittaudun arvontaan mukaan.
 

Barney

Jäsen
Kyllähän tässä varjomoderaattorin status kärsii inflaation, kun niiden määrä nyt yhtäkkiä tuplaantuu. Kohta täällä on joka toinen ollut joskus varjomoderaattori. Eihän tuolla statuksella kehtaa kohta enää edes leveillä.

Vakavasti ottaen suosittelen tätä kokeilua etenkin kaikille niille, jotka toistuvasti jaksavat valittaa pelikielloista. Noin lyhytkin ajanjakso antaa hyvin perspektiiviä siihen, että kuinka vaikea noita rajatapauksia on arvioida. Lisäksi ainakin itselläni se lisäsi arvostusta moderaattoreita kohtaan, kun alkoi jo vähän alle viikon jälkeen puuduttamaan joidenkin raportoitujen viestien lukeminen. Viehän tuo vähän aikaa, mutta joka tapauksessa hauska kokeilu, joka varmasti avaisi pahimpien valittajienkin silmät.
 
K

Kiekkokatsoja

En halua päästä. Mutta voin osallistua arvontaan. Ja jos "nakki" osuu kohdalleni, lupaudun tehtävään. Ja jopa yritän parhaani.
 
Kyllähän tässä varjomoderaattorin status kärsii inflaation, kun niiden määrä nyt yhtäkkiä tuplaantuu. Kohta täällä on joka toinen ollut joskus varjomoderaattori. Eihän tuolla statuksella kehtaa kohta enää edes leveillä.

No mutta tehän voitte aina muistuttaa olevanne Original varjomoderaattoreita. Eka painoshan on aina se arvokkain ja arvostetuin ja kaikkia tulevia varjomodeja tullaan aina vertaamaan teihin...

Voi ei, @Turha Kaukalo - miten meidän nyt käy kun (luultavasti) meitä ei enää huolita mukaan?

Lähtökohtaisesti tosiaan ideana, että mahdollisimman moni halukas pääsee kokeilemaan, mutta en sulkisi täysin portteja teiltä konkareiltakaan. Jos siis jotkut aiemmin mukana olleista haluavat kakkoskierrokselle, niin voitaisiin arpoa myös yksi teistä mukaan. Ei nimittäin välttämättä olisi yhtään pöllömpää, jos joku osallistujista tietää jo mistä on kyse ja voi tarvittaessa neuvoa myös muita osallistujia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lähtökohtaisesti tosiaan ideana, että mahdollisimman moni halukas pääsee kokeilemaan, mutta en sulkisi täysin portteja teiltä konkareiltakaan. Jos siis jotkut aiemmin mukana olleista haluavat kakkoskierrokselle, niin voitaisiin arpoa myös yksi teistä mukaan. Ei nimittäin välttämättä olisi yhtään pöllömpää, jos joku osallistujista tietää jo mistä on kyse ja voi tarvittaessa neuvoa myös muita osallistujia.
No jos noin, niin olen arvonnassa mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisihan sitä aikaansa huonomminkin viettää, ehkä. Ilmoittaudun mukaan arvontaan, kokemusta on runsaasti, siis arvontojen voittamisesta, olen nimittäin voittanut ysärillä Pepsin arvonnasta Star Wars -valomiekan (joka pettymyksekseni osoittautui leluksi), viitisentoista vuotta sitten DNA-kaupan arvonnasta puhelimen (Samsungin simpukkamalli) ja viitisen vuotta sitten paikallisen sählyseuran kausikortin. Epäilen, että sekä puhelimen, että kausikortin arvonnassa onnetar harrasti fiilunkia, mutta voitin kuitenkin.

PS. Sakkoa ja kakkua kaikille!
 

teppana

Jäsen
Minä ilmottaudun mukaan. Moderoinnista ei kokemusta ole, mutta tykkään urputtaa sen laadusta. Olisi mukava nähdä omin silmin kuinka haastavaa se oikeasti on.

Ilman sarvia ja hampaita, olen siis mukana arvonnassa.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Yritän päästä työpaikkaan. Olis kyl aihetta vähän tarkastella joidenkin kirjoituksia tarkemmin, no omia eka
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kyllähän siellä vähemmistön edustaja pitää paikalla myös olla. Homokortti siis vedetty esiin. No olishan se kiva nähdä millaisia viestejä tulee käsittelyyn ja pääsis itse arvioimaan niitä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllähän siellä vähemmistön edustaja pitää paikalla myös olla. Homokortti siis vedetty esiin. No olishan se kiva nähdä millaisia viestejä tulee käsittelyyn ja pääsis itse arvioimaan niitä.
Myöhässä olet. Minähän jo olin varjomode. Homokortti on niin has-been-nähty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös