No nyt, tässä miehessä on ainesta moderaattoriksi. Pelkkä varjomodearvontaan osallistuminen hivuttautuu hattuun. Vallanhuumaisia ajatuksia kohisee jo päässä.Tätä haluaisin kokeilla. Olen mukana, jos arpa osuu niin linja tulee olemaan liigan kurinpidon mukainen, eli vääriä tuomioita ja linjattomuutta luvassa.
Kyllä siinä käsittääkseni varjomodeilla on ihan aito mahdollisuus vaikuttaa jaettaviin tuomioihin. Eivät ole siis pelkästään katselemassa sivusta miten hommaa hoidetaan, vaan joutuvat oikeasti hommiin myös itse.Oikea ajatukseni tästä on se, että eikös tuo varjomodeilu ole vähän niin kuin joku, tuo lapsesi duuniin -päivä tai luokkaretki karkkitehtaaseen. Eli pääsee näkemään mitä se touhu on, mutta tuskin itse saa kuitenkaan puskea konvehteja ulos.
Mä olen ymmärtänyt, että lukevat raportoituja viestejä (ehkä jotain muutakin tekevät) ja kertovat kuinka he itse toimisivat sekä antavat mielipiteen mahdollisen banaanin pituudesta. Lopullisen päätöksen sitten kuitenkin tekee viralliset modet, nuo palstamme Aulis Gerlanderit.Kyllä siinä käsittääkseni varjomodeilla on ihan aito mahdollisuus vaikuttaa jaettaviin tuomioihin. Eivät ole siis pelkästään katselemassa sivusta miten hommaa hoidetaan, vaan joutuvat oikeasti hommiin myös itse.
Kyllä siinä käsittääkseni varjomodeilla on ihan aito mahdollisuus vaikuttaa jaettaviin tuomioihin. Eivät ole siis pelkästään katselemassa sivusta miten hommaa hoidetaan, vaan joutuvat oikeasti hommiin myös itse.
Toki se näin ilmeisesti menee, mutta tuo vertauksesi "lapsi duuniin" -tilanteisiin ei oikein tähän kuvaukseen osu, niin sillä tuota vähän kommentoin.Mä olen ymmärtänyt, että lukevat raportoituja viestejä (ehkä jotain muutakin tekevät) ja kertovat kuinka he itse toimisivat sekä antavat mielipiteen mahdollisen banaanin pituudesta. Lopullisen päätöksen sitten kuitenkin tekee viralliset modet, nuo palstamme Aulis Gerlanderit.
Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Mutta oliko oikeeta valtaa?No kyllä siinä joutui ihan kiitettävästi asioita ja niiden puolia, myös takapuolia, tutkimaan.
Kyllä kyllä, saatoin vähän kärjistää.Toki se näin ilmeisesti menee, mutta tuo vertauksesi "lapsi duuniin" -tilanteisiin ei oikein tähän kuvaukseen osu, niin sillä tuota vähän kommentoin.
Sehän on ihan selvää, että varjomodet eivät tee lopullisia päätöksiä, mutta voivat silti oleellisesti vaikuttaa niihin.
Mutta oliko oikeeta valtaa?
E: turha kysymys turhalle kaukalolle.
Kyllä meitä kuunneltiin.
Oli se kyllä aika vittumaista hommaa, kun kaikenlaista sankaria liikenteessä. Toivon, että Jatkoaika ry. ostaa kullekin modelle kopan kaljaa ainakin kerran vuodessa.
Välillä päätyi lukemaan keskustelua joka on yleiseltä sävyltään raskasta, mutta mitään sääntöjä ei rikota. Tai sitten miettii missä ne jotkut rajat menevät, onko jokin kommentti trollaamista vai onko kyseessä oikea kysymys, pointti. Kyllä siinä voi vähän käydä tunteisiin jotkut asiat. Työmäärä itsessään ei ollut mahdoton.Mikä hommasta tekee vittumaisen? Ei tuossa tehtävässä saa tunteilla. Pakko itse myös antaa tunnustusta Modeille siitä että esim itse olen saanut yhtä poikkeusta lukuunottamatta aiheelliset pelikiellot kun syy oli 'kiroilu'.
Välillä päätyi lukemaan keskustelua joka on yleiseltä sävyltään raskasta, mutta mitään sääntöjä ei rikota. Tai sitten miettii missä ne jotkut rajat menevät, onko jokin kommentti trollaamista vai onko kyseessä oikea kysymys, pointti. Kyllä siinä voi vähän käydä tunteisiin jotkut asiat. Työmäärä itsessään ei ollut mahdoton.
Koskakohan tää alkaa?
Olen kerran ollut lounaalla jääkiekkoleijona #79 kanssa.Saa pistää paremmaksi.
Saa pistää paremmaksi.
Valehtelu on kiellettyä.homma täysin hallussa
Teillä on nyt käynyt siellä joku virhe, miten mä en muka oo tossa kutsuttujen listalla?
Ei meille ikuisille metsänlaitalaisille anneta mahdollisuutta.Veikkaan, että kutsukirje on vielä matkalla. Nimittäin mullekaan ei ole vielä kilahtanut viestiä postilaatikkoon. En tosin tiedä, keihin noilla onnekkailla viitattiin. Itse olen vain komea, älykäs, rikas ja ahkera.
Minulla oli kuudennella luokalla luokan paras keskiarvo, toimin yläasteella oppilaskunnan sihteerinä, fasilitoin intissä taistelusosaston esikuntaa sekä toimin yliopistolla ammattiainekerhon hallituksen jäsenenä sekä toiminnantarkastajana. Lisäksi minulla on yli 20 vuoden kokemus atk:sta ja olen saanut perinteisin perhovälinein viisi yli metristä lohta. Olen myös 2048 -pelissä saanut näytölle 4096-palikan.
Saa pistää paremmaksi.