edit. ESPN pistää että Kovyn soppari saattaisi olla maksimissa 150 miljoona 17 vuodesta.
Scott Burnsidella oli käynyt lipsahdus. 150M on se summaa minkä Kovy tienaa uransa aikana, jos solmii tuon sopparin.
edit. ESPN pistää että Kovyn soppari saattaisi olla maksimissa 150 miljoona 17 vuodesta.
Scott Burnsidella oli käynyt lipsahdus. 150M on se summaa minkä Kovy tienaa uransa aikana, jos solmii tuon sopparin.
Eli tämän tiedon perusteella sopimuksen kokonaisarvo olisi noin 115 miljoonaa dollaria? Tähän mennessä Kovalchuk on ansainnut n. $35,000,000.
Ilmeisesti Smith ei siis liity Gange-treidiin, joten on mielenkiinto vain kasvaa.
Ehkä sitten jotain pickejä ja/tai prospekteja, kun Phillyn puolustus on tupaten täynnä ja hyökkäyskään ei enää isompia nimiä kaipaa. Ellei kyseisessä kaupassa liiku enemmänkin nimiä Tampaan.
Kuka vittu on Matt Walker?
Minun tietojen mukaan Kovy on ansainnut n. 50M tähän mennessä.
Samoin Dmitri Chesnokovin mielestä:
Kovalchuk made over $50m up until now in his career. This $100m+ deal makes him the world's richest hockey player. Correct?
Ei ainakaan kukaan, johon itse treidaisin Gangen. Oliko tilanne tosiaan noin paha? Top-6 pakkihan Walker on, mutta kyseisiä nyt sattuu Phillystä löytymään aivan tarpeeksi. Lisää siirtoja siis odotellaan puolustuksessa.
Kovaluinen pakki 1.7M cap hitillä 2013 kauteen asti... juuri sitä mitä te tarvitsitte? ;)
Tämän tiedon mukaan 35 miljoonaa. Tosin kyseessä on vain NHL-palkat, onko sitten saanut jo varhaisvuosillaan KHL:ssä noin kovia liksoja.
http://www.hockeyzoneplus.com/searc...ies-test.txt&key2=1968&action=searchdbdisplay
Sen minä sain selville jo HFBoardsin kautta. Mikä vitun pointti on kerätä lisää (ylihintaisia) puolustajia kun meiltä löytyy jo viisi Top-4 pakkia?
GM:ää alkoi vituttamaan finaalitappio, johon osasyynä se, että Flyers pystyi peluuttamaan vain neljää pakkia? Pelataanko nyt varman päälle ja lyödään yhdeksän yli 1,5 miljoonan miestä takalinjoille..
Ilmeisesti Matt Walker ja 4th rounder olisi paketti Gagnesta.
Pistetäänpä nyt se karu totuus tähän:
PHI
Meszaros
Walker
4th
TBL
Gagne
2nd
Näin se homma etenee...
Pistetäänpä nyt se karu totuus tähän:
PHI
Meszaros