Viestin lähetti dana77
Tästä oivana todisteena juuri tuo Paris Hilton. Hän on seurannut isäänsä ja hänen toimiaan todella läheltä ikänsä ja sen ansiosta hänestä on tullut niin viisas. Eipä muuta kuin Mein Kampfia tilaamaan.
No Conrad Hilton on Parisille ja Nickylle isoisoisä. Jos olisi faija ollut niin olisi aika iäkäs ollut, kun jo 1910 luvun lopulla hotelleja osteli.
Tulee mieleeni, että kun Hilton-konserni on toiminut jo pitkään ammattijohtajien luotsaamana niin ei ole sisarusten tarvinnut juurikaan busineksen pyörittämistä seurata. Enkä heitä siitä moiti. New Yorkissa on valtavasti tekemistä ja todellinen eliittihän ei töitä siellä tee. Central Parkissa lenkkeily, shoppailu, juhliminen ja muu vastaava täyttää kalenterin mukavasti. Sitä paitsi tollaista rentoa otetta voin suositella kaikille. Jos on esim. panostanut kunnolla opiskeluun tai työntekoon niin kannattaa välillä relata ja matkustella, juhlia & shoppailla. Itse olen ainakin havainnut hyväksi tehdä välillä niin. Sellainen talvisodan hengessä jännittäminen että hampaat irvessä paahdetaan töitä, kotia ja perhettä ilman mitään huvituksia ei enää oikein toimi nykyään.
Se, että kuinka fiksu Paris on, ei ole kovin tärkeätä ainakaan minulle. En kuulu oikein kohderyhmään, joka seuraa hänen tekemisiään. Hänellä on suvussaan ollut kuitenkin eteviä businessmiehiä, joten mitä väliä. Nauttikoon täysin siemauksin elämästä ja pitäköön hauskaa.