Valtteri Viljanen

• 92 952
  • 573

Nash-ty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisipa kiva kuulla mielipiteitä Viljasen play-off otteista vaikkapa nimimerkeiltä @Valmetti @Pukki ja @Nash-ty .

Ja kyllä, kritisoida saa. Tappion jälkeen nämä "Vitun lammas" jne. viestit on vaan hyvin surullisia henkilöiltä, jotka kutsuvat itseään Ässäfaneiksi.
Mene ny vittuun jälkiviisastelemaan. Otteet olivat paskoja silloin, hyvä että nyt onnistuu.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viljanen on jo tuplannut runkosarjan maalimääränsä. 56 matsia 1 maali ja nyt vajaa 3 matsia 2 maalia.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mene ny vittuun jälkiviisastelemaan. Otteet olivat paskoja silloin, hyvä että nyt onnistuu.
En jälkiviisastele, olin viisas ja eri mieltä kanssasi jo alle 3 viikkoa sitten, kun Viljanen oli mielestäsi täysin paska. Kohtuullinen kehitys kokeneelta pelaajalta muutamassa viikossa "aivan turhasta ukosta" joukkueen parhaaksi pakiksi.

Nash-ty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En jälkiviisastele, olin viisas ja eri mieltä kanssasi jo alle 3 viikkoa sitten, kun Viljanen oli mielestäsi täysin paska. Kohtuullinen kehitys kokeneelta pelaajalta muutamassa viikossa "aivan turhasta ukosta" joukkueen parhaaksi pakiksi.
Kiva kuulla. Hienoa että jaksat muistella näin vanhoja asioita kun oma jengi johtaa ja pelaa hyvin tuolla. Taidat olla kivaa seuraa.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Olen edelleen sitä mieltä että Viljanen - Anttalainen on aivan hasardi kaksikko omassa päässä. Et ole kouluttanut siis ketään.
Anttalainen on ollut kotipeleissä niin läpipaska että Viljasen hyviä otteiden arvoa vielä korottaa pakkiparin perseilyjen paikkailu.

E. Typoja

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ainakin antanut sapiskaa vilille ja aiheesta. Toki nyt voi sanoa posiakin että hän on selvästi kevvään miehii!

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Anttalainen on ollut kotipeleissä niin läpipaska että Viljasen hyviä otteiden arvoa vielä korottaa pakkiparin perseilyjen paikkailu.

E. Typoja
Anttalainen on sen takia taas ollut huonompi koska ei pelaa vahvuuksillaan. Nyt ollaan hänen leikkikentällä missä saa vetää ja ajella kuin vierasta sikaa ja nyt on tyytynyt Riekkismäiseen kusiaspesän tökkimistyyliin eikä taklaa. Ei sovi Anttalaiselle.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Tätä Viljasta on hieno katsoa. Perkeleen kovia taklauksia ja hyvää kiekollista peliä. Mahtava katsoa kun Vili nauttii jääkiekosta ja pelaa sitä vieläpä kovalla tasolla. Ässien paras pakki näissä pleijareissa, ellei jopa paras pelaaja.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Harvemmin näkee noin kovaa puhdasta niittiä - taito se on tuokin. Riski laitataklaukseen oli vaan tuossa ihan laidan lähellä aikamoinen, onneksi ei kolissut pahasti.
Näin ulkopuolisena Viljasesta on aina jääny kuva, että olisi sellainen ei-fyysinen kiekollinen pakki - oonko mä ihan hakoteillä?

(Pakollisena puolipiikkinä - oli ihan hukassa omissa meitä vastaan tupladerbyissä. Ei taida olla oman pään pelissä mikään maailman paras?)

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harvemmin näkee noin kovaa puhdasta niittiä - taito se on tuokin. Riski laitataklaukseen oli vaan tuossa ihan laidan lähellä aikamoinen, onneksi ei kolissut pahasti.
Näin ulkopuolisena Viljasesta on aina jääny kuva, että olisi sellainen ei-fyysinen kiekollinen pakki - oonko mä ihan hakoteillä?

(Pakollisena puolipiikkinä - oli ihan hukassa omissa meitä vastaan tupladerbyissä. Ei taida olla oman pään pelissä mikään maailman paras?)

Viljanen on aina ollut kova poika taklaamaan. Hakee isoja niittejä. Joskus nuorempana heitti usein oldschool persetaklauksiakin.

Runkosarja oli Viljaselle vaikea, nyt on oman pään peli toiminut ja tehoillut hyökkäyspäässä.

2 voittomaalia kolmessa pelissä on aika kova temppu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy