Mene ny vittuun jälkiviisastelemaan. Otteet olivat paskoja silloin, hyvä että nyt onnistuu.
En jälkiviisastele, olin viisas ja eri mieltä kanssasi jo alle 3 viikkoa sitten, kun Viljanen oli mielestäsi täysin paska. Kohtuullinen kehitys kokeneelta pelaajalta muutamassa viikossa "aivan turhasta ukosta" joukkueen parhaaksi pakiksi.Mene ny vittuun jälkiviisastelemaan. Otteet olivat paskoja silloin, hyvä että nyt onnistuu.
Kiva kuulla. Hienoa että jaksat muistella näin vanhoja asioita kun oma jengi johtaa ja pelaa hyvin tuolla. Taidat olla kivaa seuraa.En jälkiviisastele, olin viisas ja eri mieltä kanssasi jo alle 3 viikkoa sitten, kun Viljanen oli mielestäsi täysin paska. Kohtuullinen kehitys kokeneelta pelaajalta muutamassa viikossa "aivan turhasta ukosta" joukkueen parhaaksi pakiksi.
Kiva välillä kouluttaa kaltaisiasi. Ilo oli minun puolellani.Kiva kuulla. Hienoa että jaksat muistella näin vanhoja asioita kun oma jengi johtaa ja pelaa hyvin tuolla. Taidat olla kivaa seuraa.
Olen edelleen sitä mieltä että Viljanen - Anttalainen on aivan hasardi kaksikko omassa päässä. Et ole kouluttanut siis ketään.Kiva välillä kouluttaa kaltaisiasi. Ilo oli minun puolellani.
Anttalainen on ollut kotipeleissä niin läpipaska että Viljasen hyviä otteiden arvoa vielä korottaa pakkiparin perseilyjen paikkailu.Olen edelleen sitä mieltä että Viljanen - Anttalainen on aivan hasardi kaksikko omassa päässä. Et ole kouluttanut siis ketään.
Edelleen olen sitä mieltä, että eivät vaan tue toistensa vahvuuksia omissa. Jos nyt ensi kiekalle vaihtavat paria.Anttalainen on ollut kotipeleissä niin läpipaska että Viljasen hyviä otteiden arvoa vielä korottaa pakkiparin perseilyjä.
Anttalainen on sen takia taas ollut huonompi koska ei pelaa vahvuuksillaan. Nyt ollaan hänen leikkikentällä missä saa vetää ja ajella kuin vierasta sikaa ja nyt on tyytynyt Riekkismäiseen kusiaspesän tökkimistyyliin eikä taklaa. Ei sovi Anttalaiselle.Anttalainen on ollut kotipeleissä niin läpipaska että Viljasen hyviä otteiden arvoa vielä korottaa pakkiparin perseilyjen paikkailu.
E. Typoja
Harvemmin näkee noin kovaa puhdasta niittiä - taito se on tuokin. Riski laitataklaukseen oli vaan tuossa ihan laidan lähellä aikamoinen, onneksi ei kolissut pahasti.
Näin ulkopuolisena Viljasesta on aina jääny kuva, että olisi sellainen ei-fyysinen kiekollinen pakki - oonko mä ihan hakoteillä?
(Pakollisena puolipiikkinä - oli ihan hukassa omissa meitä vastaan tupladerbyissä. Ei taida olla oman pään pelissä mikään maailman paras?)