Valtteri Viljanen

• 89 692
  • 549

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitähän Viljaselle on tapahtunut Porin paluun jälkeen? Oli Vaasassa fyysinen ja tehokas pakki, vielä kiekollinen sellainen. Nyt kun katsellut sen pelejä mm. tänään niin täysin itseluottamus hukassa ja niinkuin peura ajovaloissa. Toivotaan että palaa vanhalle tasolleen vielä

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Mitähän Viljaselle on tapahtunut Porin paluun jälkeen? Oli Vaasassa fyysinen ja tehokas pakki, vielä kiekollinen sellainen. Nyt kun katsellut sen pelejä mm. tänään niin täysin itseluottamus hukassa ja niinkuin peura ajovaloissa. Toivotaan että palaa vanhalle tasolleen vielä
Samalla tasolla on pelannut suurimman osan peleistä kuin Vaasassakin. Sportia vastaan on ollut jostain syystä melko heikko mutta esimerkiksi Talviklassikossa ja viime viikonlopun TPS -peleissä oli joukkueen parhaita.

Taso on kyllä heilunut liikaa, mutta on oikeasti edelleen liigatason pelaaja. Tekee pakkiparistaan Anttalaisestakin paljon paremman mitä hän oikeasti on.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Käsittämättömän hidas korvien välistä, huonoja ratkaisuja järjestään. Sportin toisessa maalissa olisi yhtä hyvin voinut kurvata vaihtoon, sama lopputulos olisi ollut. Kruunasi iltansa tuossa lopun sekoilussa 6v5.

Tällä hetkellä aivan helvetin huono pelaaja.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Kiekottomana välillä hyvä ja pelaa fyysisesti mutta kiekollisesti näyttää että olisi ekaa kautta mukana. Tänään 2 lahjaa vanhalle seuralle. Nyt täytyy Valtterin herätä runkosarjan viimeisiin peleihin ja lopettaa tuollainen sekoilu omissa! Mielestäni vähän samaa vikaa kui Anttalaisella että tarvii sen hyvän kovan taklauksen alle että pääsee pelirytmiin kiinni. Siis itse annettuna.

maza#6

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, New Jersey Devils
Samalla tasolla on pelannut suurimman osan peleistä kuin Vaasassakin. Sportia vastaan on ollut jostain syystä melko heikko mutta esimerkiksi Talviklassikossa ja viime viikonlopun TPS -peleissä oli joukkueen parhaita.

Taso on kyllä heilunut liikaa, mutta on oikeasti edelleen liigatason pelaaja. Tekee pakkiparistaan Anttalaisestakin paljon paremman mitä hän oikeasti on.
Nyt täytyy kyllä olla erimieltä. Minun mielestäni Anttalainen tekee Viljasesta paremman kun on. Anttalainen paikkaa Valtterin virheitä jokaisessa pelissä. Pelaa liian suuria minuutteja. Ehkä menisi kolmos parissa hieman vähemmällä ajalla.

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️ Gus Polinski - Polka king of the midwest ♠️
Viljanen on ollut kyllä pettymys. Varsinkin tässä vaiheessa kautta, jolloin kokemus ja johtajuus pitäisi nousta esille. Lukuisia huonoja syöttöjä tai ensimmäisen syötön lähteminen lavasta kestää aivan liian kauan. Välillä antaa muutaman kovankin taklauksen mutta valitettavasti pelaa kilometreihin nähden kuin junnu. Rentous puuttuu ja jälki on sen mukaista.

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole missään tapauksessa Valtteri Viljanen fani, mutta surullista luettavaa on yhden miehen teilaaminen. Lyödään lyötyä, jokainen pelaaja epäonnistuu aina silloin tällöin, hyvän pelaajan tunnistaa siitä, että hän unohtaa huonot pelit ja lähtee seuraavaan peliin puhtaalta pöydältä. Olen melkoisen varma, että Viljanen tulee olemaan ensi viikolla hyvä.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Nollapeli on aina yhden pelaajan vika.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Minun mielestäni Anttalainen tekee Viljasesta paremman kun on. Anttalainen paikkaa Valtterin virheitä jokaisessa pelissä. Pelaa liian suuria minuutteja. Ehkä menisi kolmos parissa hieman vähemmällä ajalla.
Minun mielestäni taas tuo pakkipari tekee toisistaan huonompia koska kemiaa ei ole. Se nähtiin tänäänkin, laittaisin Karjalaisen kakkospariin Viljasen tai AA kaveriksi.

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viljanen kun vetelee parit pommit ja perstaklaukset keskiviikkona, jutut on sitten ihan eri suunnassa kuin nyt.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Viljanen kun vetelee parit pommit ja perstaklaukset keskiviikkona, jutut on sitten ihan eri suunnassa kuin nyt.
Se että hänen lepsuilunsa ansiosta katseltiin kolmea vastustajan maalia viikonlopun aikana, ei pari perstaklausta riitä korvaamaan. Jos tekee itse kolme maalia ensi viikolla, niin alkaa taas itselläkin kritiikin suunta kääntyä. Muuten jatketaan kyllä miinuksella.

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Minun mielestäni taas tuo pakkipari tekee toisistaan huonompia koska kemiaa ei ole. Se nähtiin tänäänkin, laittaisin Karjalaisen kakkospariin Viljasen tai AA kaveriksi.
Puutio on Ässien paras pakki ja ansaitsee isomman rooli, joten laittaisin hänet Riekkisen kanssa kakkospariksi. AA ja Karjalainen muodostaisi kolmosparin.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Milloin Ässien valmennus tajuaa, että Viljanen on täysin paska Yv-pelaaja, ja aiheuttaa vahinkoa nyt siellä. Älkää vttu päästäkö sitä enää ylivoimiin, maalia se ei tee koskaan, mutta omiin voi tulla hyvinkin.

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Aina kun Ässät häviää niin se on Viljasen syytä.
Ei se mielestäni ole Viljasen syytä, että Ässät häviää, mutta Vuorisen syytä on, että Viljanen pelaa kentällä niillä hetkillä, jolloin kentällä kuuluisi olla jonkun käyttötarkoitukseen paremmin sopivan pelaamassa.

edit. sen verran jaetaan vielä vastuuta, että valmennuksella myös varmaan vaikutusvaltaa pelaajahankintojen osalta.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Frida & Ebba.
Ei se mielestäni ole Viljasen syytä, että Ässät häviää, mutta Vuorisen syytä on, että Viljanen pelaa kentällä niillä hetkillä, jolloin kentällä kuuluisi olla jonkun käyttötarkoitukseen paremmin sopivan pelaamassa.

Oot muutamaan otteeseen esittänyt miten Kärki oli alkuun lupaavan oloinen rekry, mutta lopulta osoittautunut turhan raakileeksi. Siltä vaikuttaa juuri nyt.

Jotkut huutelevat Boeliusta sisään, mutta itse oon ollut tovin sitä mieltä, että turha vielä tällä kaudella tuoda sisään syötäväks elävältä, eikä enää tässä vaiheessa.

Sitten on noita välimallin pakkeja ja aika ajoin viivan hallitseva Puutio.

Ensi kaudella kaikki voi olla toisin, sisäinen kasvu + rekryt, mutta nyt joudutaan pärjäilemään kapeammalla viiva-kiekollisuudella. Kuhan nyt puolustajat + PAPP hoitelee sen toisen melko oleellisen tehtävän, eli vaikeuttavat vastustajan alueelle tuloa ja harjaavat maalinedustan.

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Aina kun Ässät häviää niin se on Viljasen syytä.
Toivottavasti Viljasesta päästään kesän aikana eroon. Voi olla ihan mukava kaveri, mutta ei hänestä saada mitään positiivista kentällä. Omissa liian hentoinen, kiekot ja miehet hukkuvat jatkuvasti. Ja vastaavasti hyökkäyspäässä rännittely on parasta antia. Jos joskus koittaa heittää kiekkoa maalille, niin joka hel*etin kerta se on ensimmäisessä blokissa.

En tiedä mitä on tapahtunut, ukon pitäisi periaatteessa olla jonkin verran kiekollinen ja osata laukoakin, mut tää on ihan farssi

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
En mä nyt lähtisi Viljasta erottamaan tai muutakaan noin radikaalia mutta fakta on että ensi kaudeksi tarvitaan parempia kiekollisia pakkeja. Viljaselle pienempi vastuu ja sinne Anttalaisen kanssa 3 pariin niin saadaa hänestä enemmän irti. Yvlle hän ei kuulu, mutta kuten täällä on todettu ei siellä ole ketään muutakaan laittaa. Kucerik on ollut aivan vitsi 3kk ja vaikka usealla kalsarit meneekin vaihtoon kun nimi Määttä mainitaan niin ei hänestä ole yv pakiksi siltikään. Puutio menee toisessa yv:ssä mutta joku kovaa laukova ja fyysiseen peliin pystyvä Jenkki/Kanukki olisi tilauksessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy