Pidänkö Pennasta Myrrää parempana valmentajana? Ehdottomasti.
Onko tulos tänä vuonna Pennasella parempi kuin Myrrällä? No se tässä eniten jännittää. Pennanen sanoi HPK mestaruusvuotena, että kesti kolme kautta iskostaa pelitapa joukkueeseen. Miten koppi ottaa Pennasen vastaan? Kontiola, Suomi, Parikka aina kiitellyt Myrrää, toivottavasti heiltä löytyy ymmärrystä.
Tämä ajankohta? Myrrän Ilvekselle olisi tullut varmasti 2-4 ottelun tappioputki jossain vaiheessa. Kaikille joukkueille tulee. Tälläisen jälkeen valmentajavaihdos olisi helppo perustella isolle yleisölle. Viikonloppuna aina iso Tampereen paikallinen. Mielestäni ehdottomasti pitänyt vielä vetää Myrrällä.
Itse henkilökohtaisesti olen harmissani Myrrän puolesta. Tuloksellisesti parasta Ilvestä yli 20 vuoteen. Pelillisesti Myrrän aikakautena Ilves on pelannut viihdyttävintä lätkää mitä minä muistan Ilvekseltä koskaan nähneeni. Kuitenkin Pennasen valinnan takana seison, mutta kriittisesti seuraan tätä tämän kauden projektia. Myrrällä mentiin viime kaudella kolmanneksi ja oli sanomatta selvää, että sitä ollaan lähdetty parantamaan niin siinä on myös Pennasen tämän kauden tavoite. Nyt on turha Jalon, Koskelan, Pennasen tai Raipen puhua mistään kolmen vuoden projektista jossa matka on vasta alussa. Nyt oli Myrrän projektin viimeinen kausi joka kuitenkin toistaiseksi puksutti eteenpäin. Ei joukkueen pelin tarvitse olla syyskuussa vielä valmista, kysykää keltä tahansa organisaatiolta tässä sarjassa.
Kiitos Myrrälle vuosista Ilveksessä. Kuten joku eilen mainitisi niin melkein ennätyksen pitkään Myrrä kuului yhtäjaksoisesti Ilveksen valmennustiimiin.