Venäjän valtiollinen lehti lyö Jokereita kuin vierasta sikaa: Väittää "paikallisten radikaalien” painostavan seuraa
Paikallisia radikaaleja:
Kalervo Kummola
Hjallis Harkimo
Annika Saarikko
Eteläpääty ry ja sen kaikki jäsenet
Suomen jääkiekkoilijat ry
Veikkaus
Linkki: IS
Mielenkiintoista on myös, että Jokerit tiedottivat peruuntuneen MInskin matkan johtuneen "turvallisuussyistä johtuen" joka on linjassa Minskin puheenjohtajan ja Lukashenkolle uskollisen Baskovin antamasta tiedotteesta ja väitteestä, jossa Jokeripelaajat ovat saaneet uhkauksia. Kuitenkin pelaajien puolesta asiaa kommentoinut Marko Anttila sanoi, ettei mitään uhkailuja ole tullut.Synninpäästön kirjoituksessa saa Jokerien johto, joka aikoi loppuun asti lentää Minskiin. Mielenkiintoinen palanen tuokin, joka voi olla faktaa.
Minä olisin kyllä yllättynyt, jos tuo ei olisi tausta-agendana isolla osalla tähän keskusteluun osallistuneista. Ainakin itse myönnän, vaikka en aiemmin olekaan osallistunut keskuteluun, että olen toivonut asioiden etenevän tämän Valko-Venäjän tilanteen sivutuotteena mahdollisimman paljon siihen suuntaan, että KHL-Jokereiden suosio vähenisi kannattajien puolelta, rahoittajien puolelta tai sekä että. Syynä se, että mielestäni Jokereiden pelaaminen KHL:ssä on huono asia Liigan tason ja kiinnostavuuden sekä näiden monien poliittisten näkökohtien kannalta.Kyllähän minä toivoisin että Jokerit pelaisi Liigassa Kärppien kanssa, KHL-Jokerit on ollut minulle melko yhdentekevä. Mää en välit pal semmottist. Ei minulla täten ole mitään syytä ollut KHL-Jokereita horjuttaa. Eikä se varmaan muillakaan ole ollut nimenomaisessa tapauksessa agendana
Dynamo Minskin GM yritti vakuuttaa Jokereiden johtoa kohuottelun turvallisuudesta – sanoo pelaajien kohdanneen uhkauksia sosiaalisessa mediassa
Dynamo Minskin oli määrä pelata torstaina KHL-kauden avausottelu Helsingin Jokereita vastaan. Minskin GM Dmitry Baskov kertoo seuran verkkosivuilla julkaistussa tiedotteessa, että ottelun peruuntumisen taustalla oli huoli Jokereiden pelaajien turvallisuudesta.www.mtvuutiset.fi
Valheiden verkko sen kun vain syvenee. Minskin GM kertoo, että Jokerien pelaajat ovat kohdanneet uhkauksia mm. sosiaalisessa mediassa, kuten esimerkiksi myös Jatkoaika kertoi.
Marko Anttila täällä taasen kiistää kaiken.
Jari Kurrin sönkötyksiä en valitettavasti itse osta ensimmäistäkään ja on jopa hieman huvittavaa, kuinka täälläkin mies on saanut jonkun vapahduksen ja vapahtajan viitan niiltä kaikkein sinisilmäisimmiltä kirjoittelijoita.
Aivan samaa mietin. Ilmiselvää uhkailuahan tuo on ja perusvenäläistä doktriinia. Maalitetaan henkilö, jonka kokevat olevan mielipidevaikuttajana heidän poliittisia intressejään vastaan. Mutta, että maalittavat KHL-Jokereiden fan-clubin johtohenkilön.Aika kuumottavaa, että venäläinen lehti nostaa tikun nokkaan Rädyn. Jos olisin hän, saattaisi hiukan mietityttää koko touhu.
Berliinin olympialaiset myönnettiin Saksalle 1931, pari vuotta ennen natsien valtaannousua. Eikä Hitler edes ollut olympialiikkeen kannattaja. Ihan ymmärrettävää kun heikomman rodun urheilija voitti valkoisen arjalaisen herrakansan edustajan monessa lajissa. Eihän se kiillottanut heidän kilpeään. Toki natsit ottivat kisoista kaiken propagandahyödyn mitä saivat.
On sitten tietenkin maksuasia, että kumpaa lähdettä pitää luotettavampana
Nyt kun venäläiset aktivistit ottaisi Jokerien fanikamat vastarinnan symboliksi -koska FSB:n on vaikeampi puuttua KHL-vaatteisiin- niin narrien poistuminen Venäjältä olisi todella lähellä.
Rädyn kannattaa varmaankin vaihtaa alaa ja perustaa faniseura Suomen eduskuntaan, jonkun paikallisen puolueen tueksi? Se olisi paljon rehellisempää kuin jääkiekon panettelu.
...
Maailma on niin täynnä poliittista skitsofreniaa, että siltä ei voi säästyä. Jättäkää edes jääkiekko rauhaan
Aivan samaa mietin. Ilmiselvää uhkailuahan tuo on ja perusvenäläistä doktriinia. Maalitetaan henkilö, jonka kokevat olevan mielipidevaikuttajana heidän poliittisia intressejään vastaan. Mutta, että maalittavat KHL-Jokereiden fan-clubin johtohenkilön.
Aikamoista.
Ensinnäkin: "paikalliset radikaalit" vs. "kunnon jääkiekkofanit". Itse tiedän hyvin kumpaan luokitteluun haluan tässä tapauksessa kuulua.
Paikalliset radikaalit olisivat kyllä hyvä nimi myös fan-clubille.Tuo "paikallinen radikaali" on aika kova kyllä.
Paikalliset radikaalit olisivat kyllä hyvä nimi myös fan-clubille.
Keskustelussa on ollut paljon keskustelua, että paikalliset radikaalit ovat aiheuttaneet mellankantynkää. Toisaalta mitään sellaista viestiä ei ole kuulunut, että pitäisi olla huolissaan. Tai, että sille kannattaa korviaan lotkauttaa.Tuo "paikallinen radikaali" on aika kova kyllä. Tuo termi jäänee elämään Jatkoajan saagaan kuten jotkut muutkin matkan varrella olleet. "Mellakantynkä", "Keskustelussa on ollut paljon keskustelua"
KHL-sääntöjen mukaan järkkäreiden pitäisi tuollainen lakana poistaa koska politiikkaa.Local Radicals lakana katsomoon seuraavaan kotipeliin.
Tarviiko sen olla iso lakana, onko yksittäiset kirjainkyltit kielletty? Tai kirjain per T-paita. Mahatifothan kai kiellettiin, onneksi.KHL-sääntöjen mukaan järkkäreiden pitäisi tuollainen lakana poistaa koska politiikkaa.
Ideana loistava. Ei taida vaan narrien paitavaliokunta uskaltaa tarttua aiheeseen....
Älä multa kysele, mulla ei tulkinnoista ole tietoa. Toivottavasti old chiefit pistää paitaa myyntiin kohta puoleen...Tarviiko sen olla iso lakana, onko yksittäiset kirjainkyltit kielletty? Tai kirjain per T-paita. Mahatifothan kai kiellettiin, onneksi.