Valioliiga livestream

  • 59 790
  • 234

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
JAgE kirjoitti:
CoolStreaming toimi aikanaan loistavasti. Tätä uutta ohjelmaa en saa toimimaan. Käyttäjässä varmaankin vika, mutta toimiiko se teillä?
Kyllä pelittää. Eronahan tässä CS:ään verrattuna on se, että tämä haluaa hakea kanavalistan (web)selaimella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
kuutti kirjoitti:
Onkohan joku ohjelma vielä toiminnassa, ja tuliskohan joltain kanavalta British Openia?

Sen jälkeen, kun tämä löytyi en ole mitään kiinankielisiä heikosti toimivia ohjelmia vilkaissutkaan.

Myönnän, että harkitsin vakavasti, ennen kuin postasin linkin tänne, mutta täytyyhän sitä samanhenkistä porukkaa auttaa. Toivottavasti ette kaikki nyt tuki sitten serveriä.

Toisaalta itse kuulun maksaviin asiakkaisiin, että minulle pitäisi siten olla serveritila aina varattuna. Tiedä sitten miten käytännössä, jos asiakasmäärät kasvaa. Yhtä lailla kaipa niillä rahoilla voi sitten ostaa parempaa rautaa.

Vastauksena kysymykseesi vielä, kyllä British Open näkyy parhaillaan.
 
Stounifani kirjoitti:
CoolStreaming on palannut! Täältä uusin versio imuroitavaksi (v0.44): http://www.skydebanen.net/~raff67/coolstreaming0.44.exe.zip

Ainakin ESPN näyttää pätkivän ihan kohtalaisesti tällä hetkellä. Johtuukohan käyttäjien vähäisyydestä, joita on nyt 32? Hieno homma kuitenkin.

Hieno homma, että legendaarinen CS on palannut! ESPN tosiaan näyttäisi pätkivän, tosin vasta äsken laitoin päälle ja ainahan se ottaa oman aikansa ennenkuin lähtee rullaamaan.

Parhaillaan tulee FA Premier League Asia Trophy:n ottelu Man City vs. Everton. Ihan mielenkiintoista nähdä uusia äijiä tositoimissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hienosti toimii taas, se toinen oli kuitenkin aika räpellys. Täytyykin perehtyä taas ohjelmatietoihin.
 

Littune

Jäsen
Streameista

Olen ottanut vähän aikaa sitten käyttöön PPLive ohjelman, ja se on toiminut hyvin. Onko näissä idän ohjelmissa mahdollisuutta saada selostuskieleksi englanti, vai täytyykö tyytyä katsomaan pelejä äänettömällä?

Lisäksi minua kiinnostaisi, onko missään olemassa sivuja, joilta näkisi, mitä pelejä on lähipäivinä tulossa miltäkin kanavalta?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan kenelläkään tietoa jos Sofia-Liverpool -peliä voi jollain ohjelmalla seurata? Coolstream löytyy mutta voin tarvittaessa myös toisen ohjelmankin ladata.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ohjelmatietoja etsiessäni silmiini ei osunut muita kuin kiinan/japanin/jonkin muun möngerryskielen kirjaimia. Mistäköhän löytäisi ohjelmatiedot vaikka ihan perinteisellä englannilla?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Finisher kirjoitti:
Ohjelmatietoja etsiessäni silmiini ei osunut muita kuin kiinan/japanin/jonkin muun möngerryskielen kirjaimia. Mistäköhän löytäisi ohjelmatiedot vaikka ihan perinteisellä englannilla?


http://www.fbtz.com/forum/forumdisplay.php?f=18 Vaatii rekisteröitymisen (ei kestä kauaa). Sivun ylimmässä ketjussa on yleensä viikon/-lopun matsit, jotka löytyvät joko CoolStreamin tai PPLiven kautta oikeine kanavineen.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Master Chief kirjoitti:
http://www.fbtz.com/forum/forumdisplay.php?f=18 Vaatii rekisteröitymisen (ei kestä kauaa). Sivun ylimmässä ketjussa on yleensä viikon/-lopun matsit, jotka löytyvät joko CoolStreamin tai PPLiven kautta oikeine kanavineen.
"There are no posts in this forum." Eli rekisteröidytty on, mutta eipä suostu näyttämään ainuttakaan viestiä. Joko on äärimmäisen hiljainen foorumi, tai sitten mulla on jokin asetus tms. aivan persiillään.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsitin että Poolin peli tulee tänään Coolstreamingilla. Nyt ei kuitenkaan toimi ohjelma vaikka mulla tästä ketjusta linkistä ladattu uusi versio. Nopeasti kaivattaisiin apua.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
lintu kirjoitti:
Käsitin että Poolin peli tulee tänään Coolstreamingilla. Nyt ei kuitenkaan toimi ohjelma vaikka mulla tästä ketjusta linkistä ladattu uusi versio. Nopeasti kaivattaisiin apua.
Samaa ihmettelin minä viikonloppuna valioliigaketjussa. Master Chief taisi pistää jonkin linkinkin asiaa liittyen. Katsopa Valioliigaketjua ja päivä 10.9. Siellä taisi tämä linkki olla.

Mutta linkin sisältö ainakin oli se, että coolstream on nyt kuopattu.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Finisher kirjoitti:
Samaa ihmettelin minä viikonloppuna valioliigaketjussa. Master Chief taisi pistää jonkin linkinkin asiaa liittyen. Katsopa Valioliigaketjua ja päivä 10.9. Siellä taisi tämä linkki olla.

Mutta linkin sisältö ainakin oli se, että coolstream on nyt kuopattu.

Ok, kiitoksia.

Jollain jotain apua hätään vai joutuuko Liverpoolin foorumilla kyttäilemään refreshiä runkkaamassa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näen kaikki pelit, paitsi toistaiseksi Rosenborg - Porto, ehkäpä sekin ilmestyy vielä. Kaikki englanninkielisellä selostuksella lukuun ottamatta PSV - Schalke.

Ilmaistahan lysti ei tietenkään ole, $3/kk.

Raha takaa laadun, ei pätki ja ei tarvitse odottaa kuvan toimimista. Kuva ei myöskään tule minuuttitolkulla jäljessä.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Latasin eilen Sopcastin siinä toivossa että se toimisi hitaalla yhteydellä. Nyt en sitten saa sitä toimimaan. Ohjelma kyllä lataa kanavalistan, mutta sitten tulee "explorer on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan...". Osaako kukaan auttaa?

Muuten se Sopcast näyttää hyvältä ohjelmalta, kanavia on paljon ja suurin osa kanavista on 270-300 kbps
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Osaako kukaan sanoa, että mikähän noista PPLiven programlistillä olevista kanavista mahdollisesti näyttäisi Chelsea-Betis matsin? Star TV:ltä pitäisi tulla, mutta onko se mikään noista listalla olevista kanavista?

EDIT: löytyi sitten se oikea kanava, jos jotain kiinnostaa. Eli shtv-sports näyttää matsin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös