Valioliiga livestream

  • 59 796
  • 234

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
No tämähän on kieltämättä mielenkiintoinen linkki, kiitos vaan!!

Vielä kun löytyis NHL:lle vastaava...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ao. linkin ohjelmalla näkyy netin kautta ilmaiseksi mm. Valioliiga, Serie A, La Liga, Bundesliiga ja Champions League (myös tiistain pelit).

Harmittaa kun itselleni tästä ei ole mitään hyötyä kun on jo Canal+, Eurosport ja Urheilukanava.

Muutama vuosi sitten olisin tappanut tälläisestä.

CCTV-5 näyttää Serie A, La Liga, Bundesliiga ja ESPN Valioliigaa ja Mestareiden liigaa ja herra ties mitä kaikkea.

Asenna ohjelma, avaa ohjelma ja klikkaa jompikumpi noista kanavista auki. Voi kestää muutamasta minuutista puoleen tuntiin ennenkuin tapahtuu mitään. Sitten Media Player pompsahtaa auki ja bufferoi jonkun aikaa ja voilá :)

Alussa sitä bufferointia voi esiintyä jonkin verran mutta hetken päästä loppuu kokonaan ja live stream toimii täydellisesti.

Eilen katsoin Real Madrid - Juventus ja äsken huvikseni ESPN:ltä toisen puoliajan eilisestä Liverpoolin matsista.

http://personal.ie.cuhk.edu.hk/~xyzhang2/CoolStreaming.exe
 

Mwandishi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Juu, tämä Cool Streaming on aivan mahtava.
ManU-Milan näkyy tällä hetkellä espn:ltä. Kuva on loistava, eikä pätki ollenkaan.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Cool streaming näyttää olevan kyllä loistava ohjelma... Hivenen kyllä ManU-Milan matsi pätkii

Tai oikeestaan ei niin vähääkään, taitaa johtua norttonista...
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jostain syystä cctv ja espn eivät näy, muut kanavat kyllä näkyvät mutta nämä eivät. Mistäköhän mahtaa johtua?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Joo, ihmeen hyvin toimii CoolStreaming vaikka käsitin että se vaatisi nopean yhteyden. Mulla pyörii jotain 273 Kbits/sekunti, mikä on 512/512 -yhteydelläni aika hyvin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mitä pidempään olet "linjoilla", sitä vähemmän bufferointia.

Omalla 10 megan yhteydellä ESPN:llä n. 10 sekuntia bufferointia ja sen jälkeen täysin pätkimätöntä live streamia.

Tuo kiinan kieli ei vaan oikein sovellu huippufudikseen :)

ESPN taitaisi näyttää myös NHL:ää jos sellaista pelattaisiin...

Uusin Media Player on suositeltavaa olla asennettuna.

EDIT: kuvan kokohan on suht pieni mutta kokeilkaapas laittaa full screen ja menette vaikka 4-5 metrin päähän. Ihan hyvältä näyttää.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti InSideHockey

EDIT: kuvan kokohan on suht pieni mutta kokeilkaapas laittaa full screen ja menette vaikka 4-5 metrin päähän. Ihan hyvältä näyttää.

Real Playerin kautta saa kuvan kierrätettyä televisioon (jos näytönohjain vain tukee ja omistaa s-videokaapelin) ilman häiriötä toisin kuin Windows Media playerillä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti sinikettu
Real Playerin kautta saa kuvan kierrätettyä televisioon (jos näytönohjain vain tukee ja omistaa s-videokaapelin) ilman häiriötä toisin kuin Windows Media playerillä.

Mitenkäs saa määritettyä että Cool Streaming käyttää Real Playeriä?
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti InSideHockey
Mitenkäs saa määritettyä että Cool Streaming käyttää Real Playeriä?

Preference -> Application to open .asf stream kohtaan Real playerin tiedot.

Kuva näkyy ainoastaan televisiosta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Olipahan älykäs kysymys multa täältä viskihuurujen keskeltä ;)

Tottakai se löytyy valikosta mutta en kauheasti ajatellut mitä kysyin kesken Barcan pyöritystä...

Näppärää olla tv-viritin tietokoneessa. Voi kysellä fiksuja kysymyksiä samalla kun katsoo kahden huippujoukkueen kohtaamista.
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oho, tämähän pyörii ihan hyvin jopa megan yhteydellä! Hieman pätkii, mutta kuitenkin. Joskus olen matseja näiltä samoilta kanavilta yrittänyt netistä katsoa, mutta sellaista pätkimistä ja bufferointia on ollut, ettei mitään järkeä katsella. Sittemmin olenkin tyytynyt torrent -hommiin ja jälkikäteen katseluun. Kiitos the linkistä!

EDIT: Nyt reilu 20min katsellut ESPN:ää, eikä edes pätki enää. Kerran bufferoi ja alussa pätki sitten enemmänkin. Mikäpäs tässä yömyssynä on UCL:ää katsellessa :)
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Stounifani
Täältä löytynee viikonlopun ohjelmistoa Valioliigan osalta.

Eli:

Friday

1430 GMT
EPL Preview

Saturday
1240 GMT Southampton vs Arsenal ESPN
1455 GMT Spurs vs Fulham ESPN
1710 GMT ManUtd vs Portsmouth ESPN
1915 GMT Final Score ESPN
2230 GMT Villa vs Everton ESPN delay

Sunday
1000 GMT Crystal Palace vs Birmingham ESPN delay
1255 GMT Newcastle vs Bolton ESPN
1500 GMT Boro vs Charlton ESPN
1700 GMT Final Score ESP
 

thunderbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt olen kyllä erittäin tyhmä, mutta kysynpä kuitenkin.
Elikkäs olen asentanut ohjelman, avannut sen mutta mitä sitten?
Minulla aukeaa ohjelma missä ei ole mitään kanavia yms.
Kiitos jos joku osaa auttaa.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti thunderbird
Nyt olen kyllä erittäin tyhmä, mutta kysynpä kuitenkin.
Elikkäs olen asentanut ohjelman, avannut sen mutta mitä sitten?
Minulla aukeaa ohjelma missä ei ole mitään kanavia yms.
Kiitos jos joku osaa auttaa.

Odota pieni hetki niin siihen tulee niitä kanavia.
Ja sitten vain painat jotain kanavaa, kestää taas pienen hetken kunnes kuva aukeaa soittimessa. Kestää muutaman minuutin että kuva lakkaa pätkimästä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rai Sports muuten näyttää kaikenlaista, esim. Serie C:tä, koripalloa, lentopalloa, miekkailua mitä siellä nyt onkaan ollut. Ai niin, vesipalloa.

Sarjatasoista sun muista ei ole tietoa, kunhan olen katsellut ja ihastellut kuvanlaatua. Eli samalla odotellut milloin TV tulee toden teolla internetiin, koska tekniikasta se ei ole kiinni.

Ohjelma löytyy täältä:

Rai Sports

Ja itse kanava ainakin täältä:

Televisiona
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kylläpäs minä olen tyhmä. Menin tuonne http://wwitv.com/, josta löytyi myöskin cctv5 ja espn kanavat. No siinä sitten niitä koitin avata, mutta eivät suostuneet aukeamaan.

Tänään lukiessani InSideHockey:n tekstiä uudestaan ymmärsin, että perkele minunhan täytyykin käyttää tuota toista linkkiä ja ladata tuo coolstreaming ohjelman.

Ja sählättyäni jälleen hetken sain ohjelman toimimaan. Ja kappas vaan loistava kuvan laatu hitaallakin nettiyhteydellä, ja ohjelmaa näyttää tulevan jatkuvalla syötöllä.

Joten SUURI KIITOS tästä linkistä!
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Laitetaan tähän vielä pari yleisohjetta.

1. Kun klikkaat ohjelman auki, kanavalista näyttää aluksi tyhjää mutta sitten siihen ilmestyy kanavat.

2. Kanavat joita kannattaa käyttää tällä hetkellä ovat ESPN (Valioliiga ja Mestareiden Liiga) sekä CCTV-5 (Serie A, La Liga, Bundesliiga).

3. Kun olet klikannut jonkun kanavan, siinä voi kestää kauankin ennenkuin jotain tapahtuu. Ja kun tapahtuu niin Media Player avautuu itsestään.

4. Aluksi tökkii niin perkeleesti ja kiroat jo koko ohjelman. Odottele ihan rauhassa, keitä vaikka kahvit ja hetkisen kuluttua bufferointi loppuu ja kanava näkyy pätkimättä hitaallakin laajakaistalla.

5.
a) CCTV-5 ohjelmatiedot: http://tinyurl.com/666xh ja sieltä Sports Frequency Channel.

b) ESPN-kanavan ohjelmatiedot näkee myös täältä: http://www.espnstar.com/tvtimes/tvtimes_index.jsp

Maaksi pitää valita "China" ja kanavaksi "ESPN Asia".
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Atchafalaya
ESPN-kanavan ohjelmatiedot näkee myös täältä: http://www.espnstar.com/tvtimes/tvtimes_index.jsp

Maaksi pitää valita "China" ja kanavaksi "ESPN Asia".

No voihan...

Testasin tuota ohjettasi ja sen mukaan ko. kanava näyttää myös FA Cuppia XD

"FA CUP
FA CUP 2004/05
LONDON, ENGLAND
Tottenham Hotspur Vs Nottingham Forest
Round 5(R)"

EDIT: Tosin tämä on uusinta, ei tietoa tuliko suorana/jälkilähetyksenä.
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Atchafalaya
ESPN-kanavan ohjelmatiedot näkee myös täältä: http://www.espnstar.com/tvtimes/tvtimes_index.jsp

Maaksi pitää valita "China" ja kanavaksi "ESPN Asia".

Mahtavatkohan nuo ajat olla GMT aikoja vai Kiinan aikoja?

EDIT: Näköjään Kiinan aikoja. Nimittäin launtaina Southampton - Arsenal tulee Kiinan aikaa 20:40, GMT aikaa 12:40 ja Suomen aikaa 14:40
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös