Hieno voitto Evertonille Chelseasta Richarlisonin ekan puoliajan maalilla.
Kyllä se taisi tokan puoliajan alkuun kuitenkin tulla.
Hieno voitto Evertonille Chelseasta Richarlisonin ekan puoliajan maalilla.
Niinpä tuli. Jostain syystä en muistanut enää pelin loputtua :)Kyllä se taisi tokan puoliajan alkuun kuitenkin tulla.
Taisin olla halolla päähän lyöty matsin loputtua. Hieno matsi kaikenkaikkiaan. Mielenkiintoinen loppukausi tulossa.Niinpä tuli. Jostain syystä en muistanut enää pelin loputtua :)
Ja sieltä Mitrolle lisää ennätyksiä.
Edit: Kyseessä siis toisen sarjatason ennätys maaleissa. Nyt 43 maalia.
Niinkös meinaat. Fulhamissa pelutti ihan hyvää jalkapalloakuitenkin ja nyt nousi heti Bournemouthin kanssa. En kyllä ala vetookaan lyömään, kun katot 99% enemmän Championshippiä kuin minä.Ai niin. Nyt kun Championshipin sarjamatsit ovat pelattu ja playoffeja vajaa nousijat tiedetään, niin sanon että Scott Parker saa kenkää ensimmäisenä Valioliigassa ensi kaudella.
Fulhamissa peluutti jo typerää jalkapalloa ja nousu tapahtui Parkerista huolimatta. Valioliigassa tosiaan sitten Mitrovic ei saanut peliaikaa kun Parker halusi kikkailla omaan hyvyytensä uskoen ties milloin kukakin laituri kärjessä jne. Tippumisen jälkeen Fulham-kannattajat olivat todella tyytyväisiä Parkerin lähdöstä Bournemouthiin. Noilla Bournemouthin panostuksilla suora nousu oli melkein vähimmäisvaatimus ja varsinkin keväällä peli oli kaukana vakuuttavasta. Fiksuinta olisi antaa kenkää jo kesällä, mutta eiköhän se syksylle mene.Niinkös meinaat. Fulhamissa pelutti ihan hyvää jalkapalloakuitenkin ja nyt nousi heti Bournemouthin kanssa. En kyllä ala vetookaan lyömään, kun katot 99% enemmän Championshippiä kuin minä.
Mun veikkaus ekoiksi potkuiksi Frank Lampard, jos ei saa ennen kauden alkua. Sen jälkeen Stevie G.