Vain elämää – viihdeohjelma

  • 570 926
  • 3 127
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Ihan sama se on mullekin, vaikka olisi överit vetäissyt. Mitä hän privaattielämässään tekee, ei varsinaisesti kuulu muille, mutta ei kaman vetämisestä kannattaisi imagosyistä jäädä kiinni. Siltsulla on vaan paljon faneja, joille hän on jonkinlainen esikuva eikä huumeiden käyttö nyt ole suorastaan suositeltavaa.

Jos ajatellaan niin, että a) huumeet on Sillanpään mielestä ok, on suoraselkäistä olla jeesustelematta että huumeet on kuulkaas sitten syvältä. Jos b) huumeet on Sillanpään mielestä pahasta, olisi suoraselkäistä sanoa että huumeet on kuulkas sitten syvältä.

Mehän emme tiedä, emmekä koskaan tule tietämäänkään, mitä mieltä Sillanpää huumeista todellisuudessa on. Itse ajattelen mieluusti tämän asian niin päin, että huumeitten käyttö on Sillanpäästä ihan ok, eikä hän halunnut lähteä jeesustelemaan/kalastelemaan irtopisteitä.
 

Undrafted

Jäsen
Olisi mieluummin pahoitellut kamankäyttöänsä kuin sitä, että lähti kamoissa liikenteeseen. Vähättely on vihoviimeinen asia, mihin hänen olisi kannattanut sortua.
Miksi pahoitella, kun luultavimmin itse tehnyt tietoisen valinnan käyttää aineita? Aika luontevaa, että harmittaa kun jäi kiinni ja jäi kiinni kun lähti liikenteeseen. Mikäli olisi jäänyt sisätiloihin trippailemaan, niin ei ongelmia ja saanut sen tripin mitä haki.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kun nopeasti vilkaisee eri medioitten someen, niin aika lailla sataa ymmärystä Siltsulle. Toki myös tuomitsevia kommentteja. Suomen katajainen kansahan rakastaa langenneen taiteilijan myyttiä, eli veikkaanpa, että ei juuri vaikuta suosioon tämä. Tavallinen vittumarko piriverkkari jostain Kotkan Karhuvuoresta, niin teroitettaisiin jo seipäitä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
En seuraa tätä "Vain elämää" sarjaa lainkaan, mutta pakko sen verran tarttua aiheeseen, että JSn viesti oli kyllä nolo. Kyllähän tuollainen vähättely toimii varmasti osaan ihmisistä ja sitten sympataan että "kaikkihan tekevät virheitä". No niinhän se on, mutta huumepäissään ajelu noin ylipäätäänkin voi olla vaaraksi ympäristöllekin ja muille ihmisille ja kyllä tuollaista asiaa pitäisi ihan reilusti pahoitella, eikä yrittää selitellä lieventävillä asianhaaroilla. Ja aika epätodennäköistä on että ensimmäistä kertaa käyttäessään / ajellessaan olisi sitten jäänyt kiinni, että eiköhän tuossa ole kysymys siitä, että kaverilla jonkinlainen ongelma aineiden kanssa on. Minusta miehekkäintä olisi nyt hakeutua julkisesti päihdehoitoon eikä selitellä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hienosti kyllä vähätteli ja nimenomaan vähätteli sillä määrällä. Eikä puhuttu niin kuin yleensä huumeiden kanssa että joko ottaa tai ei ota. Nyt Siltsun mukaan merkitys oli määrällä, vähäpätöinen määrä, no big deal. Menipä vielä luonteen piikkiin kun pitää kaikkea kokeilla. Kuinkakohan moni nuori pistää saman kokeilun nuoruuden piikkiin kun kaikkea kokeillaan. Isoja asioita ja vaikka puhuinkin fanikunnasta niin onhan tuo vähättely nyt kaikkialla ykkösuutisena.

_
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jaren veto Sannin päivänä :D Siis en voinu lopettaa hymyilemistä. On se melkone veijari..
Muuten sama, mutta vaihtaisin tuohon että "Tonin veto Sannin päivänä". Cheekkiä en jaksanut kokonaan tuolta päivältä edes katsoa, ihan ok varmaan veti sen oman hommansa mutta kun ei iske ei niin yhtään niin ei vaan pysty. Myös Kaija Koon kanssa tekee aika usein erittäin tiukkaa katsoa loppuun, eikö sen tilalle nyt oikeasti löytynyt ketään muuta?

EDIT:

Ja Cheek on ehdottomasti hyvä ohjelmassa, ei siinä mitään. Itselleni ei vaan toimi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Cheek on kyllä jaksanut vuodattaa sen "ellosmallinsa" suuntaan tuotannossaan. Niin tänäänkin. Sitä saa mitä tilaa kun nussii kaikki bimbot läpi ja taitaa muijakin nauttia Cheekistä enää vain ilmaisilla lomilla. No onpahan Jarella tavoiteltavaa kun ura päättynee helmikuussa. Toki tuottajaksi siirtyy lafkassaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tänään kun katseli Siltsua ja mietti nyt reaaliajassa vellovaa kohua, tuli jotenkin paha aavistus että hän on jollain tapaa potentiaalinen "aikainen lähtijä" musiikkimaailmasta ja maailmasta yleensä. Toivottavasti ei mitään sellaista tapahdu, mutta jotenkin hän on tuollainen vahvasti tunteva, laidasta laitaan täysillä vetelevä höpsö joka saattaa yön pimeinä tunteina tehdä laskuhumalassa tyhmiä ratkaisuja. Symppaan kyllä miestä, jännä juttu miten se imago ja kuva ihmisestä vaan vaikuttaa. Fyysisesti mies on aika heikossa kuosissa kun katselee ihan niitä parin vuoden takaisia videoita. Jollain tasolla on mennyt lujaa viime aikoina..

Ja siihen musiikkiin, taisi mennä aikalailla kuten ketjussa oli jo kerrottu etukäteen. Juha Tapiolla on kyllä kyky tulkita juuri tuollaista tekstiä, hieno veto!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
'
. Juha Tapiolla on kyllä kyky tulkita juuri tuollaista tekstiä, hieno veto!

Kyllä. Todella hieno veto, eikä Cheekin tulkintakaan itseasiassa yhtään pöllömpi. Itse inhoan tuota biisiä helvetisti, mutta Cheekin versio kuvan kera jotenkin avasi tuonkin tekeleen tyyliin "jahas, noinhan siinä tarkoitettiinkin"
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllä. Todella hieno veto, eikä Cheekin tulkintakaan itseasiassa yhtään pöllömpi. Itse inhoan tuota biisiä helvetisti, mutta Cheekin versio kuvan kera jotenkin avasi tuonkin tekeleen tyyliin "jahas, noinhan siinä tarkoitettiinkin"

Jarin versiossa uhriuduttiin, Jaren versiossa oltiin täysin syyllinen. Hyvä veto Cheekiltä vaikka tuo saman muijan perään itkeminen ollut läsnä since 2010.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Fyysisesti mies on aika heikossa kuosissa kun katselee ihan niitä parin vuoden takaisia videoita.

Se päänsärky sairaus mikä hänellä on, niin ei voi kuin kuvitella kuinka kamala se on ja siihen kylkeen kaikki muut julkisuuden tuomat paineet, niin ei ole hänelläkään ihan helppoa. En tiedä kestäisinkö itse...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvä veto Cheekiltä vaikka tuo saman muijan perään itkeminen ollut läsnä since 2010.
Onko missään koskaan puhuttu naisesta? Okei, en tiedä mitä on sanonut esim. nyt tuolla Vain Elämäässä koska olen kelannut ne kaikki paskanjauhamiset yli ja kuunnellut vaan biisit, joten jos on vaikka tuolla sanonut että nimenomaan naisesta on kyse niin ok. Joskus olen kyllä miettinyt että Cheek voisi olla potentiaalinen kaappihomo, ja olen kuullut joskus tällaisia juttua myös eräältä musapiireissä jokseenkin mukana olevalta tuttavaltani, mutta nämä on kyllä voineet olla ihan puhdasta kaverin trollausta.

Mitä esityksiin tulee, niin omalla kohdalla Toni Wirtanen on kyllä vähemmän yllättäen varastanut potin, muista en oikein osaa sanoa mitään. Ihan kivoja vetoja joo, mutta ei jää mitenkään mieleen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Mitä esityksiin tulee, niin omalla kohdalla Toni Wirtanen on kyllä vähemmän yllättäen varastanut potin, muista en oikein osaa sanoa mitään. Ihan kivoja vetoja joo, mutta ei jää mitenkään mieleen.

Toni Wirtanen sanoi sen itse, enkö osaa muuta kun huutaa. Tänään Juha Tapio ja Kaija K olivat vaisun jakson parhaat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toni Wirtanen sanoi sen itse, enkö osaa muuta kun huutaa. Tänään Juha Tapio ja Kaija K olivat vaisun jakson parhaat.
Mä vaan tykkään tuosta Wirtasen persoonasta, siinä on jotain niin mielenkiintoista. Kuuntelisin todennäköisesti erittäin mielellään Wirtasta huutamassa tekstiä vaikka meikäläisen ala-asteen maantiedon kirjasta. En voi sanoa että olisin ikinä ollut mikään Apulannan HC-fani, tykkään bändistä mutta ei mikään sydämen asia mitä musiikkiin tulee, mutta Toni Wirtanen on itselle kyllä erittäin mielenkiintoinen ja hieno persoona.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Mä vaan tykkään tuosta Wirtasen persoonasta, siinä on jotain niin mielenkiintoista. Kuuntelisin todennäköisesti erittäin mielellään Wirtasta huutamassa tekstiä vaikka meikäläisen ala-asteen maantiedon kirjasta. En voi sanoa että olisin ikinä ollut mikään Apulannan HC-fani, tykkään bändistä mutta ei mikään sydämen asia mitä musiikkiin tulee, mutta Toni Wirtanen on itselle kyllä erittäin mielenkiintoinen ja hieno persoona.

Tähän sama! On sellainen tervepäisen oloinen kaveri, jolla on arvot kohdallaan ja se on mulla se juttu miksi pidän hänestä persoonana. Tietysti en tiedä millainen on oikeasti, ku en ole koskaan livenä tavannut. Mut kyllä mä tykkään Cheekinkin ajatusmaailmasta, jos se vaan on ohjelman ulkopuolella samanlainen. Ohjelmassa ainakin vaikuttaa tosi tervepäiseltä.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tästä täysin samaa mieltä ja herralta on tullut yksi tämän sarja parhaista tulkinnoista.

Toni Wirtanen yllättää teatraalisella Brontosauruksen yöllä | Ruutu
Tuo on kyllä kova veto, ja samalta kaudelta Tonin versiointi Elastisen Syljen -biisistä on kanssa aika kova. Ja pakko kehua myös tällä kaudella kuultua Fiiliksissä biisiä, kuvastaa hyvin vähän sellaisen epävarman ja ei-niin-paljon julkisissa tilaisuuksissa viihtyvän tyypin ajatusmaailmaa. Sosiaalinen itsemurha, sosiaalinen itsemurha...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Onko missään koskaan puhuttu naisesta?

Seiska: Cheek lomaili exänsä kanssa | Viihde | Iltalehti.fi

Linkki vie iltaroskaan ja onhan tuo säätänyt monien bimbojen kanssa matkallaan. Cheekin homottelu alkoi jo 2000-luvun alussa eikä jengille tunnu riittävän edelleenkään miehen oma sana eikä faktatodisteet. Viimeisin "homotodiste" oli kun mies poistui klubilta auton kuljettajan/henkivartijan kanssa.

"Anna mä meen" ja monet 2010-luvun biisit kertovat kun äijä sössi elämänsä rakkauden, naisen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mites toi narkkari veti eilen? Missasin enkä jaksa katsella. Itkikö, nauroiko?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mites toi narkkari veti eilen? Missasin enkä jaksa katsella. Itkikö, nauroiko?
Eilen oli narkkarin oma päivä, eli ei siis laulanut itse. Vai vetikö se jonkun dueton lopussa, mutta anyway. Jossain vaiheessa vähän itkeskeli, oliko nyt Tseekin aikaan? Oli jotenkin ylienergisen oloinen ja ihmeellisen "rauhaton" kun selitteli kameralle miten tänään on Jari Sillanpään päivä ja haluaa kuulla koko oman tuotantonsa versioituna ja naureskeli kuin mikä. Edelleenkin sellainen kutina että jotain oli nautittu jo tuolla Satulinnassakin, kenties juurikin sitä "Valkeaa unelmaa".
 
Mites toi narkkari veti eilen? Missasin enkä jaksa katsella. Itkikö, nauroiko?
En ole seurannut kuin nimenomaan tämän jakson mielenkiinnosta. Nauroi ja ja märisi todella paljon. Käytös ja olemus hieman kyllä kevyesti pöhöttyneen alkoholistin/nistin oloinen. Toki ihmisen mieli voi ajatella kaiken tämän sen jälkeen, kun on tuollaisen uutisen lukenut, että mies on jäänyt kristallista ym. poliisien haaviin.

Itse ohjelma on huono. Lähinnä siksi, että omaan makuuni ei mahdu yksikään näistä artisteista. Sillanpää ja Juha Tapio ovat ehkä ainoat menevät artistit ja muut enemmän tai vähemmän tulevat kaukaa perästä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole seurannut kuin nimenomaan tämän jakson mielenkiinnosta. Nauroi ja ja märisi todella paljon. Käytös ja olemus hieman kyllä kevyesti pöhöttyneen alkoholistin/nistin oloinen.
Itse kirjoitin johonkin toiseen ketjuun jo ennen tätä huumekohua että Sillanpää on näköjään täyttänyt 60 vuotta, ja ihmeellisen nopeasti tämä on tapahtunut kun vastahan mies täytti 50. Tosiaan äijä on lihonut ja pöhöttynyt ihan helvetisti viimeisen parin vuoden aikana, puhumattakaan vaikka siitä mitä oli viisi vuotta sitten kun oli Satulinnassa edellisen kerran.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kaija Koo teki sen mitä odotinkin ja onnistui Siltsun päivänä. Olihan tuo biisikin aivan kuin mitoitettu hänelle.

Ylempänä on puhuttu kauniisti Wirtasesta, ja täytyy jatkaa samaa. Apulanta ei minulle koskaan ole erityisen merkityksellinen yhtye ollut, tykkään monesta biisistä, mutta siihenpä se jää. Wirtasessa on kuitenkin jotain selittämätöntä vetovoimaa. Tällaiseen ohjelmaan Toni on aivan loistava nimi, koska tuo vähän erilaista musiikkia mukanaan kuin ohjelmassa yleensä esiintyvät.

Sanni oli muuten aivan vitun huono vetäessään Malagaan. Teki tiukkaa kuunnella loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös