Vain elämää – viihdeohjelma

  • 571 752
  • 3 127

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Olin kesällä Yonan keikalla Helsingin Juhlaviikoilla Huvilateltassa. Paikalla oli n. 500 ihmistä, sali täynnä. En ole ennen nähnyt niin monta samaan paikkaan ja samaan aikaan eksynyttä ihmistä. Varmaan sattunut joku sekaannus siinä, luulivat tulevansa Kaija Koon keikalle tai jotain.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olin kesällä Yonan keikalla Helsingin Juhlaviikoilla Huvilateltassa. Paikalla oli n. 500 ihmistä, sali täynnä. En ole ennen nähnyt niin monta samaan paikkaan ja samaan aikaan eksynyttä ihmistä. Varmaan sattunut joku sekaannus siinä, luulivat tulevansa Kaija Koon keikalle tai jotain.
Se oli varmasti kyllä maailmanennätysyleisö. 500 ihmistä, herranjestas!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Se oli varmasti kyllä maailmanennätysyleisö. 500 ihmistä, herranjestas!
No varmaan jonkin sortin eksyneiden ihmisten maailmanennätys. Ja kaikki olivat vielä maksaneet lipusta 50€ ja silti jäivät paikalle. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No varmaan jonkin sortin eksyneiden ihmisten maailmanennätys. Ja kaikki olivat vielä maksaneet lipusta 50€ ja silti jäivät paikalle. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
En voi kuvitellakaan, että kukaan maksaisi 50€ keikkalipusta. Täysin käsittämätön tilanne ja uskomaton tarina!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No varmaan jonkin sortin eksyneiden ihmisten maailmanennätys. Ja kaikki olivat vielä maksaneet lipusta 50€ ja silti jäivät paikalle. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Olin minäkin kerran Turussa tepsin pelissä - siellä vasta eksyneitä olikin, kun huutelivat jatkuvasti apua, tjsp. välillä yhteen ääneen, välillä joku epätoivoinen yksin... oli niitäkin... ainakin 500...
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Nyt on kyllä pakko tulla mielenkiinnosta kysymään, että millä biisilläsi on lähes 6 miljoonaa kuuntelukertaa?

Oho. Katsoin että Irti oli hänen kuunnelluin biisi. Kolme miljoonaa on minun kuunnelluin kappale. On sekin tuplat tuohon kuunneluimpaan. On tietysi vähän epäreilua lähteä vertailemaan koska kyseessä on ulkomaisella levy-yhtiöllä julkaistusta musiikista jossa kohteena on koko maailma eikä kieli rajoita musiikkia koska sanoja ei ole. Mutta kuitenkin. Tosin suomestakin tulee kymmeniä miljoonia striimanneita artisteja joista täällä ei tiedä kukaan.

Ja tosiaan tarkoitin sillä ”kukaan ei ole kuullut” siis Jatkoaikaa. Eihän täällä lähes kellekään Yonan biisit tuntuneet olevan tuttuja. Sama homma tuntui olevan muuallakin Somessa. Ehkä Vain Elämään kohdeyleisössä ei ole niin paljoa sitten Yonan tyyppisen musiikin kuuntelijoita.
 

Schadowan

Jäsen
Oho. Katsoin että Irti oli hänen kuunnelluin biisi. Kolme miljoonaa on minun kuunnelluin kappale. On sekin tuplat tuohon kuunneluimpaan. On tietysi vähän epäreilua lähteä vertailemaan koska kyseessä on ulkomaisella levy-yhtiöllä julkaistusta musiikista jossa kohteena on koko maailma eikä kieli rajoita musiikkia koska sanoja ei ole. Mutta kuitenkin. Tosin suomestakin tulee kymmeniä miljoonia striimanneita artisteja joista täällä ei tiedä kukaan.

Ja tosiaan tarkoitin sillä ”kukaan ei ole kuullut” siis Jatkoaikaa. Eihän täällä lähes kellekään Yonan biisit tuntuneet olevan tuttuja. Sama homma tuntui olevan muuallakin Somessa. Ehkä Vain Elämään kohdeyleisössä ei ole niin paljoa sitten Yonan tyyppisen musiikin kuuntelijoita.

Laita nyt hyvä mies(oletus) biisilinkkiä kehiin!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Laita nyt hyvä mies(oletus) biisilinkkiä kehiin!
Niin just, link’d or it’d did’dnt happen’d!

Ajatella, jos Yonan keikoille tulee 500 ihmistä ja ne maksaa 50€ lipusta, ja lainelaserilla on Spotifyssä kaks kertaa enemmän kuunteluja ku Yonan isoimmalla hitillä, niin lainelaser vois järkätä 1000 hengen keikan ja laskuttaa 100€ per lippu! Jumalauta!

Ja hei, ens Vain Elämää kaudelle sitten Floor Jansen, Ville Valo, Anna Eriksson, J.Karjalainen, Bess, Alma, Tehosekoittimen Otto ja lainelaser!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Miten olisi "Yhden hitin ihme" erikoisjakso? Petri Munck, Mascara, Martti Vainaa, Darude, Kim Lönnholm, Valvomon laulaja ja kumppanit siellä versioimassa toistensa biisit.
Minä olen jo pitkään toivonut hasbeen-kautta. Poppoo voisi olla vaikka tällainen:

Kake Randelin (keikkansa toki myyvät mutta hittejä ei ole tainnut tulla sitten 80-luvun)
Indican Jonsu
Jonna Geagea os. Kosonen
Aurora
Heikki Hela
Jesse Kaikuranta
Hanna Pakarinen
Elias Kaskinen

Seuraava kausihan on erittäin todennäköisesti väsähtänyt all stars -kausi, se jäänee katsomatta. Ensimmäinen oli hyvä, seuraavat kaksi olleet melkoista läpilaulantaa.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Hirvensalmen palloseura
Pakko tähän mainita, että kyseessä lienee ollut Hirvensalmen Kiekon (HiKi) pelaajat, jotka vielä sattuivat rannalla olemaan juhlimassa parin vuoden takaisia voittojaan.

Mitä itse aiheeseen tulee, niin kovasti olen kyllä pettynyt Jyrkin antiin tällä kaudella. Gotta rock oli ensimmäinen onnistunut veto. Alatalon ja Läntisen päivät myös vähän jäivät kokonaisuudessaan valjuksi, vaikka niissä uskoin olevan enemmän ainesta.


Linkki vie Mikkelin Alueen harrasteliigan sivuille
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen jo pitkään toivonut hasbeen-kautta. Poppoo voisi olla vaikka tällainen:

Kake Randelin (keikkansa toki myyvät mutta hittejä ei ole tainnut tulla sitten 80-luvun)
Indican Jonsu
Jonna Geagea os. Kosonen
Aurora
Heikki Hela
Jesse Kaikuranta
Hanna Pakarinen
Elias Kaskinen

Seuraava kausihan on erittäin todennäköisesti väsähtänyt all stars -kausi, se jäänee katsomatta. Ensimmäinen oli hyvä, seuraavat kaksi olleet melkoista läpilaulantaa.
Kyllähän tämän formaatin eväät on pikkuhiljaa syöty. Harmi, sillä parhaimmillaan on ollut oikein hyvää viihdettä.

Hasbeen-kausi olisi kova ja kyllähän siellä vielä kerran raavitaan kokoonpano tyyliin:

Tauski, Bat & Ryyd, Martina Aitolehti ja Janos Valmusen uurna. Tony Halme vetää hologrammina. Sepi Kumpulainen tulee niihin päiviin, joihin talkkarinhommilta ehtii. Muita osallistujia ei saada kasaan, kun tuotantotiimille selviää takaiskuna että Annikki Tähti on kuollut.

Yhden artistin päivän aktiviteettina hakataan exän kuvalla varustettua nyrkkeilysäkkiä (ette ikinä arvaa kenen). Martinan päivänä kaikki vetää Salarakkaasta oman remixin, sen jälkeen kännit. Halme vetää muidenkin päivänä vain omaa Viikinki-biisiä, sillä se tulee hologrammin ohjelmointikustannusten puolesta tuotantotiimille halvemmaksi. Hologrammi jumittuu joka kerta samaan kohtaan, ja se on aina kaikkien mielestä se biisin toimivin hetki.

Jos nyt vakavammin puhutaan, niin tällä kaudella Länä on ollut timanttia. Yona osaa laulaa, mutta ei tehdä lauluja. Muut menisi ihan hyvin tuon edellä heittämäni kattauksen jatkoksi.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jos nyt vakavammin puhutaan, niin tällä kaudella Länä on ollut timanttia. Yona osaa laulaa, mutta ei tehdä lauluja. Muut menisi ihan hyvin tuon edellä heittämäni kattauksen jatkoksi.
Mitä tarkoittaa ettei "osaa tehdä lauluja"? Siis sitä, että sinä et vaan satu niistä kappaleista pitämään? No tämähän on sitten tietenkin puhdas makuasia mistä tykkää.

Tulispa jollekkin kaudelle vaikka Antti Hyyrynen(ei ole tulossa), niin vois porukka ihmetellä ettei kukaan ole kuullutkaan kyseisestä artistista! Ps. Oiskohan Timo Rautiaisella innostusta formaattiin? No tuskin hänelläkään.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mitä tarkoittaa ettei "osaa tehdä lauluja"? Siis sitä, että sinä et vaan satu niistä kappaleista pitämään? No tämähän on sitten tietenkin puhdas makuasia mistä tykkää.

Tulispa jollekkin kaudelle vaikka Antti Hyyrynen(ei ole tulossa), niin vois porukka ihmetellä ettei kukaan ole kuullutkaan kyseisestä artistista!

Miksi tämä menee sulla näin tunteisiin? Joku ei tykkää sinun arvostamasta artistista, onpa iso juttu. Vai vedätkö kierroksia, jos joku sattuu haukkumaan lempiruokaasi?

Minä kyllä väitän, että Stam1na/Hyrde on nimenä tunnetumpi mitä Yona. Nykyisin voi olla toisin, mutta Stam1na on vetänyt isoja festarikeikkoja 15 vuotta ainakin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Miksi tämä menee sulla näin tunteisiin? Joku ei tykkää sinun arvostamasta artistista, onpa iso juttu. Vai vedätkö kierroksia, jos joku sattuu haukkumaan lempiruokaasi?

Minä kyllä väitän, että Stam1na/Hyrde on nimenä tunnetumpi mitä Yona. Nykyisin voi olla toisin, mutta Stam1na on vetänyt isoja festarikeikkoja 15 vuotta ainakin.

No lähinnä tuli mietittyä, että mitä tuo "ei osaa tehdä lauluja" tarkoittaa, niin kysyin. Joo ja varmasti Stam1na on isompi, mutta onko tarpeeksi iso sitten kuitenkaan suurelle yleisölle. No ihan sama.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
No lähinnä tuli mietittyä, että mitä tuo "ei osaa tehdä lauluja" tarkoittaa, niin kysyin. Joo ja varmasti Stam1na on isompi, mutta onko tarpeeksi iso sitten kuitenkaan suurelle yleisölle. No ihan sama.

Eiköhän se ollut tarkoituksellinen täky, johon tartuit kiinni :) Jos joskus istut samassa seurueessa, jossa on tiedostavia musarunkkareita, niin kannattaa sanoa että Radiohead on paska bändi. Vittu sitä ulinaa mikä lähtee, kun jengi rupeaa todistelemaan, että oikeasti kyseessä on maailman paras orkesteri.

Hyrde olisi kova ehdottomasti, ei vain taida lähteä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eiköhän se ollut tarkoituksellinen täky, johon tartuit kiinni :) Jos joskus istut samassa seurueessa, jossa on tiedostavia musarunkkareita, niin kannattaa sanoa että Radiohead on paska bändi. Vittu sitä ulinaa mikä lähtee, kun jengi rupeaa todistelemaan, että oikeasti kyseessä on maailman paras orkesteri.

Hyrde olisi kova ehdottomasti, ei vain taida lähteä.
En sano, että Radiohead olisi huono, mutta möin Kid A-levyn takaisin Levy-Eskoille Joensuussa. En muista mitä siitä enää sain, mutta jonkun euron verran tuli persnettoa. :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knox

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä tarkoittaa ettei "osaa tehdä lauluja"? Siis sitä, että sinä et vaan satu niistä kappaleista pitämään? No tämähän on sitten tietenkin puhdas makuasia mistä tykkää.
Vähän osasin odottaakin että Fiftie tarttuu tähän, vaikka ei ollutkaan mitenkään sulle suunnattu heitto.

Voin kernaasti perustella. Ja sanotaan nyt heti kärkeen vielä, että näin keskustelupalstalla tietysti vain henkilökohtaisesta mielipiteestä kyse. Mun mielestä Yonan biisit on enemmänkin laulelmia, siis niiltä osin mitä tuotantoa ylipäätään tunnen. Ne ei ole teknisesti hirveän hyviä, vaan enemmän tajunnanvirtaa. Yonan biiseissä on tärkeämpää mitä sanotaan kuin miten sanotaan. Itse olen enemmän Juicen koulukuntaa, jossa biisien tulee olla enemmän teknisesti "oikein" rakennettuja. Totean vastapainoksi toistamiseen, että laulaa Yona todellakin osaa.

Mutta saahan biisejä toki tehdä ihan miten haluaa. Yonalla on omat faninsa, joten jotain hän tekee myös oikein.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Jyrkin päivästä:

Tommi Läntinen. Ota minut.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Boycott revisited... Oli kova
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös