Minullakin on 4 kertaa kuunnellumpi biisi Spotifyssa kuin Yonan kuunnelluin.
Nyt on kyllä pakko tulla mielenkiinnosta kysymään, että millä biisilläsi on lähes 6 miljoonaa kuuntelukertaa?
Minullakin on 4 kertaa kuunnellumpi biisi Spotifyssa kuin Yonan kuunnelluin.
Se oli varmasti kyllä maailmanennätysyleisö. 500 ihmistä, herranjestas!Olin kesällä Yonan keikalla Helsingin Juhlaviikoilla Huvilateltassa. Paikalla oli n. 500 ihmistä, sali täynnä. En ole ennen nähnyt niin monta samaan paikkaan ja samaan aikaan eksynyttä ihmistä. Varmaan sattunut joku sekaannus siinä, luulivat tulevansa Kaija Koon keikalle tai jotain.
No varmaan jonkin sortin eksyneiden ihmisten maailmanennätys. Ja kaikki olivat vielä maksaneet lipusta 50€ ja silti jäivät paikalle. Joukossa tyhmyys tiivistyy.Se oli varmasti kyllä maailmanennätysyleisö. 500 ihmistä, herranjestas!
En voi kuvitellakaan, että kukaan maksaisi 50€ keikkalipusta. Täysin käsittämätön tilanne ja uskomaton tarina!No varmaan jonkin sortin eksyneiden ihmisten maailmanennätys. Ja kaikki olivat vielä maksaneet lipusta 50€ ja silti jäivät paikalle. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Kuka?Tulin vain tässä rauhallisesti ilmoittamaan oman mieli_piteeni eli: KYLLA YONA ON HYVA ARTISTI!!! JA LAULAJA!
Mutta paikalta puuttui @FASlapsi ja sen mukana kaikki.No varmaan jonkin sortin eksyneiden ihmisten maailmanennätys. Ja kaikki olivat vielä maksaneet lipusta 50€ ja silti jäivät paikalle. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Olin minäkin kerran Turussa tepsin pelissä - siellä vasta eksyneitä olikin, kun huutelivat jatkuvasti apua, tjsp. välillä yhteen ääneen, välillä joku epätoivoinen yksin... oli niitäkin... ainakin 500...No varmaan jonkin sortin eksyneiden ihmisten maailmanennätys. Ja kaikki olivat vielä maksaneet lipusta 50€ ja silti jäivät paikalle. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Nyt on kyllä pakko tulla mielenkiinnosta kysymään, että millä biisilläsi on lähes 6 miljoonaa kuuntelukertaa?
Oho. Katsoin että Irti oli hänen kuunnelluin biisi. Kolme miljoonaa on minun kuunnelluin kappale. On sekin tuplat tuohon kuunneluimpaan. On tietysi vähän epäreilua lähteä vertailemaan koska kyseessä on ulkomaisella levy-yhtiöllä julkaistusta musiikista jossa kohteena on koko maailma eikä kieli rajoita musiikkia koska sanoja ei ole. Mutta kuitenkin. Tosin suomestakin tulee kymmeniä miljoonia striimanneita artisteja joista täällä ei tiedä kukaan.
Ja tosiaan tarkoitin sillä ”kukaan ei ole kuullut” siis Jatkoaikaa. Eihän täällä lähes kellekään Yonan biisit tuntuneet olevan tuttuja. Sama homma tuntui olevan muuallakin Somessa. Ehkä Vain Elämään kohdeyleisössä ei ole niin paljoa sitten Yonan tyyppisen musiikin kuuntelijoita.
Niin just, link’d or it’d did’dnt happen’d!Laita nyt hyvä mies(oletus) biisilinkkiä kehiin!
Laita nyt hyvä mies(oletus) biisilinkkiä kehiin!
Minä olen jo pitkään toivonut hasbeen-kautta. Poppoo voisi olla vaikka tällainen:Miten olisi "Yhden hitin ihme" erikoisjakso? Petri Munck, Mascara, Martti Vainaa, Darude, Kim Lönnholm, Valvomon laulaja ja kumppanit siellä versioimassa toistensa biisit.
Miten se onnistuisi käytännössä ilman nimimerkin paljastumista?
Paitsi jos lainelaser on ottanut Lordista mallia…
Pakko tähän mainita, että kyseessä lienee ollut Hirvensalmen Kiekon (HiKi) pelaajat, jotka vielä sattuivat rannalla olemaan juhlimassa parin vuoden takaisia voittojaan.Hirvensalmen palloseura
Kyllähän tämän formaatin eväät on pikkuhiljaa syöty. Harmi, sillä parhaimmillaan on ollut oikein hyvää viihdettä.Minä olen jo pitkään toivonut hasbeen-kautta. Poppoo voisi olla vaikka tällainen:
Kake Randelin (keikkansa toki myyvät mutta hittejä ei ole tainnut tulla sitten 80-luvun)
Indican Jonsu
Jonna Geagea os. Kosonen
Aurora
Heikki Hela
Jesse Kaikuranta
Hanna Pakarinen
Elias Kaskinen
Seuraava kausihan on erittäin todennäköisesti väsähtänyt all stars -kausi, se jäänee katsomatta. Ensimmäinen oli hyvä, seuraavat kaksi olleet melkoista läpilaulantaa.
Mitä tarkoittaa ettei "osaa tehdä lauluja"? Siis sitä, että sinä et vaan satu niistä kappaleista pitämään? No tämähän on sitten tietenkin puhdas makuasia mistä tykkää.Jos nyt vakavammin puhutaan, niin tällä kaudella Länä on ollut timanttia. Yona osaa laulaa, mutta ei tehdä lauluja. Muut menisi ihan hyvin tuon edellä heittämäni kattauksen jatkoksi.
Mitä tarkoittaa ettei "osaa tehdä lauluja"? Siis sitä, että sinä et vaan satu niistä kappaleista pitämään? No tämähän on sitten tietenkin puhdas makuasia mistä tykkää.
Tulispa jollekkin kaudelle vaikka Antti Hyyrynen(ei ole tulossa), niin vois porukka ihmetellä ettei kukaan ole kuullutkaan kyseisestä artistista!
Miksi tämä menee sulla näin tunteisiin? Joku ei tykkää sinun arvostamasta artistista, onpa iso juttu. Vai vedätkö kierroksia, jos joku sattuu haukkumaan lempiruokaasi?
Minä kyllä väitän, että Stam1na/Hyrde on nimenä tunnetumpi mitä Yona. Nykyisin voi olla toisin, mutta Stam1na on vetänyt isoja festarikeikkoja 15 vuotta ainakin.
No lähinnä tuli mietittyä, että mitä tuo "ei osaa tehdä lauluja" tarkoittaa, niin kysyin. Joo ja varmasti Stam1na on isompi, mutta onko tarpeeksi iso sitten kuitenkaan suurelle yleisölle. No ihan sama.
En sano, että Radiohead olisi huono, mutta möin Kid A-levyn takaisin Levy-Eskoille Joensuussa. En muista mitä siitä enää sain, mutta jonkun euron verran tuli persnettoa. :)Eiköhän se ollut tarkoituksellinen täky, johon tartuit kiinni :) Jos joskus istut samassa seurueessa, jossa on tiedostavia musarunkkareita, niin kannattaa sanoa että Radiohead on paska bändi. Vittu sitä ulinaa mikä lähtee, kun jengi rupeaa todistelemaan, että oikeasti kyseessä on maailman paras orkesteri.
Hyrde olisi kova ehdottomasti, ei vain taida lähteä.
Vähän osasin odottaakin että Fiftie tarttuu tähän, vaikka ei ollutkaan mitenkään sulle suunnattu heitto.Mitä tarkoittaa ettei "osaa tehdä lauluja"? Siis sitä, että sinä et vaan satu niistä kappaleista pitämään? No tämähän on sitten tietenkin puhdas makuasia mistä tykkää.
Voit kuunnella minkä tahansa tropical house -biisin. Ne kuulostaa kaikki samalta :DLaita nyt hyvä mies(oletus) biisilinkkiä kehiin!