Vain elämää – viihdeohjelma

  • 569 698
  • 3 127

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Oli kyllä erikoinen jakso kun nuo biisit oli täysin vieraita, paitsi tuo Ressun vetämä. Tiedän Jannika B:ltä yhden sinkun (Seuraavaan elämään) ja sitä ei kukaan vetänyt. Vähän ohi-jakso meikäläiselle mutta ihan kiva silti.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jääkausi.

Jätin ihan syystä jakson välistä, mutta eikö kukaan oikeasti vetänyt jääkautta? Biisissä kuitenkin hittipotentiaalia oikeissa käsissä. Ylppö tai Stig olisi voinut naulata tuon. Jannikan laulamana meni hukkaan tuo.

Kuuntelin vielä ja Ylpölle olisi kuin tehty ollut tuo. Laahaavan matala soundi ja kunnon sovitus.

Vesku tosiaan saa kaiken kuulostamaan Klamydialta, mutta myy hyvin tuon jutun. Pöllyttää Wirtasta esimerkiksi aika huolella.
 
Viimeksi muokattu:

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Itse olisin vetänyt biisin nimeltä Onnenpäivä. Ensimmäinen biisi, minkä olen jannika beeltä kuullut ja toistaiseksi ainut hyvä hänen biiseistään imo.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Jannika: "Ootteko kuulleet naurujoogasta?"

Arja: "Joo, yli 50 vuotta jo vetänyt" tjsp.:-D
 

Fordél

Jäsen
Koriseva veti todella hienon version. Tuli meikäläisellä tunteet pintaan.

Tunnetta toki oli ja onhan Korisevalla hieno ääni, mutta valitettavasti ei pystynyt vetämään siihen rytmiin, kun ois "pitänyt". Totesi itsekin ennen vetoa, että ei ole tällaisella rytmillä koskaan vetänyt ja sen valitettavasti huomasi. Meni iskelmälaulajan vedoksi. Mutta ei siinä mitään, isot pisteet, että edes yritti mennä epämukavuusalueelle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan jees ollu tähän asti.

Ressu on yllättävän pökkelö jotenkin, ihan lupsakka herra mutta jollain tavalla vähän jäinenja ehkä snadisti pösilökin. En tiiä oisko vielä vaan sitä ettei osaa oikein olla rennosti kameroiden seassa. Laulut ollu aika mitäänsanomattomia, kädenlämpöistä ok-kamaa. Miekkosen päivänä oli ihan hyvää stooria uran vaiheilta.

Jannika B on ihan symppis, mutta tylsä. En tiiä mikä siinä oikein on, ihan hyvä heittäytyjä ja taitava laulamaan, fiksu täti ja hyviä heittoja tulee välillä, kunnioituskin kasvoi kun omana päivänään avasi vähän miten on itsensä väkisin ja viekkaalla kulmalla musiikkimaailmaan puskenut. Mutta jotenkin vaan on liikaa teflonia koko ihminen. Oisko siinä jotain semmosta että on niin tylsän hyvistä lähtökohdista elämäänsä elellyt, ei oo semmosta kiinnostavaa draamaa ollu.

Reino on vähän nostanut itteään sieltä kusipäisyyden valtamerestä, jonka pohjamudista lähti tähän kauteen omasta katsantokulmastani. Ilmeisesti on tajunnut itsekin olleensa aiemmin rasittava mulkku, muistan ukosta lähinnä sen jonkun haastattelun missä se puolusteli huumeiden käyttöään sillä että mä toin reggaen Suomeen hei, mitä te ootte tehny tä? Nyttemmin on raitistunut ja tajunnu vissiin että vois kai sitä selviytyä hengissä vaikkei oiskaan 24/7 täys paska. Hyviä läppiä tulee, ja mies on kuin kotonaan kameroiden edessä, no, näyttelijähän se onkin. Laulut ollu ihan jees. Toivottavasti ei enää puhu kilipäävaimostaan ni menettelisi.

Koriseva on mukavan helppo täti, omana päivänään varmaan käydään syöpähommat läpi ja sitten itketään. Lauluissa vetäny vähän käsijarru päällä, potentiaalia ois parempaankin. Jännä miten tyly meininki noissa iskelmäpiireissä vissiin on, tää joku Mattilakin oli silloin joskus vähän semmonen että näin hän laulaa ku on määrätty koko elämä, muuta jos tekee niin saa sukkasaippuaa tanssikansalta.

Mariskalta odotin ehkä vähän enemmän, mutta ei se huono oo ollu. Reinon biisi oli hyvä. Rento täti, odottelen mimmosta tarinaa tulee ilmi omana päivänään.

Vesku on vähän samaa osastoa ku Olli Lindholm, sympaattisella tavalla juntti joka tekee yhtä ja samaa aina vaan. Hauskaa että Toni Wirtanen oli puhunut miehen mukaan, ihan hyvin täyttänyt paikkansa ja mielenkiinnolla hänenkin omaa päivää odottelen.

Ylppö on ollu semmonen taidehessu mitä pelkäsin, mutta yllättäen se ei oo yhtään haitannut, päinvastoin, äijä on ollut Stigin kanssa kauden parhaimmistoa. Todella omalla, erikoisella tyylillään vetänyt tähän mennessä ja plokannutkin ihan ihme biisejä, Reinon päivän Raha oli todella kova Tool-henkisine mättöineen ja ties mistä taidekukkaron välilokerosta vedettyine Jari Sarasvuon puhehetkineen. On myös hauska ja empaattinen ukko, ei mikään nurkassa jurottava outo.

Kuningas tähän mennessä on ollut Stig. Huikee hahmo, ei jotenkin yhtään tiedä että onks se tommonen oikeesti vai onks se vaan tommosena borattina tuolla aamusta iltaan. Yhtä kaikki, mahtava ukko. Ihan vitun hauska ihminen. Biisitkin ollu hyviä, Ressun päivän kitarointi oli oikeesti hyvää vaikka veti muka kieli poskessa.

Paljon parempi meininki muutenkin ku edellisinä kausina, missä Rasmuksen Laurit ja Eveliinat Suomessa oli syväjäässä ja Wiskarit ja Sanit oli vaan tylsiä Espanjassa. Monia rentoja ja sanavalmiita ja positiivisia tyyppejä saatu mukaan. Veikkaan että meno vaan paranee loppua kohden.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos minä olisin Satulinnassa, niin mun päivänä

Ronnie Romero vetäisi Man on the Silver Mountainin
Marko Hietala Sapattivuoden Tuli ja maa -Heaven and Hell version
Mun päivänä puolen päivän aktiviteettina katsottaisiin puoltoistatuntia tv:stä dekkareita, ja ehkä otettaisiin pilkupäikkärit siinä samalla.

Arja Korisevan päivänä ihan hyviä vetoja toistaiseksi. Herra Ylppö lupaa jotain herkkää... Kyä maailmaan musaa mahtuu...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Arja Koriseva on kyllä tylsistä tyypeistä kiinnostavin. Todella kaunis ja hyvin juttunsa myyvä daami. Uskomaton nainen makuuni.

Vesku alkaa olemaan kauden paskinta antia. Onhan se hienoa kuulla Klamydiaa, mutta yksiulotteinen tapaus. Kuuntelen mielelläni, mutta silti.

Stig alkaa sketsihahmona olemaan jotain huikeaa. Oikea talentti naamioitu Putous-hahmoon.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vesku alkaa olemaan kauden paskinta antia. Onhan se hienoa kuulla Klamydiaa, mutta yksiulotteinen tapaus. Kuuntelen mielelläni, mutta silti.
Minusta Veskun "Enkeleitä yövuorossa" oli kyä hyvä, ei ollut "Klamydiaa", vaan perusrehti rokkiveto, oli kyä mun mieleen. Ja minä en normaalisti Klamydiasta perusta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saas nähä Koritsevan päivänä, että coveroidaanko ja kuka coveroi Korisevan pikkuhitin Leipää, lempee, lämpöö? On muuten Mariskan sanoittama biisi. Jotenkin istuttaisin tuon Herra Ylpön esitettäväksi. Parhaimmillaan Herra Ylppö toisi siihen mikanaan sopivasti rouheutta, voimaa ja herkkyyttä ollen suhteellisen uskollinen alkuperäisesitykselle.
Hui hemmetti, lottokuponki vetämään...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minusta Veskun "Enkeleitä yövuorossa" oli kyä hyvä, ei ollut "Klamydiaa", vaan perusrehti rokkiveto, oli kyä mun mieleen. Ja minä en normaalisti Klamydiasta perusta.

Minusta Veskulla on sen verran laulutalenttia että taipuisi muuhunkin. Ei ole mikään Hynynen sentään.

Mariska saisi palauttaa räppiä touhuunsa. Motivoisi tyhjää naisräppikenttää ja samalla vaihtuisi liiallinen daideilu.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei Stigin hommaa voi liikaa korostaa.

Sitten mietitään kuka vetää kullii-biisin. Huikea päivä luvassa.

Manageri-läppä olisi upeaa saada mukaan.

"Tässä Korisevan Arja"

"Mikä homma? Suuta kuivaa kuin neitsyen vakoa ja jano on kova"
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veikkaan, että jahka Stigikin alkaa keikalleen, niin joutuu kyllä monta kertaa vetään ton Kobra kappaleen =)
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pocahontas oli iso juttu minunkin lapsuudessa, joten tuon puuttumiselle miinus (dääm juu Jannika B).

Herra Ylpölle arvostus rankemman aiheen kaivamisesta ja tuohan kosketti useampaa mukana ollutta.

Ressu ja Vesku näyttää itselle olevan niitä taatusti toimivia.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Vesku on minusta ollut juuri niin yksipuolinen mitä pelkäsinkin. Aiemmat versiot on ollut vanhempaa Klamydiaa, tämä eilinen taas olisi voinut olla uudella Klamydian levyllä. Eikä siinä, tuohan se Veskun juttu on, mutta vähän vaihtelua olisin toivonut.

Mariskaan olen rakastunut.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aiemmat versiot on ollut vanhempaa Klamydiaa, tämä eilinen taas olisi voinut olla uudella Klamydian levyllä.
Oikeastaan aika hyvin kiteytetty Vesku Jokisen aiemmat versiot versus eilinen versio. Samaa mieltä, vaikka en ole koskaan Vesku Jokista ja Klamydiaa paljoa kuunnellut. Hienoista "uudistumista" oli eilen havaittavissa Korisevan versioimisessa.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Minusta Veskulla on sen verran laulutalenttia että taipuisi muuhunkin. Ei ole mikään Hynynen sentään.

Mariska saisi palauttaa räppiä touhuunsa. Motivoisi tyhjää naisräppikenttää ja samalla vaihtuisi liiallinen daideilu.
Itse en kuuntele räppiä vapaaehtoisesti. Tiedän kyllä, että nykyään nuoriso pitää räpistä.

Veskun laulut ovat olleet todella hyviä. Toinen, joka kolahtaa oikein kunnolla on Ressu. Todella monipuolinen esiintyjä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pocahontas oli iso juttu minunkin lapsuudessa, joten tuon puuttumiselle miinus (dääm juu Jannika B).

Tykkäsin Jannikan valinnasta ”Kun minuun kosketat”.

Hän lauloi ihan hyvin ja muutenkin kyseinen laulu sopi erityisen hyvin muusikoiden päivään, vaikka aihe on yleispätevä niin reissutyössä altistutaan tavallista enemmän kiusauksille.

Ei tosiaan tullut keneltäkään ”Enkelin silmin”, joka Korisevan kappaleista soi useimmin karaokessa, minkä Arjakin totesi. Mulle se on ainoa laulu, jonka olisin voinut nimetä Arjan omana kappaleena.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös