On kyllä kokonaisuudessaan ollut yhtä aneeminen tämä kausi kuin edellinenkin. Silti kyllä katson joka jakson, mutta nyt on nuo kaksi viimeistä jo tullu sillee vasurilla vaan katottua, ennen sulkeuduin täysin ulkomaailmalta jakson ajaksi ja kattelin parhaita vetoja vielä erikseen Ruudusta jälkikäteenkin, mutta nyt en oo tainnu käydä ku vaan Laurin päivän dueton käydä sieltä kattelee, muuten ei oo innostanut mikään.
Jostain syystä on vaan tosi väkinäinen fiilis kaikessa tekemisessä tolla porukalla. Lauri, Pepe ja Eveliina ei juurikaan osallistu mihinkään, Tuure ja Mattila ja Ellinoora on enemmän esillä mutta nekään ei jotenkin saa mitään juttelua aikaan, ainoastaan Pyhimys yrittää siellä letkeänä seuramiehenä vähän pitää menoa elossa mutta muut lähinnä vaan heittelee jotain yksittäisiä lauseita ja juttelut kuolee nopeasti. Ovat jopa joutuneet jotain väkinäisiä "Kerrotaan ringissä vuorotellen mikä on kenenkin iskelmänimi" tai "Kerrotaan kaikki vuorotellen mistä ollaan kotosin" juttuja keksiä että saisivat esimerkiksi Eveliinasta ees jotain sanoja irti, mutta nekin jutut on sitten nopeasti läsähtäneet siihen kun kaikki on vuorollaan kertoneet että mä oon Uolevi Kontinen, aijai, onpa kova, joo.... mä oon Ilmari Pietikäinen, no siinä onkin, joo, hehehe, Ilmari-Pilmari.... no mä oon sit Leena Mäkirotko, no oho, heh, vai että Leena, semmosta sitten.... no alotetaas sit kotipaikoista, mä oon Turusta, aijaa, just joo en tiennytkään, ootko kummalta puolelta jokkee öhöhö.... mä oon Martinlaaksosta, just just, oon joo kerran menny siitä junalla ohi, aijaa, olipa jännä tieto.... Eveliina, herää saatana, vittu kaikki muut on jo sanoneet mistä ne on, MISTÄ SÄ OOT EVELIINA!!!! PUHU JOSKUS JOTAIN SAATANAN MUUMIO!!! VEDÄN SUN NENÄSTÄ KAIKKI NOI HELVETIN KILLUTTIMET IRTI JOS ET NYT HETI SANO JOTAIN!!!!! Mäkin oon Turusta, aijaa, katos ootte Pepen kaa sit sieltä molemmat, hehe.... hehe... joo... tota... olikos jollain laulettavaa vai? On muuten hyvänmakunen tää peruna tässä, joo ja vesi on raikasta, on joo munkin mielestä, EVELIINA MITÄ MIELTÄ SÄ OOT NÄISTÄ VITUN PERUNOISTA!!!!! SANO JOTAIN!!!!! SONNI PERKELE!!!
Pepe on hiljaisuudestaan huolimatta jotenkin mahtava persoona, siitä oon varmaan eniten tuolla digannut, yks tommonen jäyhä vanha herra on hyvä olla joukossa, mutta se vaatisi sitten pari sähköjänistä siihen seuraksi. On myös osoittanut olevansa todella kova laulumies.
Pyhimys kanssa ollut miellyttävän olonen heppu, mutta ihmekös tuo kun kuuluu kanssani Mensa-kerhooni ja on vielä minun tapaani myös siellä siinä paremmassa prosentissa eikä niitä jotka on just rimaa hipoen päässeet sisälle. Esityksistään ei oo kyllä jääny mitään mieleen.
Ellinoora on varmaan esiintyjämielessä tuolta paras, ja on vähän niinku jäänyt nyt ton zombilauman uhriksi kun ei oikein saa vastakaikua millekään jutuilleen, ja nuoruudestaan johtuen on vähän semmosta minä-keskeistä juttua johon on seinäruusujen vaikee valua sisään. Joku Sillanpää tai Samu Haber pystyisi hyvin sinne sekaan kräkkäilemään jotain mutta nyt tuolta ei oikein lähde keltään mikään läppä. Todella hyvä laulaja ja kova muusikko Ellinoora kyllä ilmeisestikin on.
Rasmus-Lauri on ollut yllättävän rasittava esiintyjä ja melko mölli hahmo noin muutenkin. Karmee nenälaulanta, miten en oo ennen ees huomannut että tolleenhan se Rasmuksenkin biiseissä kyllä honottaa. Niihin se ääni jotenkin sopii, mutta ei tähän formaattiin.
Tuure ja Mattila on teknisesti taitavia ja Tuure on pari kertaa revitellyt mainiosti, mutta jotenkin Tuuressa häiritsee ku se yrittää olla nuorempi ku on, ois vaan vanha niinku Pepe ja laulaisi siitä huolimatta taitavasti niin jäis enempi plussalle. Mattila on vaan aivan kassalla melkein kaikesta, jotenkin toi iskelmämaailma taitaa olla aikamoista palikkaa täynnä esiintyjistä, järjestäjistä ja katsojista lähtien. Laulaa kyllä ihan taitavasti mutta aivan mitäänsanomattomasti, ei mitään fiilistä välity mistään hänen lurituksistaan, kunhan vaan laulaa sanat ja sävelet sillee ku Leri on määrännyt ja siinä se.
Eveliina taas on varmaan koko ohjelman historian pahin seinäruusu. Noin tapettina siellä ei ole ketään aiemmin ollut. Kai se on tota junnun jännittämistä mutta sit ois voinu jättää menemättä jos ei uskalla mitään mihinkään väliin sanoa. Esityksetkin ollu aika njääh, mutta tommosta samaa tylsää paskaa ne kaikki sen biisitkin kai on niin mitään muuta ei kai ollu odotettavissakaan. Ääni on tytöllä ihan jännä mutta ei tommonen rnb-öklöys vaan oo ikinä iskenyt.