Vain elämää – viihdeohjelma

  • 569 817
  • 3 127

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Pakko tämäkin oli aloittaa katsoa vaikka kokoonpano tuntuikin aika karismavapaalta näin etukäteen.

Ensimmäinen jakso joka äly-TV sovelluksesta oli Laurin päivä. Koko viba oli että Ylönen oli starba joka kiersi stadioneita kun tuurekilpeläiset voivat olla onnellisia jos saavat Hollolan nuorisoseuran puolilleen.

Se purkanvaaleanpunaisen-tukkainen paksu tyttö oli tosi hyvä.

EDIT: Pepe Wilbergin Survivor-Eye-Of-The-Tiger ääni tuli vähän puun takaa. En tajunnut että se on noin hyvä laulaja.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Anne Mattilan veto ”Carrie”sta laulamisen suhteen ihan OK, mutta miksi hemmetissä sen esiintyminen pitää olla tuollaista ihme virnuilua, vähän niinku se Trolololo-jätkä siinä vanhassa, Neukkulan aikaisessa videossa??
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Onhan tämä melkoista mjäh-settiä ollut toistaiseksi. Ellinoora on yllättänyt positiivisesti. Olin perustanut tästä alitajuisesti negatiivisen kuvan puhtaasti hittien loputtoman radiokierrätyksen perusteella, mutta neiti on kyllä ikäisekseen harvinaisen syvältä asioita ruopinut, fiksu tapaus, joka liidaa koko porukkaa. Lisäksi hiton hyvä laulaja ja onhan noissa lyriikoissakin ajatusta. Muu sakki onkin sitten tasan tympeätä porukkaa. Pepe pääsee toki aina iskemään puskista mikin käteen ottaessaan, mutta muuten kastin kesken ei tahdo syntyä mitään kiinnostavaa.

Saiko joku muu selvää Laurin lauluntapaisesta muminapuurosta tämän vetäessä Elefantin painon? Vaikka kuinka oli Rasmusta lavalla, niin tämä oli heikoin suoritus toistaiseksi.

Erillishuomio vielä Evelinan sonninrenkaasta. Hyi vittu, että sinänsä mukavan näköisestä naamasta saa helposti luotaantyöntävän näköisen.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Pyhimys yllättänyt positiivisesti, ei pelkästään biisien takia, vaan fiksu ja tasapainoinen äijä. Huomatkaa kaverin "mitä vittua?" ilme, kun Ellinoora alkaa selittää, kuinka ensilevy oli matka kohdusta jonnekin(en saanut selvää lopusta).
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tylsin kausi ever?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
On.

Harmi koska voisi olla todellakin parempi.
Kyllä. Tuurelle, Pepelle ja Ellinooralle isot peukut. Muut kyllä niin.. Out of order. Varsinkin Lauri on kyllä surkea ja Eveliina vaan... Ehkä joskus vuonna 2030.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Kyllä. Tuurelle, Pepelle ja Ellinooralle isot peukut. Muut kyllä niin.. Out of order. Varsinkin Lauri on kyllä surkea ja Eveliina vaan... Ehkä joskus vuonna 2030.
Pyhimykselle ja Ellinooralle itse antaisin peukut. Ellinooran Aina ku Aira kauden kovin veto tähän mennessä. Eveliina on kyllä niin HMV tasoa että huhhuh. todella mitäänsanomattomia hahmoja.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pyhimykselle ja Ellinooralle itse antaisin peukut. Ellinooran Aina ku Aira kauden kovin veto tähän mennessä. Eveliina on kyllä niin HMV tasoa että huhhuh. todella mitäänsanomattomia hahmoja.
Sama. Ellinoora ja tuo biisi rock. \m/
 
Tylsin kausi ever?
Juuri ennen kuin tulin tähän ketjuun, totesin nämä sanat puolisolleni. Aika tiuhaan saa kelailla eteenpäin.

Tuure on ihme heebo, mutta varmaan oma itaensä ja tykkään kovasti hänen äänestään ja karavaaninsa ilmavasta soitosta.

Ellinoorasta on tullut uusi suosikkini, ihan saakelin lahjakas ihminen ja vaikuttaa hyvältä persoonalta. Aika vahvat maneerit oikeastaan ainoa vähän häiritsevä seikka. On toki tyylilleen uskollinen, mutta kaiken ei tarvitsisi kuulostaa ihan niin samalta, lauloipa Ukko Nooaa tai Autiosaarta.

Pyhimys on myös fiksun oloinen kaveri, ja ehdottoman lahjakas alallaan.

Pepe on hauska jököttäjä.

Anne on identiteettikriisissä ja päättänyt tosissaan karistaa iskelmätyttösen maineen. Sen verran korostaa omaa synkempää puoltaan joka käänteessä. Hänen lauluaan kestää toki kuunnella, mutta katsominen tekee jo tiukkaa. Juttujensa perusteella Karvian tyttö taitaa kuulua ns. vanhana syntyneiden ihmisten sarjaan.

Eveliina...

Oliko siellä vielä muita.

Edit. Onhan siellä tosiaan vielä Rasmus-Lasse. Unohdin hänet varmaan siksi että olen joutunut säännönmukaisesti skippaamaan hänen esityksensä n. 10 sekunnin kuuntelemisen jälkeen. Ääni tulee aika vahvasti nenästä, missä toki pitää myös mikrofonia.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pyhimykselle ja Ellinooralle itse antaisin peukut. Ellinooran Aina ku Aira kauden kovin veto tähän mennessä. Eveliina on kyllä niin HMV tasoa että huhhuh. todella mitäänsanomattomia hahmoja.

Kyllä Tuure kehut ansaitsee. Vihaan tuota svengijammailua, mutta nyt on toiminut. Jättiläinen on saatanan upea biisi ja Tuure vain vähän raiskatessaan sitä pöllytti orig. kertsin vetäjää huolella.

Noin muutoin täysin Ellinooran dominointia. Pyhimys kyllä myy brändiään taidokkaasti. Respect.
 
Pyhimys kyllä myy brändiään taidokkaasti. Respect.
Tätä olen minäkin ihaillut. Todennäköisesti häntä enimmäkseen vituttaa olla tuolla, mutta kyllähän tällä keikalla turvataan perheelle leipä vielä monta vuotta eteenpäin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tätä olen minäkin ihaillut. Todennäköisesti häntä enimmäkseen vituttaa olla tuolla, mutta kyllähän tällä keikalla turvataan perheelle leipä vielä monta vuotta eteenpäin.

Ja tässähän on hauskinta että Mikko-Pyhimys voisi jo ottaa iisisti. Hänen yhteiskunnallisuus-kryptisyys-bilemikko-uskottavuus -bisnesmikko -viisikko on paljastettu. Jotenkin tuo tekstinero ei vain itse tajua asiaa ja uskalla myöntää itselleen. Juurihan tuo paskassa Gaalaohjelmassa heilui Hirviniemen kanssa. Rakentaisi nyt perheelleen sen talon ja hyväksyisi viihdetotuuden.
 
Miksi levy-yhtiön palkkalistoilla olevaa duunaria vituttaisi tuo työtehtävä?
Joskus töissä tulee vastaan tilanteita joissa joutuu perustelemaan mukanaoloaan itselleen puhtaasti työnantajan direktio-oikeuden ja tilipäivän kautta.
 

JKyykka

Jäsen
Tätäkin ohjelmaa joku muu vaimoni lisäksi katsoo!?!

Onnea Tampere, onnea Pori...

Ei vaan siitä vaan, jokainen tekee mitä tahtoo.
No et kyllä ihan penaalin terävin kynä ole, jos tämä tulee yllätyksenä. Joku voisi siitä jo päätellä, että kun tätä vuodesta toiseen tehdään, niin katsojia jonkin verran riittää.

Pyhimys on ollut loistava, mutta se ei tullut yllätyksenä. Ellinoora on ollut hyvä, mutta se oli ehkä myös odotettavissa. Pepe on kyllä positiivinen yllätys, Lauri negatiivinen. Eveliina ja Mattila niin mitäänsanomattomia kuin pelkäsinkin. Kaihon karavaanarista en ole vielä ottanut selvää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pepe veti aika helvetin kovan vedon Pyhimyksen päivänä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaimon seurana olen pari jaksoa nyt vilkuillut ja sivukorvalla kuunnellut, vähän on tosiaan tylsän oloinen tämä kuluva kausi. Omilla soittolistoillani esiintyvistä artisteista tuolla ei ole kuin Pyhimys, muut ovat Pepeä lukuun ottamatta täysin HMV-kamaa mulle, toki pakko on myöntää, että Ellinoora on lahjakas laulaja.

Rasmus-Laurin piipittävää yninää en jaksaisi kuunnella hetkeäkään, mutta varmasti joku diggaa ja onhan tuo kotimaisella mittapuulla tehnyt menestyksekkään kansainvälisen uran, propsit siitä vaikkei laulajana uppoa mulle ollenkaan. Anne Mattila vaikuttaa olevan juuri niin tylsimys kuin jotenkin saattoi olettaakin, mutta suorastaan räiskyvä ekstrovertti Eveli(i?)naan verrattuna. Noh, nuori tyttöhän tuo Eveliina vielä on ja ikä saattaa selittää sitä, että mimmi on ottanut tuollaisen syrjäänvetäytyvän kuuntelijan roolin, tai sitten ohjaaja ei hänen juttujaan katso televisioinnin arvoisiksi. Tuure Kilpeläinen vaikuttaa rasittavalta jätkältä, mutta laulamisensa on yllättänyt positiivisesti. Ne Kaihon Karavaanin radiolallatukset eivät tee hänelle laulajana oikeutta.

Pepe Willberg on ollut ihan parasta, diggaan tuollaisesta meiningistä että kun kilsoja on jo tarpeeksi takana, niin ei tarvitse suuremmin nostaa itseään esille, läsnäolo riittää. Onko se sitten itseluottamusta vai oman arvonsa tietämistä, ehkä molempia. Artistina Pepe ei kuulu eikä ole ikinä kuulunut suosikkeihini, vaikka joskus tykkään tuollaisia wanhoja iskelmäpartoja kuunnellakin, mutta onhan hänenkin laulantansa komeaa kuunneltavaa. Jossain jaksossa pisti korvaan puolihuoleton namedroppailu viitaten Veksi Salmeen, "kun mä kuulin että tässä on Veksin sanat, niin soitin suoraan Veksille...". Oliko se nyt viime kaudella kun Danny harrasti samaa, hymyilytti silloin ja hymyilytti tuo Willbergin heitto. Mikäs siinä nimiä pudotellessa, jos on mistä pudotella.

Plussalle siis minun papereissani ovat tähän mennessä jääneet Pyhimys ja Pepe, miinukselle Mattila, Kilpeläinen, Eveliina ja Rasmus-Lauri. Ellinoora on vaikeampi tapaus, meinasin hänetkin mainita miinukselle jääneenä, mutta tarkemmin mietittynä aika neutraalin, ehkä jopa hienoisesti positiivisen kuvan on itsestään jättänyt.
 

Barney

Jäsen
Tähän asti on tullut katsottua avausjakso, Pyhimyksen päivä ja Pyhimyksen vedot kaikkien päivistä. Sen verran pitää kommentoida jo tuota ensi viikon jaksoa, että siinä on Pyhimyksen ensimmäinen kova veto tässä ohjelmassa. Itse Pyhin päivä oli positiivinen yllätys, sillä omat odotukset olivat Jättiläinen ja loput sitten teflonhassuttelua. Biisilistalla olisi ollut siisti nähdä vielä Paranoid (13) ja joku kipale Ruger Hauerin Mature-levyltä. Ellinooran Aina ku Airalle sekä Tuuren Jättiläiselle ainakin yhden kuuntelun perusteella varovainen peukku. Molemmat toki kaukana alkuperäisten versioiden tasosta.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Tämä kausi vetää aneemisuudella ja tylsyydellä vertoja kakkoskaudelle, mikä oli aikamoinen rimanalitus hyvän ensimmäisen kauden jälkeen.

Pyhimys on ollut ehdottomasti kuningas kaikilla osa-alueilla. Ellinooran vedot ovat aina toistensa kaltaisia, mutta ihan hyvin hän on pärjännyt taustalla. Pepe on Pepe, eikä hänen tarvitse kuin olla tuolla.

Tuure on ollut vähän mitäänsanomaton, mutta menee vähän kuin rivijäsenenä tuolla. Evelina on aivan väärässä paikassa, ehkä 10 vuoden päästä olisi voinut olla oikea aika. Laurista tykkään persoonana, mutta lauluvedot aivan kaameita. 10 sekuntia aika lailla maksimi, mitä kykenee kuuntelemaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ellinooran Aina ku Airalle sekä Tuuren Jättiläiselle ainakin yhden kuuntelun perusteella varovainen peukku. Molemmat toki kaukana alkuperäisten versioiden tasosta.

Ellinoora on mielestäni melko selkeästi parempi laulaja kuin Yona ja tuo teksti oli myös daamin itsensä näköinen. Jättiläisen säkeistöt Tuure raiskasi, mutta Kankaanrannan laahaavan tunnelmoinnin ja epäselvän sössötyksen Tuure pöllytti lähes suvereenisti. On muuten kohtuullisen kauheaa kuunneltavaa jos on kuullut Kankaanrannan livevedon tuosta kertosäkeestä. Pyhimys on huikea tekstien kanssa, mutta sanoisin noiden kahden olevan silti alkuperäisten tasolla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On kyllä kokonaisuudessaan ollut yhtä aneeminen tämä kausi kuin edellinenkin. Silti kyllä katson joka jakson, mutta nyt on nuo kaksi viimeistä jo tullu sillee vasurilla vaan katottua, ennen sulkeuduin täysin ulkomaailmalta jakson ajaksi ja kattelin parhaita vetoja vielä erikseen Ruudusta jälkikäteenkin, mutta nyt en oo tainnu käydä ku vaan Laurin päivän dueton käydä sieltä kattelee, muuten ei oo innostanut mikään.

Jostain syystä on vaan tosi väkinäinen fiilis kaikessa tekemisessä tolla porukalla. Lauri, Pepe ja Eveliina ei juurikaan osallistu mihinkään, Tuure ja Mattila ja Ellinoora on enemmän esillä mutta nekään ei jotenkin saa mitään juttelua aikaan, ainoastaan Pyhimys yrittää siellä letkeänä seuramiehenä vähän pitää menoa elossa mutta muut lähinnä vaan heittelee jotain yksittäisiä lauseita ja juttelut kuolee nopeasti. Ovat jopa joutuneet jotain väkinäisiä "Kerrotaan ringissä vuorotellen mikä on kenenkin iskelmänimi" tai "Kerrotaan kaikki vuorotellen mistä ollaan kotosin" juttuja keksiä että saisivat esimerkiksi Eveliinasta ees jotain sanoja irti, mutta nekin jutut on sitten nopeasti läsähtäneet siihen kun kaikki on vuorollaan kertoneet että mä oon Uolevi Kontinen, aijai, onpa kova, joo.... mä oon Ilmari Pietikäinen, no siinä onkin, joo, hehehe, Ilmari-Pilmari.... no mä oon sit Leena Mäkirotko, no oho, heh, vai että Leena, semmosta sitten.... no alotetaas sit kotipaikoista, mä oon Turusta, aijaa, just joo en tiennytkään, ootko kummalta puolelta jokkee öhöhö.... mä oon Martinlaaksosta, just just, oon joo kerran menny siitä junalla ohi, aijaa, olipa jännä tieto.... Eveliina, herää saatana, vittu kaikki muut on jo sanoneet mistä ne on, MISTÄ SÄ OOT EVELIINA!!!! PUHU JOSKUS JOTAIN SAATANAN MUUMIO!!! VEDÄN SUN NENÄSTÄ KAIKKI NOI HELVETIN KILLUTTIMET IRTI JOS ET NYT HETI SANO JOTAIN!!!!! Mäkin oon Turusta, aijaa, katos ootte Pepen kaa sit sieltä molemmat, hehe.... hehe... joo... tota... olikos jollain laulettavaa vai? On muuten hyvänmakunen tää peruna tässä, joo ja vesi on raikasta, on joo munkin mielestä, EVELIINA MITÄ MIELTÄ SÄ OOT NÄISTÄ VITUN PERUNOISTA!!!!! SANO JOTAIN!!!!! SONNI PERKELE!!!

Pepe on hiljaisuudestaan huolimatta jotenkin mahtava persoona, siitä oon varmaan eniten tuolla digannut, yks tommonen jäyhä vanha herra on hyvä olla joukossa, mutta se vaatisi sitten pari sähköjänistä siihen seuraksi. On myös osoittanut olevansa todella kova laulumies.

Pyhimys kanssa ollut miellyttävän olonen heppu, mutta ihmekös tuo kun kuuluu kanssani Mensa-kerhooni ja on vielä minun tapaani myös siellä siinä paremmassa prosentissa eikä niitä jotka on just rimaa hipoen päässeet sisälle. Esityksistään ei oo kyllä jääny mitään mieleen.

Ellinoora on varmaan esiintyjämielessä tuolta paras, ja on vähän niinku jäänyt nyt ton zombilauman uhriksi kun ei oikein saa vastakaikua millekään jutuilleen, ja nuoruudestaan johtuen on vähän semmosta minä-keskeistä juttua johon on seinäruusujen vaikee valua sisään. Joku Sillanpää tai Samu Haber pystyisi hyvin sinne sekaan kräkkäilemään jotain mutta nyt tuolta ei oikein lähde keltään mikään läppä. Todella hyvä laulaja ja kova muusikko Ellinoora kyllä ilmeisestikin on.

Rasmus-Lauri on ollut yllättävän rasittava esiintyjä ja melko mölli hahmo noin muutenkin. Karmee nenälaulanta, miten en oo ennen ees huomannut että tolleenhan se Rasmuksenkin biiseissä kyllä honottaa. Niihin se ääni jotenkin sopii, mutta ei tähän formaattiin.

Tuure ja Mattila on teknisesti taitavia ja Tuure on pari kertaa revitellyt mainiosti, mutta jotenkin Tuuressa häiritsee ku se yrittää olla nuorempi ku on, ois vaan vanha niinku Pepe ja laulaisi siitä huolimatta taitavasti niin jäis enempi plussalle. Mattila on vaan aivan kassalla melkein kaikesta, jotenkin toi iskelmämaailma taitaa olla aikamoista palikkaa täynnä esiintyjistä, järjestäjistä ja katsojista lähtien. Laulaa kyllä ihan taitavasti mutta aivan mitäänsanomattomasti, ei mitään fiilistä välity mistään hänen lurituksistaan, kunhan vaan laulaa sanat ja sävelet sillee ku Leri on määrännyt ja siinä se.

Eveliina taas on varmaan koko ohjelman historian pahin seinäruusu. Noin tapettina siellä ei ole ketään aiemmin ollut. Kai se on tota junnun jännittämistä mutta sit ois voinu jättää menemättä jos ei uskalla mitään mihinkään väliin sanoa. Esityksetkin ollu aika njääh, mutta tommosta samaa tylsää paskaa ne kaikki sen biisitkin kai on niin mitään muuta ei kai ollu odotettavissakaan. Ääni on tytöllä ihan jännä mutta ei tommonen rnb-öklöys vaan oo ikinä iskenyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös