En usko, että sen julkkishullumpaa kuin muutkaan. Esimerkiksi itselläni pointti on musiikkiesitysten lisäksi elämäntarinoissa, jotka tuolla joskus jopa avautuvat. Ei julkkisstatus sinänsä ole homman juju, mutta toki usein heissä on myös kiinnostavia persoonallisuuksia, mikä heidät on saattanut ajaakin alalle. Ja jos totta puhutaan, niin hirveän paljon ei kiinnostaisi seurata seitsemää nobodya jossain kesämökillä tulkitsemassa toistensa tuotoksia.Pakko kai se on uskoa, että me suomalaiset olemme henkeen ja vereen julkkishullua-kansaa ja todella haluamme katsoa samoja kuluneita naamoja kaikissa eri ohjelmissa.
Tosiaan tuo osuus on se heikoin lenkki. Ei välttämättä formaatista kiinni, vaan toteutuksesta. Kaikenmaailman jutustelut ja muistelot ovat se toimivin osuus, jossa näkee (toivottavasti) joitakin henkilöitä uudessa valossa.No ei todellakaan kiinnosta, mutta ymmärrän toki, että jotkut suorastaan syttyvät tälle formaatille kylläkin. Olen vain sitä mieltä, teennäisempää ohjelmaa saa pillittämisineen ja siirappisine hehkutuksineen hakea taas.
Nämä ovat tietääkseni nauhoitettuja jaksoja. Ei ne vedä niitä livenä. Vai pääseekö näihinkin yleisöön? Onko siellä yleisöä? En siis juurikaan tunne formaattia, mutta olen tietoinen mitä siellä tapahtuu. Siis artistit vetävät toistensa biisejä aina yhden artistin illan aikana?Katson kaikki jaksot livenä ja sen jälkeen parhaat laulusuoritukset uudestaan jostain kymmeniä kertoja. Mahtava formaatti, joka tosin elää vain ja ainoastaan mukaan plokattujen muusikkojen heittäytymiskyvystä.
Nämä ovat tietääkseni nauhoitettuja jaksoja. Ei ne vedä niitä livenä. Vai pääseekö näihinkin yleisöön?
Ei mitään henk. koht. mutta tätä en ymmärrä (boldaus minun). Voi känkkäränkkääk... on juotu kaljaa ja on sitä ja tätä, ihan samanlaisia elämäntarinoita löytyy 13 tusinassa joka kerrostalosta, useista jopa vielä parempia ja ketään ne kiinnosta tai kukaan niille pillittele. Ei vaan avaudu minulle että jos vähän joku saa rahaa myymällä levyjä ja osaamalla laulaa, tai olemalla jonkun tositv sarjan tekemä mukalaulaja, niin sitten siitä perus stoorista tulee joku elämää suurempi asia. Eikä siinä mitään, joku tykkää, minä vaan en ymmärrä. Ennemmin mä kuuntelisin vaikka niitä harvoja vielä elossaolevia veteraaneja ja niiden elämäntarinoita, kuin tollasta sontaa.En usko, että sen julkkishullumpaa kuin muutkaan. Esimerkiksi itselläni pointti on musiikkiesitysten lisäksi elämäntarinoissa, jotka tuolla joskus jopa avautuvat. Ei julkkisstatus sinänsä ole homman juju, mutta toki usein heissä on myös kiinnostavia persoonallisuuksia, mikä heidät on saattanut ajaakin alalle. Ja jos totta puhutaan, niin hirveän paljon ei kiinnostaisi seurata seitsemää nobodya jossain kesämökillä tulkitsemassa toistensa tuotoksia.
Ei mitään henk. koht. mutta tätä en ymmärrä (boldaus minun). Voi känkkäränkkääk... on juotu kaljaa ja on sitä ja tätä, ihan samanlaisia elämäntarinoita löytyy 13 tusinassa joka kerrostalosta, useista jopa vielä parempia ja ketään ne kiinnosta tai kukaan niille pillittele.
Niin siis jos en tunnusta että joku on julkkis niin mikä idea siinä jää jäljelle?
Mielestäni tämä ei ole mikään idea tai no ainakaan katsomisen arvoista viihdettä.
Mutta ei se mitään, leipää ja sirkushuvia kansalle, tyhmähän se olisi kuka ei tällaisen menestysformaatin tekemistä jatkaisi, katsojalukujen perusteella todellinen kultakaivos.
Jaa, voi olla, että naapurin Ranella on yhtä paljon kerrottavaa kuin Vain elämää -porukalla. Siinä on vain se ero, että mikäli mua ei kiinnosta, voin näppärästi kaukosäätimellä siirtyä eteenpäin ohjelmistossa. Sen sijaan känninen Rane ei tokene kaukosäätimellä, ellei sitä lyö Ranen takaraivosta läpi.Ei mitään henk. koht. mutta tätä en ymmärrä (boldaus minun). Voi känkkäränkkääk... on juotu kaljaa ja on sitä ja tätä, ihan samanlaisia elämäntarinoita löytyy 13 tusinassa joka kerrostalosta, useista jopa vielä parempia ja ketään ne kiinnosta tai kukaan niille pillittele. Ei vaan avaudu minulle että jos vähän joku saa rahaa myymällä levyjä ja osaamalla laulaa, tai olemalla jonkun tositv sarjan tekemä mukalaulaja, niin sitten siitä perus stoorista tulee joku elämää suurempi asia. Eikä siinä mitään, joku tykkää, minä vaan en ymmärrä. Ennemmin mä kuuntelisin vaikka niitä harvoja vielä elossaolevia veteraaneja ja niiden elämäntarinoita, kuin tollasta sontaa.
Kiitos, tästä metsäläinenhän minä :DEi ole ohjelman formaatin vika, mikäli olet elänyt keskellä metsää.
Ymmärrän, mikäli ei ole mielestäsi katsomisen arvoista. Se on eriasia kuin että ohjelmassa ei olisi ideaa, kun siinä kuitenkin on.
Jokainen varmaan kohdallaan määrittelee julkkiksen eritavoin. Meillä on julkkiksia ja " julkkiksia" , toiset pääsee julkisuuteen esittelemällä silikonitissit ja toisten työhön kuuluu oleellisena osana olla julkisuudessa. Toki ihan vapaasti saa niputtaa kaikki samaan kastiin, ei se minulta ole pois.
Naisena tietenkin ymmärrän myös kyynelehtimisen, eikä siinä ole mitään pahaa jos se on aitoa. Mut ei mitenkään yllättävää että moni miespuolinen katsoja kokee tämän liiallisuutena. Tunteiden näyttäminenhän ei kuulu muille.
Naisena tietenkin ymmärrän myös kyynelehtimisen, eikä siinä ole mitään pahaa jos se on aitoa. Mut ei mitenkään yllättävää että moni miespuolinen katsoja kokee tämän liiallisuutena. Tunteiden näyttäminenhän ei kuulu muille.
No jaa, muutaman viestin verran olet kuitenkin tolkuttanut, kuinka et ymmärrä, että kukaan tuosta voi millään tapaa pitää. Nyt vielä vedit älykkyyskortin esiin, mikä lähinnä kertoo sinusta itsestäsi enemmän kuin yhdestäkään tv-ohjelman katsojasta.Ei ole katsos edelleenkään minulta pois, jos joku hirveesti diggaa.
Juha Tapiosta tuli viime kaudella välitön "jaha, sampio on mukana ohjelmassa" -fiilis. Sen jälkeen mieleeni on noussut Juha Tapion kuva sampion kirjoittamia viestejä lukiessa.Jukka-Poika ja Juha Tapio olivat viime kaudella mukavanoloisia tyyppejä, jälkimmäinen sellainen, että voisin kuvitella tulevani juttuun myös siviilissä.
Kisoja odotellessa niin ei tässä ole kauheasti muuta kuin aikaa ja nyt taisin sitten lentää osittain myös sarkasmitutkan alta.No jaa, muutaman viestin verran olet kuitenkin tolkuttanut, kuinka et ymmärrä, että kukaan tuosta voi millään tapaa pitää. Nyt vielä vedit älykkyyskortin esiin, mikä lähinnä kertoo sinusta itsestäsi enemmän kuin yhdestäkään tv-ohjelman katsojasta.
Anti olla.
Mulla on kyllä enemmän hiusta päässä, enkä pidä futiksesta kovin kummoisesti. Ehkä laulutaidoissakin on hitusen eroa, tosin en ole koskaan testannut julkisesti. Samantyylisiä kuivakoita puujalkoja se vähän heitteli juu. Se, mistä erityisesti pidin ehkä hiukan vakavan kaverin maineessa olevassa Tapiossa, oli hänen itseironiansa. Mutta pakko myöntää, että tunnistin muutamia yhteisiä piirteitä Tapion kanssa kantavani.Juha Tapiosta tuli viime kaudella välitön "jaha, sampio on mukana ohjelmassa" -fiilis. Sen jälkeen mieleeni on noussut Juha Tapion kuva sampion kirjoittamia viestejä lukiessa.
Hyvä esimerkki tästä mehustelusta on se kuinka heti kun kuvaukset alkoivat niin iltapäivälehtien ykkösotsikot on "VESKUN JAKSOSSA ITKETTIIN HETI!"