Re: Jan caloun
Viestin lähetti kieha
Balderiksille terkut kyllä lääkityksesi on ihan kunnossa näkisin kanssa mielelläni calounin takaisin punapaidas.Mut eiköhän pubi sgulaa muualla siihen asti kun pena on ifkin puikois.Itse kans uskon et calounilla sykkii petosydän viel siel jossain???...
Kyllä kieha olet aika oikeilla jäljillä uskoisin, eikä asia taida olla näin vain JC:n kohdalla. Veikkaan, että aika monella pelaajalla on punasydän tai muuten vain hinkua päästä joukkueeseen. The Sir Phenan "organisaation uudistamisprosessi" jossa mm JC lähti, oli sen verran huonosti hoidettu, että jokunen muukin pelaaja ajatteli odottavansa Penan lähtöä ennen omaa saapumistaan. Esim. HH:ta jota tässä on uumoiltu palaavan oli mukana siinä hässäkässä ja sai nähdä läheltä The Sir Phenan johtamistaitoja. Valitettavasti myös Bednar sai lähikosketusta samasta managementkoulusta.
Pena myönsi ekassa esiintymisessään Clubilaisille uudistmisprosessia seuranneen kauden alussa, että nuorennusleikkaus oli ennakoitua rajumpi, hänen tahtomattaan. Rosterihan tyhjentyi aika perusteellisesti.
Jotenkin uskon, että tuo vaihe oli traumaattisempi kuin ehkä päältä päin näytti. Myös Penan ja Ikan suhde taitaa vieläkin olla ns. herkässä tilassa. Tämän johtopäätöksen vedän Penan kommentista Uugen Koffkolumnissa kun Uuge utelee sm-liigan tämän vuoden yllätystä tähän asti. Ja Pena vastaa suunnilleen: "Lukon nousu sen jälkeen kun penkin päässä tapahtui vaihto". Ei ole mikään sattuma tuo lausahdus. Itse löytäisin muualta kyllä parempia yllätyksen aiheita.
Eli tulijoita voisi ehkä olla enemmänkin HIFK:hon, mutta the Sir Phenan johtamistaidot ovat varmasti tiedossa aika laajassa piirissä. Tämä saattaa rajoittaa tulijoiden virtaa, sekä nostaa hintoja ns. Pena-lisällä.
Tämä nyt ei ollut mikään Penaa vastaan suunnattu teksti, eikä perustu mihinkään muuhun kuin omiin ajatuksiini. Faktapohjaa minulla ei asiassa ole esittää, pelkkä tunne. Mutta jos olen oikeassa on selvää, että mahdolliset tulijat ovat kavereita jotka joko eivät pittaa asiasta tai jotka ovat tietämättömiä siitä. Ja kyllähän moni pelaaja pelaa organisaatiossa jossa on paljon omituisempaa managementtiä kun meidän HIFK:ssa, kuten T.Ruutu joka joutuu elämään Chicagon poikien kanssa.......
Mutta jos ei viimeistään lauantaina 31.1 ole julkaistu yhtään uutta tulijaa, samalla kun Pena toteaa, että tarvetta olisi, niin olen ainakin itse huuli pyöreänä.
Voihan se olla, että allekirjoitettu diili odottaa jo pöytälaatikossa, mutta julkaistaan vasta 31.1 jotta ei tarttis maksaa palkaa kun helmikuun alusta.....:-) (säästö se pienikin säästö)
Miten tämä menikään: "Eläämme miele...........", tai sitten ei.