Vaatteet, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 22 446
  • 133

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Re: Tall Ships Race. NYT!

Viestin lähetti Pressiboxi
Vyölaukut, tennissukat sandaaleissa, liian suuret valkoiset t-paidat, takatukat, kännykkäkotelot liian korkealle hirtetyillä nahkavöillä... Kaikkia näitä on kymmeniä tuhansia liikkeellä Turkusessa vielä huomenna ja tänään. Tervetuloa Tall Ships Raceen! ;-)

Joo, torstaina tuli vierailtua siel Turkkusess (kummalki pualel jokke). Myönnän pitäneeni tennissukkia sandaaleiden kanssa :eek: Naisten pukeutuminen on näillä säillä just kohdallaan..;)
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Killeri
Joku sanoi, että vyölaukku on ok, jos se tyylikäs. Hmmm... minkälainen ollenkaan mahtaa olla tyylikäs vyölaukku???

Näköharha?
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Killeri
Joku sanoi, että vyölaukku on ok, jos se tyylikäs. Hmmm... minkälainen ollenkaan mahtaa olla tyylikäs vyölaukku???

Tarkotin lähinnä, että tyylitön on sellainen rikkinäisen ja halvan näköinen, missä on runsaasti eri värejä, jotka eivät sovi millään yhteen. Niitä näkee aika paljon.

Tyylikäs taas on vaikkapa muuten kokonaan musta ja vaikkapa niken/adidaksen yms. merkki edessä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Alex
Tarkotin lähinnä, että tyylitön on sellainen rikkinäisen ja halvan näköinen, missä on runsaasti eri värejä, jotka eivät sovi millään yhteen. Niitä näkee aika paljon.

Tyylikäs taas on vaikkapa muuten kokonaan musta ja vaikkapa niken/adidaksen yms. merkki edessä.

Hmm...Minä kehottaisin kyllä että vuonna 2003 tuollainenkin jätettäisiin kotiin. Kuten Senior sanoi, paras vyölaukku on vyölaukku kotona.

Ei vaatteiden tarvitse olla kalliita ollakseen tyylikkäitä.
Parilla yksinkertaisella asialla saa hyvän ulkomuodon. Ostaa oikeanvärisiä ja yhteensopivia värejä. Ja omalle vartalolleen sopivia vaatteita. Jos on ylipainoa esimerkiksi keskivartalon alueella, kannattaa jättää matalalantioiset vaatteet suosiolla kauppaan.

Hyvin yksinkertaista.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vyölaukku on tosiaan aika karmaiseva kapistus, mutta itse sellaista käytän pyöräillessä lähes päivittäin. Töihin mennessä nimittäin ei aina viitsi kantaa reppua selässä ja lompsa, puhelin ja muut releet on ikävän tuntuisia housun taskuissa. Näinpä ollen nälännussima vyölaukkuni vuodelta -87 on oiva ratkaisu.

Kaiken kaikkiaan karmeita asusteita on helvetisti ympärillä kaiken aikaa, mutta enpä jaksa niistä niin älyttömästi vetää herneitä nenään. Olkoot saatana. Muut saa touhottaa.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Liian kireät kasarihenkiset t-paidat, hikinauhat käsissä, painijan kengät, pokattomat aurinkolasit (sellaiset läpinäkyvän oloiset), aurinkolasien pitäminen otsalla, likaiseksi pestyt farkut, lypsyliinat, vanupuikkotukka (ála Peltsi), Thomas Burberry-kuosin kaulaliinat, takatukka (hyi helvetti)...

eiköhän tossa alkajaisiksi ole muutama.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotain positiivista tähänkin päivään. Minun pukeutumiseni taitaa olla ei-oksettavaa...

Pahoinvointia aiheuttavia:
- telttavaatteet
- tiukat trikoot ylipainoisilla, ei ne hoikenna!
- leopardikuvioiset 80-luvun vaatteet
- puhvihihat
- salihousut
- vatsakas mies ilman paitaa
- kauluspaita, jossa on ainakin kolme ylintä nappia auki ja rintakarvat tursuaa *yöööök*
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielipideasioitahan nämä ovat mutta miten Burberry-vaatteet ovat jotenkin epätyylikkäitä tai karmaisevia?

Tulin ihan hämmentyneeksi kun kyseessä on lempivaatemerkkini. Mielestäni Burberry on erittäin tyylikästä, jokseenkin ehkä hieman kallistakin.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Naisilla ihonväriset polvisukat ja permanentti. Huh huh!! Miehillä salihousut ja harmaat kengät.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla15
Mielipideasioitahan nämä ovat mutta miten Burberry-vaatteet ovat jotenkin epätyylikkäitä tai karmaisevia?

Tulin ihan hämmentyneeksi kun kyseessä on lempivaatemerkkini. Mielestäni Burberry on erittäin tyylikästä, jokseenkin ehkä hieman kallistakin.

Burberry-vaatteet ovat ainakin minusta tylsiä (siis nyt tarkoitan lähinnä niitä ruutukuosisia kaulaliinoja ja sateenvarjoja etc.). Enkä ainakaan minä pysty ymmärtämään, miten joku raaskii käyttää sitä 130 euroa maksanutta sateenvarjoaan ikinä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Shokki kauppatorilla...

Olin torilla ostamassa mansikoita.
Mansikkamyyjä oli oikein herttainen ja hoikka, kauniisti ruskettunut parikymppinen tyttö. Hänellä oli yllään hihaton valkoinen, kireän oloinen ja ruskettuneen vatsan paljaaksi jättävä paita.
Minulta meinasi mennä eurot ja sentit sekaisin, kun huomasin hänen olevan vieläpä ilman rintaliivejä - you know, sellaista kivaa "törrötystä" oli havaittavissa paidan alla - mutta sitten tyttö ojensi toisen käsivartensa suoraksi ojentaessaan mansikat minulle... ja mitä minä näinkään... kainalosta pursusi ilmoille suuri musta karvapehko, kuin Jimi Hendrixin afrokampaus minikoossa. Siinä meni fiilikset...
 

axe

Jäsen
Nyt on menty jo näin pitkälle näitä kauhisteluja. Kertokaa nyt seuraavaksi mitä SAA käyttää, ettei aiheuta kanssaihmisille yökötys- ja/tai naururefleksejä.

Ilmeisesti saa käyttää ainakin siistejä t-paitoja? Yksivärisiä tai korkeintaan kaksi hillittyä ja toisiinsa sopivaa väriä. Ei mainos- tai vitsitekstejä tai kuvia. Jonkinlaista kauluspaitaakin saa kai käyttää. Vaaleanpunaista ei, mutta mites on lohenpunainen?

Tavallisia farkkuja saa käyttää? Mutta nekään ei kai saisi olla mistään halpahallista. Ja puuvillapökiä ja sellaisiakin kai. Shortsitkin voi olla kunhan ne on määrämittaiset ja niissä on riittävän isot taskut että saa kannettua tarvittavat romppeet mukana niiden pahemmin pullottamatta.

Minkäslaiset kengät sitten? Entä jos on vaikka jonkun iho-ongelman tai vastaavan takia pakko käyttää vaikka sukkia sandaalien kanssa, niin millaiset sukat?

Kertokaa nyt. Tässä on kymmeniä parempia ihmisiä jo neuvomassa muita kuinka ei pukeutua, niin kyllähän te osaatte kertoa osaamattomille kummankin sukupuolen edustajalle, miten pitää sitten pukeutua, jotta miellyttäisi teidänkin silmää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti axe

Entä jos on vaikka jonkun iho-ongelman tai vastaavan takia pakko käyttää vaikka sukkia sandaalien kanssa, niin millaiset sukat?

Hittyjä ja mielellään yksivärisiä sukkia, eikä missään nimessä tennissukia - jollei sitten kyse ole urheilusandaaleista joissa voi käyttää urheilusukkaa. En tiedä mitään kauheampaa kuin siistit esim. rusehtavat sandaalit joiden kanssa käytetään tennissukkia (usein vielä kulahtaneita ja likaisia) tai tumman sinisiä tyystin asukokonaisuuteen sopimattomia sukkia. Kaupat ovat pullollaan suht halpoja sukkia (jos hinta on niin ratkaiseva tekijä) niin miksi sitä sitten pitää valita juuri tyystin asuun sopimattomat sukat, vai onko niin, että on vain yhdenvärisiä sukkia taloudessa?

On kuitenkin muistettava, että jotkut ravintolat eivät laske sellaisia sandaaleihin pukeutuneita asiakkaita sisään joilla ei ole jaloissaan sukkia. Joten ei se sukkien pitäminen sandaaleissa kaikissa tapauksissa ole tyystin ei-toivottavaa.

Jotta tämän jälkeen saisitte oikein kunnon naurut niin todettakoon, että minä en käytä kesäisin sukkia juuri lainkaan. Mikäli sukattomuus on este jonnekin menemiseen niin jätän menemättä.

vlad#16.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rocco
Ärsyttää myös ne päänmyötäiset pipot joita pidetään +33,3 asteen helteelläkin päässä. Ei siinä mitäät etteikö ne olisi tyylikkäitä mutta helteellä päässä? Ei herranjestas.


Voi kun tietäisit.. Itse pidän pipoa juuri tuolla säällä, ja monella muullakin säällä, eikä se minun piponi ainakaan päätä polta vaikka musta onkin. Itseasissa se on paljon viileämpi kun vaikkapa sellainen "kalastajanlakki" tai mikä onkaan hellehattu. Muutenkin pidän sitä mielummin kun vaikka lippalakkia joka lentää samantien päästä jos vähänkin tuulee. Toinen mitä pidän myös päässäni mielellään, on hikinauha. Joko yksivärinen tai sitten joku muu kuitenkin yksinkertainen.

Niin, niistä vaatteista. Aloitetaanpa miehistä:

- Rikkinäiset lenkkarit
- Rikkinäiset farkut
- Vyölaukku
- Lippis, missä on sellaiset korvaläpät
- Sellaiset asusteet, missä on karseat räikeät värit.
- Liian kireät tuulihousut

Siinä aluksi, sitten siirrytään naisiin..

- Sellaisilla lihavilla muijilla liian pienet ja paljastavat vaatteet.
- Pissiskengät, missä on paksut ja moniväriset nauhat
- Lippalakki. En vaan pidä naisesta jolla on lippis päässä.
- Jotkut hameet. Ne on kamalan näköisiä, varsinkin pitkät.
- Rastat. Ei sovi tytöille.
- Sellainen yhdistelmä, että on pitkät sukat (yleensä raidalliset) ja sitten joku hame. Rumaa rumaa.

Noi tuli ensin mieleen, jatketaan jos jatketaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Miika-90

- Rastat. Ei sovi tytöille.
Vastalause! Itse ainakin pidän rastoista tietyillä tytöillä, jos rastat sopivat muuhun tyyliin ja asenteeseen, ne ovat todella hot. Mutta ihan kuka tahansa naapurin tyttö ei voi rastoja päähänsä laittaa.

Viestin lähetti axe

Kertokaa nyt. Tässä on kymmeniä parempia ihmisiä jo neuvomassa muita kuinka ei pukeutua, niin kyllähän te osaatte kertoa osaamattomille kummankin sukupuolen edustajalle, miten pitää sitten pukeutua, jotta miellyttäisi teidänkin silmää.
Helppoa pukeudu aina mustaan. Farkuissa myös muut värit ovat sallittuja, mutta tietysti tummaa silti. Musta on aina tyylikäs ja ajaton. Eikä lika näy.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Voittaja
Siinä se on kaikessa yksinkertaisuudessaan. Allekirjoitan täysin.

Agree. Musta. Vanha Liitto pukeutuu ainoastaan mustaan.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Chip
Burberry-vaatteet ovat ainakin minusta tylsiä (siis nyt tarkoitan lähinnä niitä ruutukuosisia kaulaliinoja ja sateenvarjoja etc.). Enkä ainakaan minä pysty ymmärtämään, miten joku raaskii käyttää sitä 130 euroa maksanutta sateenvarjoaan ikinä.

Kato, merkillä on väliä, varsinkin jos isi maksaa
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: Re: Tall Ships Race. NYT!

Viestin lähetti M@rko77
Myönnän pitäneeni tennissukkia sandaaleiden kanssa :eek:

Saanko kysyä miksi? Mitä hyötyä sandaaleista on jos on sukat jalassa?
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
uuh...

Bongasin tässä muutama päivä sitten Amsterdam ArenAa ihmettelemässä keski-ikäisen miehen yllään kauhtunut MM95-paita, sandaalit, tennissukat ja pari numeroa liian pienet shortsit. Suomikuvaa maailmalle... Seurassani ollut kanadalainen vilkaisi minua hieman huvittuneena ja kysäisi että pukeutuuko suomalaiset miehet ihan yleisesti noin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: uuh...

Viestin lähetti Lucy
Bongasin tässä muutama päivä sitten Amsterdam ArenAa ihmettelemässä keski-ikäisen miehen yllään kauhtunut MM95-paita, sandaalit, tennissukat ja pari numeroa liian pienet shortsit. Suomikuvaa maailmalle... Seurassani ollut kanadalainen vilkaisi minua hieman huvittuneena ja kysäisi että pukeutuuko suomalaiset miehet ihan yleisesti noin.

Toivottavasti vastasit:

- varmaan polttarit käynnissä

tai

- ruotsalainen heebo verhoutuneena mukasuomalaiseksi
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: uuh...

Viestin lähetti Lucy
Bongasin tässä muutama päivä sitten Amsterdam ArenAa ihmettelemässä keski-ikäisen miehen yllään kauhtunut MM95-paita, sandaalit, tennissukat ja pari numeroa liian pienet shortsit. Suomikuvaa maailmalle... Seurassani ollut kanadalainen vilkaisi minua hieman huvittuneena ja kysäisi että pukeutuuko suomalaiset miehet ihan yleisesti noin.

Miten minkäänmaalainen voi kuvitella yhden esimerkin perusteella kenenkään muun kansakunnan pukeutuvan jollain tietyllä tavalla. Hölömöt.

Itse pukeudun hyvin. Samoin suurin osa kavereistani pukeutuu hyvin. Vaimo pukeutuu vielä tätäkin paremmin.

Mutta mitä helvetin väliä sillä on miten kaikki muut ihmiset pukeutuvat? Ei minulta ainakaan oksennus tule, jos vaatteet vain ovat suurin piirtein ehjät ja puhtaat.
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Re: Re: uuh...

Viestin lähetti Snakster
Miten minkäänmaalainen voi kuvitella yhden esimerkin perusteella kenenkään muun kansakunnan pukeutuvan jollain tietyllä tavalla. Hölömöt.

Vähän vitsinä tämä kanadalainen heittikin yleistyksensä koskien suomalaisten pukeutumista. Tosin ei ollut yhden esimerkin perusteella. Aiemmin tänä kesänä kävi Suomessa ja samaa huomautteli. Mä kyllä tohdin epäillä, että Kanadasta löytyy ihan yhtä huonosti pukeutuvia. Noh, lokakuussa tulee tuokin asia varmistettua.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Re: Re: Re: Tall Ships Race. NYT!

Viestin lähetti Jii
Saanko kysyä miksi? Mitä hyötyä sandaaleista on jos on sukat jalassa?

Kokeile niin tiedät
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös