Vaatteet, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 22 442
  • 133

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahin lienee naisilla makkara nakin vaatteissa -tyyli. Eikä tämäkään saa minua voimaan pahoin... kukin tyylillään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Oloneuvos
Persaukiset ovat aina koreilleet vaatteilla

Tuo filosofia kannattaa pitää mielesssa myös silloin, kun taas kerran tulee naureskeltua sitä tuulipukuista mummoa/vaaria. Tästä tuulipukumassasta löytyy yllättävän paljon "miljonäärejä", joille on sotavuosien jälkeisenä aikana iskostunut ajatus, että varakkuuden näyttäminen on syntiä. Ajatus on sitten yllättävän hyvin tartunut jälkipolville.

Jos asut Suomessa ja olet keskimääräistä varakkaampi, niin älä sitten vaan vahingossakaan näytä sitä. Säkkiin ja tuulipukuunkin pukeutuminen tuntuu miellyttävämmältä kuin kuunnella köyhien ja kateellisten ihmisten panettelua.

Tällaista sananvaihtoa on tullut kuunneltua useampaakin kertaa:

- Osta ny ittelles jottain nättiä.
- En mää, mitä ny ihmisetkin meinaa.

------------------------------------------------------------------------------------

Mikäli, joku haluaa rahoillaan ostaa vaatteita, niin ostakoon.

Ja, kyllä ne 80-luvulta jääneet purjehduskengät ja valkoiset urheilusukat voi vaihtaa vaikka ne kuinka mukavilta tuntuisivatkin - vaihtelu virkistää ainakin kerran 15 vuodessa.

Ja, kyllä elämä jatkuu vielä MM-95 jälkeenkin, joten saattaisi olla paikallaan heittää se kulahtanut t-paita jo pesurätiksi, jollei sitten halua tehdä siitä taulua.

Ja, kyllä mies EI esiinny sisätiloissa hattupäässä eikä missään tapauksessa ainakaan syö hattu päässä sisällä, joten pyytäisin tätä suurta Beckham-fanilaumaa - Karalahti mukaan lukien - työntämään sen pipon vaikka aunariin kyseisissä tapauksissa, mikäli sille ei sopivampaa säilytyspaikkaa löydy.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti narri
Miehet:

-Hihaton paita sellaisen miehen päällä, jolla kädet alkaa kaulasta ja ei ole yhtään palaa.


Tai sitten hihaton paita lihaksikkaan äijän päällä talvella raflassa yms vastaavissa paikoissa. "Vittu mää oon kova habajätkä. Toivottavasti kaikki näkee mun hauikset ja rintalihakset"... Siellä sitten pyöritään kuin olis rautakanki työnnettynä perseestä sisään ja greipit kainalossa... Hihaton paita on kesävaate.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti t4
Tällaista sananvaihtoa on tullut kuunneltua useampaakin kertaa:

- Osta ny ittelles jottain nättiä.
- En mää, mitä ny ihmisetkin meinaa.

Jos raaskii tilata Hesaria, niin Kuukausiliitteessä Nopola on valottanut hämäläistä mielenlaatua sangen osuvasti...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti zamuel
Tai sitten hihaton paita lihaksikkaan äijän päällä talvella raflassa yms vastaavissa paikoissa. "Vittu mää oon kova habajätkä. Toivottavasti kaikki näkee mun hauikset ja rintalihakset"... Siellä sitten pyöritään kuin olis rautakanki työnnettynä perseestä sisään ja greipit kainalossa... Hihaton paita on kesävaate.

No jaa, pitäisikö sitten pienet "biletopitkin" kieltää naisilta talvella? Siis jos sisätiloista puhutaan. Kuitenkin haluatte nähdä rafloissa hyväkroppasia tyttöjä topeissa myös talvella. Antakaa meillekin se ilo katsella hyväkroppaisia miehiä hihattomissa paidoissa.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Kyllä nämä kaikki skeittareiden ja hip hopparien käyttämät vaatteet alkavat helposti ärsyttämään. Ensinnäkin kun vastustan yli kaiken hip hop/rap-musiikkia ja sitten nämä lökäritkin näyttävät mielestäni todella naurettavilta. Minun ei ole tarkoitus kuitenkaan tuomita hoppareita sun muita, sillä tunnen itsekin joitain oikein mukavia tuon tyylin edustajia. Toisaalta, kukin pukeutuu tyylillään. Toiset vaan pitävät Iron Maidenista ja toiset Eminemistä...
 

Rocco

Jäsen
Etkös sä Girlzilla ole vielä alaikäinen...? Missäs baarissa sitä jo nyt hypätään? Pääseekö Jatkoajan Kesätyttö 2003-tittelin turvin ravintolaan...? :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Monia tuntuu ärsyttävän vyölaukku. Minä tunnustan käyttäväni sellaista esim. terassille suunnatessani. Shortsien taskutila ei nimittäin riitä lompakon, puhelimen, kotiavainten, röökiaskin ja stendarin kuljettamiseen. Tai riittäisi kyllä, mutta sitten ne taskut näyttäisivätkin siltä, että niihin on ahdettu kaikki mukana tarvittava. Tuo on mielestäni paljon pahemman näköistä kuin vyölaukku.

Miten te kannatte mukana tarvittavan omaisuutenne?
 
HipHop-ryysyihin olen jo varmaankin tottunut, koska ne eivät enää pahemmin pahoinvointia aiheuta. Sitä vaan ihmettelen, miksi se lippalakin lippa pitää olla vinossa? Ennenhän sen tuli olla takana, eli lakin tuli olla väärinpäin päässä. Nyt se on sitten ihan hiukan vinossa. Ihmeellistä.

Mutta kuin tilauksestahan tämä ketju tuli, asioin nimittäin Seppälässä muutama päivä sitten.

Tyttöystäväni etsi itselleen uusia vaatteita ja minä seisoin ja ihailin mittaria, joka mittasi hälytysporteista kävelevien asiakkaiden määrää. Sitten käänsin päätäni ja näin sen: Punk-muoti on tulossa!

Mallinuket oli puettu sellaisiin 80-lukuisiin toppeihin, joissa ei ole kuin yksi olkain (tiedättehän te mitä minä tarkoitan, en minä tuon paremmin sitä osaa selittää). Tekstinä topeissa oli tietenkin "Punk", "Rock" sekä "Devilish" ja paitatehtaalla paitoihin oli jopa saatu aikaisesti etäisesti spray-maalin jälkeä muistuttavaa sotkua. Saatavana oli myös ihka oikeita niittirannekkeita ja -vöitä!

Kyllä nykyisillä punkkareilla sekä muilla tosi rajuilla mimmeillä ja jätkillä on helppoa. Vanhan kansan anarkistit joutuivat valmistamaan vaatteensa itse ja koluamaan kirpputoreja tuntikaupalla ennen kuin sopivaa päällepantavaa löytyi. Nyt sitä sitten voi kävellä Seppälään, lyödä rahaa tiskiin ja olet eksentrikko! Kredibiliteettisi kohoaa avaruuteen ja vanhukset järkyttyvät!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Monia tuntuu ärsyttävän vyölaukku. Minä tunnustan käyttäväni sellaista esim. terassille suunnatessani. Shortsien taskutila ei nimittäin riitä lompakon, puhelimen, kotiavainten, röökiaskin ja stendarin kuljettamiseen. Tai riittäisi kyllä, mutta sitten ne taskut näyttäisivätkin siltä, että niihin on ahdettu kaikki mukana tarvittava. Tuo on mielestäni paljon pahemman näköistä kuin vyölaukku.

Miten te kannatte mukana tarvittavan omaisuutenne?

Osta shortsit, joissa on riittävän suuret taskut. Eihän tavallisten farkkujenkaan taskuihin mahdu tuollaista tavaramäärää.

Niin, itse omistan reisitaskulliset shortsit.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Monia tuntuu ärsyttävän vyölaukku. Minä tunnustan käyttäväni sellaista esim. terassille suunnatessani. Shortsien taskutila ei nimittäin riitä lompakon, puhelimen, kotiavainten, röökiaskin ja stendarin kuljettamiseen.

Jos tuut Jäähalliin ekaan sarjapeliin vyölaukulla mä tarjoon sulle oluet.

Kukkahattu on aivan hirvee päähine! Ja sen alla on yleensä juuri se henkilö, joka aiheuttaa Lippupalvelussa jonoja. ;-)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti HN

Jos haluaa välttämättä ottaa kännykän mukaan, tarvitaan reisitaskulliset shortsit tai rintataskullinen paita. En suosittele erityisesti - joskin kuitenkin enemmän kuin vyölaukkua.

Tai kunnon shortsit joissa käytetään vyötä ja vyöhön sitten kännykkäkotelo (kunnollinen ehdottomasti).

vlad#16.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Yleensä valkoinen, tukisukan näköinen pipo, joka on päässä kuumimmallakin kesähelteellä.

Napapaidat varsinkin ala-ja yläasteikäisillä.

Todella löysät hip hop-housut, jotka vetävät hiekkaa mukanaan kuin paraskin harjakone. Kuinka ne voivatkin pysyä jalassa?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti vision
Osta shortsit, joissa on riittävän suuret taskut. Eihän tavallisten farkkujenkaan taskuihin mahdu tuollaista tavaramäärää.

Niin, itse omistan reisitaskulliset shortsit.

Sama. Isot taskut reisissä, johon mahtuu tavaraa eikä muuten sitten pullota yhtään istuessa.
Shortsit ovat vielä ihan hyvännäköiset jalassa.
 

#99#

Jäsen
pyöräilyhousut (helvetin typerä keksintö)
salihousut
hikinauha
karmaiseva yhdistelmä on myös lyhyellä vyötäröllä varustetut farkut ja napapaita joiden välistä makkarat pullistelevat.
kaikki turitirysistä ostetut t-paidat tyyliin Mallorca, Rodos
liekkipaidat+pipot
miehillä liian lyhyet farkkusortsit josta pallit vilkkuu lahkeesta
 

Voittaja

Jäsen
Viestin lähetti HN
Lompakkoa ei kyllä tarvitse terassikeikalla yhtään mihinkään. Pankkiautomaattikortti shortsien takataskuun, sopiva määrä rahaa yhdessä kotiavaimen kanssa toiseen etutaskuun ja nuuskapurkki toiseen. Näillä pärjää mainiosti.


Ja mahtuu se kännykkäkin taskuun kun lähtee PATIOkeikalle. Muuten kaikki tärkeä tulikin mainituksi tossa HN:n viestissä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Mun vaatimaton mielipide..

HipHop vaatteet = Siistiä

Ennemmin niskalaukaus kun päälle, mutta jätkät on sitä mitä ne haluaa olla - arvostan!
Pipossa ei vikaa ja ennemmin näyttelisin persettä ja munia niistä lökäpöksyistä kun nostamalla mm95/formula-paitaa
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Flegu
Pahin vaatetus on vaatetuksen puute eli paidattomana esiintyvät miehet eri puolella kaupunkia.

Suomessa ei KOSKAAN ole niin kuuma että julkisella paikalla kuuluisi olla ilman paitaa.

Mitäs pahaa siinä nyt on, jos kroppa on kunnossa kulkea kesällä ilman paitaa. Jos nyt ihan keskusta jätetään laskuista, niin muualla kaupungilla sitä kulkee mielellään ilman paitaa, varsinkin näillä helteillä.

Vyölaukut eivät juuri ärsytä ja itsekin olen niitä pitänyt tänä kesänä, sillä kaikki tavara ei mahdu shortsien taskuun. Tosin sen vyölaukun täytyy olla tyylikäs, ei mikään halpa-hallin violetti euron laukku.

Pipot kesällä ja suoralippaiset lippikset taas ovat niitä asusteita, joita ei ymmärrä.
 

JanJ

Jäsen
nopeasti:
- buutsit
- vyölaukku
- nahkaliivi
- lukon pelipaita
- tennissukat
- xxl-kokoinen t-paita l-kokoisella naisella (peittääkseen jotain)
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Alex
Mitäs pahaa siinä nyt on, jos kroppa on kunnossa kulkea kesällä ilman paitaa.

Pointtihan on siinä että no shirt, no shoes, no service. Miehet ei vaan ole ilman paitaa, simple as that. Toki rantsussa ja omalla pihalla yms. mutta ei keskustassa tai muutenkaan ytimessä. Tekee erittäin sivistymättömän vaikutuksen.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti JanJ
nopeasti:

a) lukon pelipaita
b) xxl-kokoinen t-paita l-kokoisella naisella (peittääkseen jotain)
a) ai ai ai. Piti jo päivällä laittaa jokerien pelipaita mutta kun korkin aukaisit niin: JOKERI -tamineet
b) xxl-kokoinen t-paita ei sovi l-kokoselle(siis sopivalle) naiselle
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
-teinien viisi numeroa liian isot nousut
-lippikset joissa lippa osoittaa väärään suuntaan
-hip hop-pipo

-pyöräilyshortsit + liain iso t-paita yhdistelmä

-tuulipuku+nahkakengät+kauluspaita+kravatti -yhdistelmä, joita joskus vanhemilla miehillä näkyy

-sukat sandaaleissa
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nuo hip hop-kuteet ottavat suunnattomasti pattiin. Lisäksi aurinkolasit, joissa on isot kehykset tai suuret linssit antavat kunnon macho-vaikutelman.
Ja napapaidat tms. ylipainoisilla tottakai. Yök.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku sanoi, että vyölaukku on ok, jos se tyylikäs. Hmmm... minkälainen ollenkaan mahtaa olla tyylikäs vyölaukku???
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tall Ships Race. NYT!

Vyölaukut, tennissukat sandaaleissa, liian suuret valkoiset t-paidat, takatukat, kännykkäkotelot liian korkealle hirtetyillä nahkavöillä... Kaikkia näitä on kymmeniä tuhansia liikkeellä Turkusessa vielä huomenna ja tänään. Tervetuloa Tall Ships Raceen! ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös