Vaatteet, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 22 440
  • 133

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Sparrow
mutta kukapa aina pukeutuisi viimeisen päälle muodikkaasti? /B]


Andy McCoy ja Mike Monroe. "Silkkiä, ei mitään teryleeniä "

K
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti B1
- Päässä tuo sama lakki ( suoralla lipalla toki ), tai vaihtoehtoisesti KOFF, Karhu tai McLaren-lippis, jotka on sitä ns. parempaa lippis-tyyppiä kankaaltaan.

- hawaijin värinen kauluspaita eli kirkas missä palmuja ja aurinko ja sitä rataa. Hyvin kirkkaat värit kuitenkin.
Vaihtoehtoisena t-paita, jossa em. lippiksen sponsorit.

- päällä 10 vuotta vanha nahkatakki, vaaleanruskea tai musta, jonka parhaat päivät olivat ennen vuotta 1990.
Tämä osio pätee myös "Seinäjoen tangomarkkinat"-lookiin. Lisämausteina rekkamies-viikset ja hawaiji-paidannappeja pingottava kaljamaha. Lompsa puoliksi näkyvissä takataskusta. Kultaketju ranteessa ja silmälaseissa "aurinkolasiläpät" yläasennossa. Aski punaista Mallua rintataskussa. Hikilammikot kainaloissa ja vesikampaus.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sandaalit jaloissa ja älytön nauhallinen aurinkohattu. Sukat ylettyvät polviin ja shortsit jotka on vedetty nänniin saakka. Paita on ruma t-paita jossa on jotain mainostekstejä niin että näkee että se on saatu lahjaksi. Olet suomalainen.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Mainitsikos joku jo tennislipan, hampurilaisbaaripäähineen, elikäs lipallisen hikinauhan?
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Mike
Samoiten kaikki junttiakin juntimmat t-paidat, joissa mainostetaan esim. MM-95:ttä, formulatallia tai kuskia
Siis ihan oikeasti.....nämä ovat kyllä ihan hirveitä. Miten jotkut VOIVAT ostaa jotain totaalisen feikki Kimi Räikkös -paitoja. Ja näitä näkyy katukuvissa ihmeellisen paljon.

Ei pysty ymmärtämään...
 

maolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Hyviä havaintoja tässä ketjussa on jo ollutkin.

Hieman ehkäpä otsikon vierestä lisäisin tähän ketjuun vielä kaljuuntuvien miesten pitkät hiushaivenet, jotka on jollain ihme aineilla ja konsteilla saatu pyöräytettyä kaljua peittämään. On siinä ainakin tosissaan jännittämistä kovan tuulenpuuskan sattuessa kohdalle. Hyi että.

Toivottavasti nyt kukaan lukijoista ei ilmoita kuuluvansa alan harrastajiin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kukkamekot mallia tarjoustalo, Mikä ihme siinä on, että kaikki keski-ikää lähestyvät naiset ostavat tällaisia vaatteita? Eikö heillä ole peiliä kotona?

Sukat lahkeiden päällä. Ei se tee ihmisestä katu-uskottavaa vaikka kuinka tunkisi niitä lahkeita sukkien sisään.

Flanellipaita. Varsinkin, jos se on työnnetty housujen sisään ja omistajalle on päässyt kertymään hieman vararavintoa vyötärön seutuville.

Aurinkolippa-lippis. Siis 'hikinauha', joka on varustettu esim. punaisella läpinäkyvällä lipalla.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti maolli
Hieman ehkäpä otsikon vierestä lisäisin tähän ketjuun vielä kaljuuntuvien miesten pitkät hiushaivenet, jotka on jollain ihme aineilla ja konsteilla saatu pyöräytettyä kaljua peittämään. On siinä ainakin tosissaan jännittämistä kovan tuulenpuuskan sattuessa kohdalle.

Siis malli Erlund...

Että silleen...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti maolli

Toivottavasti nyt kukaan lukijoista ei ilmoita kuuluvansa alan harrastajiin.
*Glup*... Mä kun luulin kirjoittavani "Salainen suosikki"-ketjuun...
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Mua pääasiassa pistävät vituttamaan ihmiset, jotka hommaavat kaikki vaatteensa viimeisten trendien mukaan. Ei ole kovasti mieltä ylentävää katsella ihmistä, joka katsoo vaatteensa tarkkaan jostain trendikaupan kataloogista vailla persoonallisuuden häivää koko touhussa.

Vaikka kyllä mua toki nää jotkut tamperelaisessa luonteenlaadussa vahvasti elävät junttivaikuttimet pistävätkin etomaan. Eli sandaali + sukat -yhdistelmä tms.

Toinen mikä pistää vihaksi on golfvaatteet. Minkä helvetin takia sinne kentällä täytyy pukeutua mahdollisimman pelleksi ? Eikö sinne päästetä, jos pukeudut vähän enemmän normaalilla tavalla. Näyttävät kaikki joltain sutenööreiltä niissä vaatteissa. Tai no eihän sitä tiedä, jos vaikka ne rahat siihen kolopeliin olisikin hommattu toisenlaisen kolon hyväksikäytöllä, onhan se siksi kallista touhua.

EDIT. Inhokkilistan ykkönen, vaikka ei varsinaisesti vaate : Kännykkäkotelo vyöllä. Vielä kun pitää paitaa housuissa niin, että se näkyy, niin ei hyvä. Kyllä sitä useimmilla on jo kännykkä, ei sillä tarvitse brassailla.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Loppuunajetuista halpahallifarkuista itse leikellyt liian lyhyet farkkusortsit ovat ilimammuuta inholistan ykkösenä. Samoin kaupungilla ilman paitaa geekoilevat amisjuntit.

Naisilla valkoinen ylikokoinen t-paita yhdistettynä kasarivuosien pyöräilyshortseihin ja vyölaukkuun tekee aina säväyksen. Reijo Mäki -tyylinen 15 vuotta ajasta perässä oleva aurinkolasimuoti on molempia sukupuolia koskien myös OK...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti maolli
Hyviä havaintoja tässä ketjussa on jo ollutkin.

Hieman ehkäpä otsikon vierestä lisäisin tähän ketjuun vielä kaljuuntuvien miesten pitkät hiushaivenet, jotka on jollain ihme aineilla ja konsteilla saatu pyöräytettyä kaljua peittämään. On siinä ainakin tosissaan jännittämistä kovan tuulenpuuskan sattuessa kohdalle. Hyi että.

Toivottavasti nyt kukaan lukijoista ei ilmoita kuuluvansa alan harrastajiin.

über kuvotus Pentti "Pena" Lindegren look.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Minua etovat muodin perässä juoksevat hölmöt, jotka pukeutumisellaan viestittävät olevansa täysin muiden johdateltavissa. Pääasia vaatteissa on, että ne ovat mukavat päällä, siistit ja puhtaat, sekä tarkoitukseensa sopivat.

Itse asiassa muotisuunnittelevat varmaan nauravat partaansa väsätessään ihmisille mitä typerimmän näköisiä releitä. Kaiken koheltamisen lisäksi niistä nyhdetään vielä julkea hinta. Tyhmiltä saa tosin ottaa rahat pois, ei siinä mitään. Persaukiset ovat aina koreilleet vaatteilla. Lähinnä nousukkuuden merkki.
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti pavenro8

Toinen mikä pistää vihaksi on golfvaatteet. Minkä helvetin takia sinne kentällä täytyy pukeutua mahdollisimman pelleksi ? Eikö sinne päästetä, jos pukeudut vähän enemmän normaalilla tavalla. Näyttävät kaikki joltain sutenööreiltä niissä vaatteissa.

Paita jossa on kaulus eikä mielellään farkkuja. Ei kai tuo nyt niin kovin parittajan tai pellen vaatetukselta kuullosta? Naisille ei suositella hameen käyttöä ja paidassakin heillä pitää olla hihat. Sellaiset 60-luvun skottiruutu-trumpettihousut ovat asia erikseen, mutta en ole sellaisia kentillä nähnytkään.

Kyllä minusta nuo Tigerit ja muut on aika asiallisesti pukeutunutta sakkia. Pikee- tai collegepaita päällä (kirjoitetaan miten kirjoitetaan) ja jotkut fiksut housut jalassa. Golf-vaatteet ovat vieläpä erittäin mukavia päällä, koska ne on tehty joustaviksi hartioista ja hyvin hengittäviksi.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Warre
Juu ei, eikös tämä samantyylisen vaatetuksen omaava heppu pyöri siinä RHCP:n viideossa jossain festareilla päätyen eri vaiheiden jälkeen onnellisesti idoleittensa kanssa lavalle?

Jep, "Universally Speakingillä" päähahmo on kuin kooste kaikista niistä kämmeistä, jotka tässä ketjussa on nostettu ansiokkaasti esille. Kannattaa samalla huomata että junttius ei ole mitenkään lähtökohtaisesti suomalaista. Kyllä ns. Camaro-juntti rulettaa siinä missä MM95-kaveri missä tahansa lähiöpubissa!
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Viestin lähetti Yläpesä
Skeittipipo varsinkin vedettynä korvannipukkoihin asti.
Skeittihousut

Minkäslaisia vaatteita nämä ovat?
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Viestin lähetti V-man
Paita jossa on kaulus eikä mielellään farkkuja. Ei kai tuo nyt niin kovin parittajan tai pellen vaatetukselta kuullosta? Naisille ei suositella hameen käyttöä ja paidassakin heillä pitää olla hihat. Sellaiset 60-luvun skottiruutu-trumpettihousut ovat asia erikseen, mutta en ole sellaisia kentillä nähnytkään.

Kyllä minusta nuo Tigerit ja muut on aika asiallisesti pukeutunutta sakkia. Pikee- tai collegepaita päällä (kirjoitetaan miten kirjoitetaan) ja jotkut fiksut housut jalassa. Golf-vaatteet ovat vieläpä erittäin mukavia päällä, koska ne on tehty joustaviksi hartioista ja hyvin hengittäviksi.

Saattaa siellä olla jotain vähän enemmän normaalilla tavalla pukeutuvia persoonia siellä kentällä. College-paidat nyt ovat ihan jees, mutta pikeepaita ei ole kyllä mikään vaate, ei golfkentällä eikä varsinkaan sen ulkopuolella.

Muutekin ihmetyttää se, että jos maksat golfosakkeesta kiljoona euroa, niin vielä joku kermaperseiden pukukoodi määrittelee sen, miten vapaa-aikanaan pitää pukeutua. Ei siinä mitään, pistäköön semmoset vaatteet sitten päälleen, jos se peli on sitten kivempaa ja tuntee itsensä kunnon aristokraatiksi. Vähän enemmän semmosta Happy Gilmore -henkee kaivattais sinne kentille, sitä olen mietä. Mutta toisaalta, enhän mää sitä peliä pelaa (olen kyllä kokeillut, että ei siitä kannata avautua) että pelakkoon sitten vaikka rusetti kaulassa.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Rock

Nahkahousut. Ihan sama ovatko naisella vai miehellä, mutta en pysty ottamaan vakavasti nahkahousuista ihmistä.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti pavenro8
Saattaa siellä olla jotain vähän enemmän normaalilla tavalla pukeutuvia persoonia siellä kentällä. College-paidat nyt ovat ihan jees, mutta pikeepaita ei ole kyllä mikään vaate, ei golfkentällä eikä varsinkaan sen ulkopuolella.

Muutekin ihmetyttää se, että jos maksat golfosakkeesta kiljoona euroa, niin vielä joku kermaperseiden pukukoodi määrittelee sen, miten vapaa-aikanaan pitää pukeutua. Ei siinä mitään, pistäköön semmoset vaatteet sitten päälleen, jos se peli on sitten kivempaa ja tuntee itsensä kunnon aristokraatiksi. Vähän enemmän semmosta Happy Gilmore -henkee kaivattais sinne kentille, sitä olen mietä. Mutta toisaalta, enhän mää sitä peliä pelaa (olen kyllä kokeillut, että ei siitä kannata avautua) että pelakkoon sitten vaikka rusetti kaulassa.


Kyllä huomaa, ettet pelaa itse. Itse käytän ainakin mielestäni erittäin rentoja vaatteita kentällä, mutta silti ne näyttävät siisteiltä. Hyvä vaan, ettei siellä kentällä hiihdetä Lewiksen 501:ssä ja mustassa mc laren paidassa. Prole pysyköön poissa. Ainakaan sillä kentällä, missä pelaan, ei olla liian tarkkoja pukeutumisen suhteen, mutta pääosin jengi onkin pukeutunut asiallisesti (mutta ei jäykästi). Aika turhaa lähteä avautumaan pukeutumiskoodeista, jos ei itse edes tiedä, mitä ne käytännössä tarkoittaa.

Muutoin täällä on ollut erittäin ansiokas lista järkyttävistä vaatteista. Ei siihen ole enää juuri lisättävää.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Viestin lähetti heki
Kyllä huomaa, ettet pelaa itse. Itse käytän ainakin mielestäni erittäin rentoja vaatteita kentällä, mutta silti ne näyttävät siisteiltä.

Hyvin harva varmaan omasta mielestään pukeutuu jäykästi tahi epämukavasti (töissä nyt valkokaulusorjat ehkä).

[/B][/QUOTE]Prole pysyköön poissa.[/B][/QUOTE]

Köyhät on huonompia ihmisiä kun sinä, joten heillä ei ole oikeutta noin jumallalliseen harrastukseen kun golf ?

[/B][/QUOTE]Aika turhaa lähteä avautumaan pukeutumiskoodeista, jos ei itse edes tiedä, mitä ne käytännössä tarkoittaa. [/B][/QUOTE]

Okei, koodistosta en sen kummemmin tiedä, muuta kuin että semmonen on siellä kentällä olemassa. Sekin siis jo mielestäni lähinnä surkuhupaisaa.


Edit: Enkä näköjään osaa käyttää atariakaan kunnolla, mutta eipä tuo minua haittaa. Anteeks kuitenkin viestin ulkoasu.

Alkaa vähän karkaamaan ketjun aiheesta, mutta oli nyt pakko vastata tähän.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
saisko vinkkejä?

Näitä juttuja lukiessa on iskenyt paniikki. Mun vaatekaapin sisältöon melkeen tullu käytyä läpi. Minkähänlainen T-paita vois olla muodikas/tyylikäs?. Riittääkse et siineioo mainoksii ja et se ei oo vaaleenpunane?

Hawaijipaitoja oon tosin vailla ja koittanu löytää jo puolentoista vuotta, mutta ei oo missään näkynyt. Vinkkejä kehiin, missä p:leessä niitä myydään?

Kännykän vyökotelo on musta kätevä. Missä v:ussa sitä luuria sitten pitäis pitää? Puristaa ikävästi taskussa, eikä soittoääntäkään ainakaan kaupungilla kävellessä kuule. Takintaskusta voi pudota ja varsinkin paidan rintataskusta. Eikä mullakaan mikään halko ole, 5210. Ainiin siinon se kantohihna, mut se nyt ainakin on junttii kantaa luurii kaulas.

P.S. Enkämä tiedä sitäkään oikeesti et mitkä ne salihousut on. Onks ne samat kun kolits-housut? Jos on niin ne on mukavat.
P.P.S. Must on eri veikeetä käydä marketissa virttyny T-paita ja verkkarit päällä ja sit hypätä uudenkarheeseen Volvo V70:een kun jengi on kattellu enste siel kaupas et mikähän surkee luuseri toi on.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti pavenro8
Mua pääasiassa pistävät vituttamaan ihmiset, jotka hommaavat kaikki vaatteensa viimeisten trendien mukaan. Ei ole kovasti mieltä ylentävää katsella ihmistä, joka katsoo vaatteensa tarkkaan jostain trendikaupan kataloogista vailla persoonallisuuden häivää koko touhussa.
Jeps, samaa mieltä. Samalla tavalla tämä perussuomalainen junttimeininkikin naurattaa.

Tärkeintähän se on - kuten Oloneuvos taisikin jo mainita - että vaatteet soveltuvat käyttötarkoitukseensa ja ovat mukavat päällä.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Viestin lähetti Pressiboxi
Samoin kaupungilla ilman paitaa geekoilevat amisjuntit.

Muistakaa! Heti kun näet ilman paitaa gekoilevan, niin se on amisjuntti:)

Mitenkäs lukionörtti kulkee? kunhan uteliaisuuttani kysyn..

En ottanu hernettä nenään, vaikka amisjuntti oonkin. (enkä kulje ilman paitaa, vaan kuljen ilma housuja.)

Omia inhokkeja:

Kusiluistimet
Toppatakit..uskokaa tai älkää, napuri talon paappa pitää 30 asteen helteelläkin toppatakkia! (Talvella kylläkin ihan käytännöllinen)

Hawaiji-paidat
salihousut
hoppari vaatteet. YO YO
pilotti takit
vyölaukut

EDIT: ärsyttää myös minua nämä trendi pellet, jotka ei voi laittaa kun trendi vaatteita päälle. Lähetään sitä sitte korpeen tai kaupungille, aina pitää näyttää hyvältä.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Miehet:

-Hihaton paita sellaisen miehen päällä, jolla kädet alkaa kaulasta ja ei ole yhtään palaa.

-Muotiaurinkolasit otsalla.

Naiset:

-Teinix vaatteet.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Niin ja tietysti semmoset ihmiset pistävät ainakin hymyilyttämään, jotka käyttävät muutaman vuoden vanhoja trendivaatteita, ja näin ollen luulevat olevansa trendikkäitä ja tyylikkäitä. Ei ole kaunista katseltavaa sekään ei.

Varmaan kyllä toisaalta mun luukkinikin pistää jopa vihaks monia. Vanhat kunnon rähjäiset converset ja seventiisfarmarit. (eikös noi ollut just pari vuotta sitten trendikkäitä =) ).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös