Vaasan Sportin ottelutapahtuma

• 137 962
  • 518

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Yksi istumapaikka myymättä.
Päätyyn ilmeisesti vielä joitain lippuja tarjolla.

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En tiedä tuleeko Kuopiosta edustusta. Ellei niin on typerää ellei sinne vierassektioon myydä lippuja. Vai myydäänkö?

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
Tässä kattonu vaihtelevasti neljää peliä tänään, kyllähän Vaasassa ollaan kannattamisessa aika paljon edellä muita. Voi kun joskus nähtäis näitä pelejä Kuparisaaressa.
Näin se menee. On se uskomatonta, että kaikki muut ihan omalla musiikin soittamisellaan paskoo tunnelman sekä paikan päältä, että tv-lähetyksestä. Ja eiköhän laiteta kolmanteen erään taas vähän 1980-luvun rokkia ja vuoden 04 eurohumppaa?? CLAP YOUR HANDS!!!!111111yks JA PUSSINOKKA DÄNCERS!!1111111

Hokiboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Paljon on vielä lippuja myymättä tiistain avauspeliin. Nyt on vain saatava ottelutapahtuma sellaiseksi, jotta halliin löytävät myös ne, jotka harvemmin siellä käyvät. Päätuote eli pelin pitää olla sitten viihdyttävää ja mukaansa tempaavaa. Jonkun pelaajista olisi hyvä nousta yleisön suosikiksi, joka saisi porukan houkuteltua hallille aina uudestaan. Myyntipisteisiin tehokkaita käsiä ja iloista palvelua ja panttipelleilyt mukien osalta pois, sekä hinnat kohdilleen ilman ahneutta, jos halutaan kassakoneen iloista ääntä kuulla. Nyt Sportin markkinointiosasto olkaapas nyt hereillä jos aikomus on saada Sportista vetovoimainen joukkue tulevalle kaudelle. Olisihan se 3500 katsojan keskiarvo tämän kokoisessa kaupungissa saatava toteutumaan.

exau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kyllä se tiistai vaan on ainakin omalla kohdalla selitys. Näin perheellisenä oon kuskaamassa muksuja omiin harrastuksiin. Voisin kuvitella muksun ilmeen ku sanoisin että isi lähtee jäähalliin ja äiti on iltavuorossa. Aika harvalle se matsi on se elämän ykkösasia.

Jöutasi

Jäsen
Kyllä se tiistai vaan on ainakin omalla kohdalla selitys. Näin perheellisenä oon kuskaamassa muksuja omiin harrastuksiin. Voisin kuvitella muksun ilmeen ku sanoisin että isi lähtee jäähalliin ja äiti on iltavuorossa. Aika harvalle se matsi on se elämän ykkösasia.
Suomalainen ajattelutapa vs Eurooppalainen ajattelutapa. Melkoinen kulttuuriero.

Ei toki millään pahalla sinua kohtaan.

Karvaturri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Suomalainen ajattelutapa vs Eurooppalainen ajattelutapa. Melkoinen kulttuuriero.

Ei toki millään pahalla sinua kohtaan.

Tässä juuri syy siihen, miksi täällä on niin köyhää. Mieluummin sanotaan vaimolle, että ota saikkua, älä mene iltavuoroon töihin vaan hoida muksut, että itse pääsen harrastamaan.

Hokiboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kolme tonnia taitaa tehdä tiukkaa, niin paljon näyttäisi olevan tyhjiä paikkoja kun katsomokarttaa tarkastelee. No näillä mennään, jotka paikalle tulevat

nevins

Jäsen
Itse taas katson ulos ja mietin onpa hieno keli eikä tällä hetkellä kiekko napostele yhtään. Veikkausliiga vie tällä hetkellä mielenkiinnon ylivoimaisesti. Täytyy todeta, että jotain on tapahtunut itsellä, kun ei Sportin otteet oikein iske.

nevins

Jäsen
Mun mielestä on turha syyttää yleisöä jos seurassa on ikuisuus sopparilla entisiä pelaajia tekemässä töitä mihin ei riitä pätevyys jotka vielä kuluttaa rahaa ihan mihin sattuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy