Älä nyt, keltainen toukokuu on täällä ja rillikausi kuumimmillaan. Ei sitä aina jaksa olla vakavana, kun toimiston suunnalta ei vielä kuulu hetkeen.Tämä ketju on todellakin viime aikona ollut pelkkää kakkan jauhantaa. Koitetaan nyt oikeasti nostaa vähän tasoa.
Hyvää viikonloppua vaan kaikille.
Tapio Jussin kai pitäisi olla suht varma tulija. Luotettavasta lähteestä kuultu että neuvotteli Lövenin ja Sportin kanssa, ja tänä perjantaina olisi pitänyt päätös tehdä. Lövenin sivuilla ei ole mainintaa että Tapsa olisi siirtynyt heille, joten 1+1=2? Kelpaisi sinne kärkiketjujen laidoille koska tahansa.
Isompi ja parempi sarja Allsvenskan tietysti on, mutta Löven ei kyllä Sportia isompi organisaatio ole, jos vertaillaan budjettien perusteella. Toki Lövenillä oli ykkösdivarissa suurin budjetti n. miljoona euroa (Pelaajabudjetti vain murto-osan verran, koska suurin osa budjetista menee matkusteluun), joka tietysti nousee Allsvenskan-nousun myötä. Tuhlailun varaan heillä ei ole, jos ovat ottaneet Sportin lailla opiksi.Lövenin läheinen sijainti ja isompi organisaatio/sarja voi jossain tapauksissa haitata meitä, mutta hyvä jos ollaan pystytty kilpailu voittamaan.
Try-outille menikin hieman yllättäen. No, varmaan nappaakin paikan lopullisesti Lukon miehistöstä viimeistään Pitsiturnauksessa. Silti vähän haaveilen, että tulisi vielä takaisin nostamaan tämän jengin Liigaan. :)EDIT: Kuten ollaan tiedetty useampi kuukausi, Erik Riska -> Lukko.
EDIT: Kuten ollaan tiedetty useampi kuukausi, Erik Riska -> Lukko.
Jos vaihdetaan Riska johonkin kolmikosta Jere Laaksonen(jolla kuitenkin optio Ilvekseen, mutta ei vissiin olla käytetty), Arttu Ilomäki sekä Kimmo Koskenkorva!
Arttua olin haikailemassa jo viimmekaudella tänne, toivottavasti tärppää. Koskis taitaa olla sarjaa "märkä päiväuni", mutta mukavaa haihatella.
No voi harmi ettei Tapiota Vaasassa nähdä ens kaudella. Itse pidin Jussin tuloa kotkapaitaan erittäin todennäköisenä. Nyt jäätiin siis nuolemaan näppejä sillä uskon että Sport Tapiota tosissaan tavoitteli. Keitäs sitten Tapion paikalle?
Luulin, että olisi mennyt mielummin Uumajaan, kun on kuitenkin Asplöveniä paljonkin suurempi seura. Sportkin on todennäköisesti budjetiltaan ainakin 2 kertaa suurempi seura. No, ei tämä yksi menetys vielä haittaa, kun kahta laituria vain haetaan kärkikenttiin ja vieläkin on huhuttuja pelaajia enemmän kuin paikkoja.
Eiköhän me oteta Tapion paikalle Valery-Trabucco.
Pikkulinnut laulavat Halavan sopparista Sporttiin, sekä Jallun nimi taitaa olla lähellä Sportin sopimusta.
Jallu Jr. roolipelaajana uskoakseni edelleen eliittiä, tosin viime kevät nyt ei vältämättä niin kauhean vakuuttava lopultakaan ollut.
Itse en ole järin innoissani Halavan jatkosta. Olisikohan tässä nyt semmoinen homma, että Halava oli plan B Tapion takana. Tapio valitsi Asplövenin, joten Sport siirtyi plan beehen ja signasi Halavan. Jotenkin vielä tuli sopivasti "heti" Tapion sopparin ilmoittamisen jälkeen.
Jallun jatko helvetin hieno juttu, ei tuota santapaperi osastoa liiaksi ole Erikin lähdon jälkeen. Olisko 2/3. ketju sitten vanha tuttu Makke-Mirri-Mika?
Hattunen - Kokkala - Kivimäki
M. Piispanen - Kujanpää - Halava
Elola/Seppelin - Kristof - laina (Nikko)
Seppelin/Fagerhed - Riska/? - Kiviniemi
X - X - X/Kivimäki
Hattunen - Kokkala - Kivimäki/Riska
M. Piispanen - Kujanpää - Halava
Seppelin/Elola - Kristof - Kiviniemi
Mirrin kohdalla sanottakoon, että jos mies jättäisi juhlimiset vuodeksi väliin, keskittyisi koko kesän ajan pelkkään reenaamiseen (ja massaan), niin alkaisi olemaan liigapelaajan tasoa.red&white kirjoitti:Pelkään, että Mirri hyytyy pelaajaksi jolla on "takana loistava tulevaisuus" ja pelkoni pätee Halavaankin. Toivotaan, että olen väärässä. Valitettavan monesti olen osunut oikeaan.