Kyllä Hönö olisi ihan jees lisä, mutta hänestä ei koskaan tule lähimainkaan Riskan tasoista. Riskaa on ihan turha kuvitella ensi kaudelle. Hänen tasoisia pelaajia ei ole liigassa liikaa. On tosin Lukko ennenkin möhlinyt noita hyviä pelaajia, mutta en silti usko tähän.
Ykköspakiksi voisi Haverisen rinnalle hankkia Näätäsen. Sitten vielä joku hampaaton täytteeksi, niin paketti olisi kasassa. Sellanen hampaaton, jota voisi vähän käskyttääkin, jos naapurit alkaa hyppimään silmille.
Jos märissä päiväunissani jo varmaksi näkemäni Luomala pelaa meillä, alkaa mun mielestä hyökkäys olla valmista kauraa.
Itse pelkään vähän tota veskaosastoa edelleen ja jättäisinkin sinne hiukan varaa kenttäpelaajien kustannuksella, jos tulee iso hätä käteen.
Mun papereissa hyökkäys voisi olla vaikkapa...
1) Luomala - XX - Hattunen (XX = Kangasluoman ulostus tai Piispanen??)
2) Piispanen - Kujanpää - Halava
3) Kivimäki - Kokkala - Kiviniemi
4) Elola - Kristof - Seppelin
Varalla. Nässlin, Varga, Iloviita...
Pakit vois olla...
1) Haverinen - Näätänen
2) Gröndahl - Heikkinen
3) Aaltonen - Hampaaton / Uitto
Varalla. Nässlin, Kankaanpää ja Raid
Miksi ihmeessä muuten Uitolle tehtiin jatko, jos etsitään vielä yhtä kovaa pakkia? En usko, että on kovinkaan edullinen, mutta ainakin mun papereissa jo nyt pakki, numerolla 5. Eikö Raid ja Nässlin olisivat voineet stuntata häntä paljon halvempana, koska minuutteja tuskin tiedossa mitenkään hirveästi. Kankaanpäällä ei ole mielestäni mitään asiaa pelaavaan kokoonpanoon, jos ei sitten jotain ihan käsittämätöntä ripuli-paskatautia lykkää joukkueen päälle.