Itse asiassa, mehän ollaan jo Jukureita jäljessä. Heillä on koko runko valmiina jo, joten ei tässä ole aikaa uuninpankkoilla maata. Töihin sieltä, Ere!
Tapioa huhuillaan yhdeksi paluumuuttajaksi, ei paha. Itse olen hiukan pettynyt Halavan otteisiin. Hyvin alkoi, mutta on sittemmin vajonnut varjojen maailmaan.
Toivoisin oikeasti kovia miehiä kärkeen ja jonkun / jotain kokeneitakin. Tapio ei voi olla ykköskorin miehiä, jos tavoitellaan oikeasti liigapaikkaa. Siellä pitää olla äijiä, jotka dominoi Mestist.
Kuten tuonne toiseen ketjuun jo kirjoitinkin, meillä on suhteellisen raakile joukkue kasassa. Pitää saada ehdottomasti rutinoituneita ratkaisijoita. Lisäksi toivomuslistalla on kokoa ja näköä. Ei mitään Lapanen-Laaksosia, vaan Riskatyylisiä isoja kolhooseja, joilla on liikettä ja osaa sekoittaa vastustajan pakkaa hyvällä tavalla. Aivan, kuten Riska juurikin teki ekassa pkeijarimatsissa. Sitä lisää ja vastustajat jätetään nollille, kun mikki hiiret on saaneet muutaman kunnon pusun ja menettäneet suurimman peli-ilon. Enkä laittaisi lainkaan pahakseni, jos saatasiin muuten tylsään runkosarjaan vähän väriäkin. Joku työnimellä "Nickerson" ( KooKoo faneille tiedoksi, en kaipaa chickeniä) vähän tuomaan hiukka naurunpuuskia katsomoon jotain LeKejä ja HeKejä vastaan. Mitään väliä, jos ottaa 5+20 jossain lokakuun syysillassa. Me hävitään kuitenkin kaikenmaailman LeKeille.
Olisihan se kivaa, jos kerrankin Sport suorastaan dominoisi Mestistä ja voitettaisiin runkosarjakin näytöstyyliin. Se loisi sitä buumia takasin, joka nyt uhkaavasti näyttää hiipumisen merkkejä. Eiköhän kaikki kuitenkin kaadu taas kerran rahaan. Nuukat Pohjalaismiljonäärit uhoaa, mutta eivät sitten kuitenkaan avaa kukkaron nyörejään, eli samaa shittiä ensi kausikin. Välikausi, part XX.
Muuten. Olen aika varma, että jos nyt tiputaan ekakierroksella, tehdään joko nollatulos, tai tappiota. Eli, ei voida vaan ajatella, että halpisjoukkueella vielä niin ja niin monta vuotta ja sitten ollaan liigakypsiä. Ei se vaan niin mene, vaikka pari suonenvetokautta onkin takana. Ei tää ihan niin helppoa ole.