Kyllä tämä mestispelleily alkaa riittämään.. Minä olen divaripalloilun ystävä, mutta Suomessa sen luonnolliset markkinaolosuhteet on onnistuttu raiskaamaan siihen kuntoon, että tyhmähän sitä on, että tähän paskaan on näinkin kauan laittanut aikaa ja rahaa. Nyt sitten vielä tämä "kehitysyhteistyökuvio" korealaisten kanssa niin huh huh.. Ellei pelata liigassa, niin mulle alkaa olla yksi hailee, pelaako Sport jatkossa 2. divarissa vai mestiksessä. Farmisarjat ja rooli kasvattajaseurana ei ole se Sport, mitä olen aikoinani alkanut kannattaa.
Seurajohdolle on varmasti vaikea olla ns. avoin liiganousutavoitteessaan, jos ei edes tiedetä, pelataanko karsintoja jatkossa vai ei. Mutta lähtökohtaisesti minäkään en pidä siitä, että kiimaa yritetään ylläpitää väittämällä, että liiganousu on tavoitteena hintalapulla, joka on neljässosa liigakarsinnan vastustajan joukkueen hinnasta. Tämän kevään karsinnat sen jälleen kiistatta osoittivat, Jukurit pysyi ehkä hyvin peesissä, mutta ei ollut lähelläkään sarjan voittoa.
Ehkä sitä kiekkoväkeä ei vaan sittenkään ole riittävästi, ellei kerran hyvää tuotetta ja uskottavaa liigatulevaisuutta saada myytyä. Turha on taantumaankaan vedota, sillä tilanne on kuitenkin kaikille kiekkoseuroille sama.