Ei tullut pakkia vaan Blues-hyökkääjä Mika Mörsky jouluun asti lainalle.
Mielenkiintoista. Taas tuli hyökkääjä, no nyt on ainakin määrällisesti syvyyttä! Jämsä tosin vakuutteli, että pakki on kiikarissa ja tarve tiedostetaan, mutta tämän kanssa ei pidetä kiirettä vaan katsotaan rauhassa.
Nyt meillä on jo aika nippu näitä A-junnujen liigassa kovia pisteitä tehneitä tulevaisuuden liigapelaajia. Melkein kaikki vieläpä samantyylisiä, eli pienikokoisia hyrriä ja taitopelaajia, tosin ainakin Kangasmäki on sitten tuohon poikkeus. Nyt kun on jo tämän verran lainoja, niin toivoa tosiaan sopii, että ainakin osa saataisiin pidettyä sitten ihan kauden loppuun saakka kuten on tarkoitus. Muuten voi käydä aika kylmät, vaikka rahaa varmasti onkin varastossa vielä vuodenvaihteen jälkeen ostettaville vahvistuksille, mutta ei joukkuetta voi tuossa vaiheessa kautta enää kovin radikaalisesti muuttaa. Luulisi tosiaan että aika halvalla on nyt joukkueen kanssa päästy, kun on tämän verran näitä pelaajia, joiden palkanmaksaja ei ole Sport. Ehkä tällaiset koko kauden lainat ovat näinä väli-/velanmaksuvuosina ihan OK vetoja ja lähes pakollisiakin juttuja.
EDIT:
Siis mitä vattua? Eikös Bluesin leirissä juuri kehuttu telkkarissakin M. Mörskyn edesottamuksia ja ymmärsin, että pelipaikka olisi aika saletis.
Näin minäkin olin ymmärtänyt. Tuossa mielessä saatiin aika kuuma pelaaja.
Voi olla jopa lievää positiivista ongelmaakin. Saas nähä, ettei mene vielä läskiksi, kun on näitä pistelinkoja ihan neloseen saakka. Mörsky - Mörsky sit samaan ketjuun, pls. :)
Nojoo näin tosiaan alkaa olemaan. Ei sieltä hirveästi enää ns. jarrumiehiä löydy. Nyt on kyllä todella tasaiset kolme ensimmäistä ketjua, joilta kaikilta voi odottaa kunnon tehoja.
Menee tosiaan hommat sekavaksi, jos Myrskyt pelaavat samassa ketjussa. Minä olin vieläpä virheellisesti luullut, että ovat velipoikia tai jotain, mutta eivät ole tosiaan mitään sukua keskenään.
EDIT: toivottavasti pakka ei mene sit ihan sekasin juuri tärkeimmillä hetkillä, kun liiga-pajatso tyhjenee. Vaara on olemassa.
Niin. Jos näistä moni nousee tärkeisiin rooleihin joukkueissa ja kaverit vedetäänkin tuolloin takaisin, niin vaara on todellakin olemassa.