Vaasan Sport 2009–2010

  • 817 592
  • 2 673

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Taas näitä "Tami ja hänen hyvän ystävänsä suosittelema pelaaja" tai oliskohan tällä kertaa "vastapalvelus"-tarina...

Herää jo. Joko et ole katsonut A-junnujen rosteria, tai olet muuten vain sekasin. Junnuihin on periaatteessa pakko hommata kaksi pelaajaa, jos pisteitä halutaan jonkinn verran kauden aikana ottaa. Nykyisellä jengillä junnut varmaan Liigassa säilyvät, mutta ei sekään mitenkään varmaa ole. Vielä kun muistetaan että Sport on ainoa jengi joka tuostakin korruptoituneesta Liigajengien sarjasta voi tippua.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Niin no tottahan tuokin tietysti... Sportin a-junnut pelaa tosin nykyisin myös a-junnujen SM-sarjaa. Varmaan tämmönen "paikkaaja" ois kuitenkin kyseessä eli nostettaisiin Mestis rosteriin tarvittaessa muiden loukkaantumisten johdosto tjsp. Eli suurin osa kaudesta menis a-junnujen kanssa.

Sorry, my bad. Unohdin täysin, että Sportin junnuthan nousi hienosti SM-sarjaan. Kiitos korjauksesta. Mutta itse en jaksa uskoa, että mies jäisi Sportiin, jos ei saa kunnon roolia. Eiköhän sieltä kuitenkin ole tarkoitus näillä laina-pesteillä hakea kokemusta mestispeleistä hyvässä roolissa. Sen takia jotenkin tuntuu oudolta, että juuri Sporttiin, koska siellä on hyvät pakit.
 

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
Tämä kuuluisi ehkä paremminkin junnuketjuun, mutta tuli tuosta fågelin kirjoituksesta seuraava ajatus mieleen. Jos keväällä kävisi niin, että Sportin edustus nousisi liigaan, mutta samalla kuitenkin meidän a-junnut putoaisivat takaisin divariin. Eikö a-junnujen liigasta tehty osittain suljettu juuri sen takia, että liigajoukkueiden a-junnuille varmistettaisiin tasokkaita pelejä ilman putoamisen vaaraa. Joten? Öööö? Vai koskeekohan a:n liigatakuu vain nykyisiä jengejä? Silloinkin, jos niiden edustus putoaisi mestikseen?

No, yhtään maalia ei sarjoissa tehdä vielä moneen viikkoon ja ensi kevääseen on tuhottoman pitkä matka. Mutta aikamoista veivaamista voi taas keväällä olla edessä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Cabana on samassa ketjussa jo iskenyt kuusi maalia neljässä pelissä, ja muutenkin Bergman on tuonut vauhtia ketjuun. Tulee vaan ongelma että minne ketjuun Jämsä laitetaan kun kaveri palaa pelikuntoon... Niin hyvin Bergman on siinä pelannut.
Kyllä tulee. Tuo ketju toimii nyt erittäin hyvin ja Bergman tuo esim. Jämsään verrattuna hiukan eritavalla luisteluvoimaa. En tiedä minne, itse en miestä kaipaisi kun tykkään tuosta ketjusta sellaisenaan. Myös 1-2 ketjut ovat täynnä.
Toki tässä on vielä alle kuukausi tiedotella ykköspakista/ykköspakistosta, mutta kun molemmilla on sopimus Sportin kanssa niin kyllä sitä voisi pikku hiljaa tulla ulos.
Ilmeisen varmalta tuntuu porukat olevat, että jopa molemilla olisi sopimus. Aika mahtavaa jos näin tosiaan on. Sitten meillä on kyllä viimeistään kivenkova ja ennenkaikkea laaja nippu kasassa.
Itse istuttaisin nopeana ja taitavana tappoketjuun, eli Dickensonin ja McGregorin rinnalle.

Jämsä voisi palatessaan hyvin mennä kolmosessa the rooliketjussa Cabbyn ja Soosin kanssa. The rooliketju pelais vähän sitä ja tätä, mutta enimmäkseen sitä.
Koivisto taas palatessaan Stadin kingien, eli Peten ja Teukka Kuusiston rinnalle.
Niin no Jämsä sitten kai tuohon. Ehdottomasti Bergman olisi näkemisen arvoinen Louin ja Brianin rinnalla. Ehdottamassasi mallissa tulee vain ongelma, että mihin viime kauden ykkössentteri Takala sijoitetaan... Oikeastaan nyt välähti! Ketjut näin:

Lou-Brian-Bergman
Teemu-Takala-Koivisto
Jämsä-Toni-Cabby
Suonpää-Laitinen-Pahkala

Siinä se. Halutessaan Bergmanin ja Kuusiston paikkoja voi vaihtaa. Myös esim. ainakin Bergmanin ja Jämsän tai Cabbyn paikanvaihdot mahdollisia

Taas näitä "Tami ja hänen hyvän ystävänsä suosittelema pelaaja" tai oliskohan tällä kertaa "vastapalvelus"-tarina...
Heh joo. Noita kyllä piisaa. Jaksaakohan näille edes nauraa enää :)

Mutta toki tosisaan ajateltuna kaveri tuo A-junnuihin, jos sielä nyt pelejä ylipäänsä tulee pelaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Ehdottamassasi mallissa tulee vain ongelma, että mihin viime kauden ykkössentteri Takala sijoitetaan... Oikeastaan nyt välähti! Ketjut näin:

Lou-Brian-Bergman
Teemu-Takala-Koivisto
Jämsä-Toni-Cabby
Suonpää-Laitinen-Pahkala

Jees, my bad! Unohdin tosiaan Taka-taka-takalan kokonaan. Nolo unohdus kyllä. Toi yo. ketjuräknäys näyttää ainakin paperilla mun silmään toimivalta. Itseasisassa erittäin jäätävältä.

Ajatusleikkinä heittäisin seuraavan. Kuten Jaska ihan suoraan itse myönsi, ei runkosarjassa viime kaudellakaan jaksettu vaan motivoitua varsinkaan vieraspelihin jotain HeKiä, LeKiä tai SapKoja vastaan.
Mun mielestä Tamin kannattaisi miettiäkin sellasta, että jos esim. yo. ketjut olisivat "vakioketjuja", heitettäisiin vieraspeleissä aina yksi ketju säännöllisesti sivuun ja jätkät ihan fyysisesti jäisivät himaan. Tilalla pelaisivat nuoret, Sundman-Riska-Lieskivi koostumuskella, jolloin pojatkin saisivat peliaikaa säännöölisesti, kehittysivät ja voitaisiin jopa välttyä turhilta loukkaantumisiltakin.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mitähän Hiltunen ja Tamminen nyt meinaavat? Ensin puhuvat viikkotolkulla siitä, että kuinka ykköspakki on hakusessa, kunnes ollaan hiljaa ja todetaan "Näillä näkymin muita pelaajia ei ole liittymässä Sportin vahvuuteen".

Vai meinaako ne yllättää koko kansan olemalla hetken hiljaa ja kertookin samalla kertaa kahdesta (Immonen, Jackson) pakista?
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Ajatusleikkinä heittäisin seuraavan. Kuten Jaska ihan suoraan itse myönsi, ei runkosarjassa viime kaudellakaan jaksettu vaan motivoitua varsinkaan vieraspelihin jotain HeKiä, LeKiä tai SapKoja vastaan.

Tämä on mennyt minulta ohi. Missä Jaska on näin puhellut? Jos on ei-virallinen, kaveriporukassa heitetty huuli, niin en levittelisi sitä täällä. Väitettiinhän täällä viime kaudella pelaajien olleen joissain pelaaja-fani tapaamisissa Tamia vastaan. Miten kävikään? Pelaaja toisensa jälkeen teki sopimuksen tulevaksi kaudeksi Sportiin.

Pelaajat ovat tehneet sopimukset Vaasan Sportin kanssa ja se tarkoittaa, että myös HeKi, LeKi ja SaPKo ovat Mestis-joukkueina otettava vakavasti niin koti- kuin vieraspeleissäkin. Se on urheilu- ja jääkiekkokulttuuria parhaimmillaan ettei aliarvioida vastustajia vaan hoidetaan työt viimeisen päälle kunnolla.

Luotto Sportin talouteen on kääntynyt viime kaudesta päälaelleen täällä JA:n keskusteluissa. Uusia pelaajahankintoja odotetaan innolla ilman huolta siitä, että onko Sportilla niihin varaa. Minun puolesta saa tulla kovia vahvistuksia, kuten Tuomas Immonen, mutta muut olisi hankittava try-outin kautta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Ajatusleikkinä heittäisin seuraavan. Kuten Jaska ihan suoraan itse myönsi, ei runkosarjassa viime kaudellakaan jaksettu vaan motivoitua varsinkaan vieraspelihin jotain HeKiä, LeKiä tai SapKoja vastaan.
Mun mielestä Tamin kannattaisi miettiäkin sellasta, että jos esim. yo. ketjut olisivat "vakioketjuja", heitettäisiin vieraspeleissä aina yksi ketju säännöllisesti sivuun ja jätkät ihan fyysisesti jäisivät himaan. Tilalla pelaisivat nuoret, Sundman-Riska-Lieskivi koostumuskella, jolloin pojatkin saisivat peliaikaa säännöölisesti, kehittysivät ja voitaisiin jopa välttyä turhilta loukkaantumisiltakin.

Juuri näin. Sport ei juurikaan heikenny, vaikka yksi huonoasenteisista vakioketjuista vaihtuisi satalasissa painaviin nuoriin pelaajiin. Joskus jopa päinvastoin. Vanhukset saisi lepoaikaa, henkistä ja fyysistä. Nuoret peliaikaa ja arvokasta kokemusta.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tämä on mennyt minulta ohi. Missä Jaska on näin puhellut? Jos on ei-virallinen, kaveriporukassa heitetty huuli, niin en levittelisi sitä täällä.

Kyllä tämä löytyi ihan Pohajalisesta kauden jälkeen tehdystä haastattelusta.
On mielestäni ihan inhimillistä, että kauden aikana ennakkoon heikommat eivät vaan sytytä varsinkin pelaajia, joilla on taustalla huomattavasti kovempiakin pelikokemuksia, kuin Mestiksen häntäpään seurat. Eihän noin tietty saisi asennoitua, mutta näin se vaan menee niin kauan, kun jäällä luistelee ihmiset.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Voisiko muuten olla Sportin tilinpäätöstietojen syy panttaamiseen siinä, että johto haluaa leipoa kesällä tulleita sponsori-sopimuksia ja kausikorttimyyntejä edelliseen tilikauteen?

Näin tilinpäätös saataisiin näyttämään paremmalta mitä se todellisuudessa onkaan, ja luotetaan 100 % Sportin nousuun 09-10 kauden päätteeksi liigaan. Eli upporikasta ja rutiköyhää saatetaan pelailla... Toki tämä on vain spekulaatiota eli ei tästä kannata ottaa itseensä, mutta itseäni ainakin häiritsee tämäntyyppinen toiminta, semminkin kuin Sport on aiempina vuosina ollut samassa rytmissä muiden kiekkojoukkueiden kanssa mitä tulee tilinpäätöstietojen julkistamiseen.

Aika näyttää tässäkin totuuden.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Mun mielestä Tamin kannattaisi miettiäkin sellasta, että jos esim. yo. ketjut olisivat "vakioketjuja", heitettäisiin vieraspeleissä aina yksi ketju säännöllisesti sivuun ja jätkät ihan fyysisesti jäisivät himaan. Tilalla pelaisivat nuoret...
Ei huonompi ajatus. Se pitäisi sitten puntaroida toki erikseen, olisiko tuossa oikeasti järkeä lähteä sekoittamaan moneen peliin pakkaa noinkin paljon. Toki eihän siinä periaatteessa pakka paljoa sekoitu, jos yksi ketju vaihtuu vain toiseen. Noh näin tuskin tulee käymään.

Tosiaan etenkin kokeneimmille pelaajille jokin Lempäälän luola ei ole mikään kovin sytyke. Ihan selvää että nämä pelit eivät kaikkia aina 100%:sti sytytä ja tämä myös mitä hommaa on itse lähteltä nähnyt. Esimerkiksi Lempäälässä on aika ankeaa pelata verrattuna Kuparisaareen, ja sitten kun tuo joukkuekaan ei aina ole se suurin sytyke. + Vastaan asettuu kotijoukkue, joka repii, riistää ja raastaa haluten ehdottomasti Sportin päänahan.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kyllä tämä löytyi ihan Pohajalisesta kauden jälkeen tehdystä haastattelusta.
On mielestäni ihan inhimillistä, että kauden aikana ennakkoon heikommat eivät vaan sytytä varsinkin pelaajia, joilla on taustalla huomattavasti kovempiakin pelikokemuksia, kuin Mestiksen häntäpään seurat. Eihän noin tietty saisi asennoitua, mutta näin se vaan menee niin kauan, kun jäällä luistelee ihmiset.

Tämä selvä Jaskan osalta. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että kun sopimus seuraan tehdään, niin ammattipelaajille kaikki pelit ovat innostavia ja kiinnostavia. Joukkuehan elää omaa elämäänsä, johon ei muilla ole mitään mahdollisuutta päästä sisälle. Pelaajayhteisö on hyvin mielenkiintoinen ja moni-ilmeinen porukka, johon valmentajilla, huoltajilla, joukkueen johtajilla, seuran toimihenkilöillä, autonkuljettajilla, faneilla, kannattajilla ja sponsoreilla on omat tärkeät yhteytensä, mutta eivät pääse sisään pelaajien yhteiseen kokemusmaailmaan. Aina olisi oltava pelaajille hienoa kokoontua jäähallille ja päästä istumaan linja-autoon muutama sata kilometri vieraspaikkakunnalle.

Olen Patin ja mendietan kanssa samaa mieltä siitä, että omia junioreita olisi pitkän runkosarjan aikana ajettava sisään ja annettava huilivuoroja runkopelaajille. Näin ei kuitenkaan pitäisi tehdä sen takia, että runkopelaajia eivät kiinnostaisi jotkut matkaottelut. Minulla on pitkä kirjoittamishistoria KooKoon keskusteluissa omien juniorien sisäänajamisesta miesten joukkueisiin. Sportin osalta en junioreita tunne, joten en voi heidän puolestaan kirjoittaa muuta kuin, että järkevästi peliaikaa antaen heitä olisi ajettava joukkueeseen sisään.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Voisiko muuten olla Sportin tilinpäätöstietojen syy panttaamiseen siinä, että johto haluaa leipoa kesällä tulleita sponsori-sopimuksia ja kausikorttimyyntejä edelliseen tilikauteen?

Näin tilinpäätös saataisiin näyttämään paremmalta mitä se todellisuudessa onkaan, ja luotetaan 100 % Sportin nousuun 09-10 kauden päätteeksi liigaan. Eli upporikasta ja rutiköyhää saatetaan pelailla... Toki tämä on vain spekulaatiota eli ei tästä kannata ottaa itseensä, mutta itseäni ainakin häiritsee tämäntyyppinen toiminta, semminkin kuin Sport on aiempina vuosina ollut samassa rytmissä muiden kiekkojoukkueiden kanssa mitä tulee tilinpäätöstietojen julkistamiseen.

Aika näyttää tässäkin totuuden.

Kesän sponsoritulojen ja kausikorttien myyntien kikkailu edellistilikaudelle olisi kirjanpitorikos, koska Sportin tilikausi vaihtui huhtikuun lopussa.
Miksi ihmeessä Sport katsoisi menneisyyteen, koska se ei auta mitään, eikä ketään. En ole koskaan kuullut moista kikkailua liiketoiminnassa. Enkä löydä yhtään järkevää syytä moiseen.

Sport etenee tilinpäätösjulkaisussaan täysin omassa strategiassaan ja julkaisee sen medialle 26.8.2009, eli ensi viikolla. Sportin edelliskauden tilinpäätös on voitollinen, joten siitä ei tarvitse Porissakaan kantaa huolta.
 

Rocco

Jäsen
Voisiko muuten olla Sportin tilinpäätöstietojen syy panttaamiseen siinä, että johto haluaa leipoa kesällä tulleita sponsori-sopimuksia ja kausikorttimyyntejä edelliseen tilikauteen?
Täälläkin palstalla on jo moneen kertaan todettu, että ennen 31.12.2009 kun tilinpäätöksen julkaisee, se menee aivan laillisten aikataulujen mukaisesti. Sitäpaitsi tytäryhtiöt tulee julkaista ensin, ennen itse pääkonsernia, eli odotellaan ensin mitä Jäähallin ravintolat OY julkistaa, ja vasta sen jälkeen on vuorossa Hockey-Team Vaasan Sport OY.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Kesän sponsoritulojen ja kausikorttien myyntien kikkailu edellistilikaudelle olisi kirjanpitorikos, koska Sportin tilikausi vaihtui huhtikuun lopussa.


Jos Sportin tilikausi on päättynyt 30.4 miten ihmeessä seura voi todeta tilinpäätöksen viipymisen johtuneen kirjanpitäjän ja tilintarkastajan lomista. Ei kai siellä pohjoisessa lomat sentään 4 kuukautta kestä.

Kerroin vain omat epäilykseni, mahdollista ellei todennäköisempää lienee se, että kaikki on kunnossa. Tosin, niinkuin olen aiemminkin todennut olen eri käsityksessä Sporan kassan vahvuudesta.

Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään vaasalaisia tai Sporttia kohtaan, ja omasta puolestani joukkue on tervetullut liigaan mikäli resurssit siihen riittävät.

edit. Järkevä syy voisi olla vaikkapa se, että kaikki ei ole siltä miltä se näyttää ja puhutaan vaan jotain aivan muuta. Mitä luulet, menisivätkö Sport-kannattajat sekä sidosryhmät 100 % joukkueen taakse jos selvisi kirjanpidossa jotain ihmeellisiä mulkkauksia edellisen, hienon kauden jälkeen
 

Rocco

Jäsen
Jos Sportin tilikausi on päättynyt 30.4 miten ihmeessä seura voi todeta tilinpäätöksen viipymisen johtuneen kirjanpitäjän ja tilintarkastajan lomista. Ei kai siellä pohjoisessa lomat sentään 4 kuukautta kestä.

Kerroin vain omat epäilykseni, mahdollista ellei todennäköisempää lienee se, että kaikki on kunnossa. Tosin, niinkuin olen aiemminkin todennut olen eri käsityksessä Sporan kassan vahvuudesta.
Lainataan taas kerran imhotepin viestiä muutama sivu taaksepäin. Sportilla on vielä useita kuukausia aikaa toimittaa tilinpäätös:

imhotepin viesti.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että kun sopimus seuraan tehdään, niin ammattipelaajille kaikki pelit ovat innostavia ja kiinnostavia.
Tuohan olisi se ihannatilanne valmentajan ja seurajohdon kannalta. Mutta noin se ei vain yleensä mene. Yleensä tälläinen ilmiö, että ei "innosta ja kiinnosta", korostuu juuri kokeneempien pelaajien kohdalla esimerkiksi näillä LeKi reissuilla. Toki jokaiselle pelaajalle voi runkosarjan aikana tulla käytännössä koska tahansa "ei oikein nappaa" -fiilis. Toki nämä ovat yleensä vain ohimenevää...
Joukkuehan elää omaa elämäänsä, johon ei muilla ole mitään mahdollisuutta päästä sisälle.
Niin no, niin ja näin. Riippuu vähän mitä tuolla tarkalleen tarkoittaa. Kyllähän pelaajat tiettyjä asioita joukkueen sisältä viestittävät ja paljastavat esimerkiksi perheenjäsenille tai tuttaville. Eri asia on sitten nämä, jotka tulevat tänne sanomaan "tietona" asioita, joita ovat pelaajilta kuulleet vaikkapa baarissa ja ihmiset eivät toisiaan edes oikeasti tunne.
Aina olisi oltava pelaajille hienoa kokoontua jäähallille ja päästä istumaan linja-autoon muutama sata kilometri vieraspaikkakunnalle.
Tähän aikalailla sama vastaus kuin tuohon ensimmäiseen. Tätä joukkueessa tavoitellaan, mutta käytännössä koskaan/missään ei tälläiseen 100%:sti päästä. Se missä tälläinenkin asia on parhaiten hoidossa, on toki kaukalossakin aika vahvoilla.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Antaa olla, jos et sisäistänyt pointtiani. Odotellaan ja katseskellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.


Antaa tosiaan olla. Tuo edellinen viestisi oli niin täynnä tyhjää, ettei kukaan varmaan jaksa alkaa tuosta vääntämään...

Itse tiedän, että tulos on positiivinen, liikevaihto nousi ~ 2milj. Euroon (edellinen ~1,58milj.) ja tilinpäätös julkaistaan osakkeenomistajille 26.8.2009.
Viime vuonna Sport tiedotti julkisuuteen tilinpäätöksensä heinäkuun alussa, mutta nyt tilinpäätöksen tekeminen venyi, koska sitä ei tehdä yhdessä yössä. Ei ainakaan niin, että se saa lainvoiman ja tämän jälkeen tilintarkastajat olivatkin jo lomalla. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Mikä tekee kipeää ymmärtää? Sportin EI ole edes mikään velvoite tiedottaa tilinpäätöksestään. Sen sijaan, kuka tahansa voi sen halutessaan käydä lukemassa tai tilata itselleen.

Jos et malta odottaa, tilaa itse tilinpäätöstiedot: Hockey-Team Vaasan Sport OY ja Y-tunnus: 1789835-5.
 

Rocco

Jäsen
Antaa olla, jos et sisäistänyt pointtiani. Odotellaan ja katseskellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Sisäistin kyllä, mutta en vaan tiedä miksi kaikki aina epäilee että tilinpäätöksessä on jotakin pielessä ellei sitä olla heti julkaisemassa? Itsekin epäilen että lukemat voi olla vaikka mitä, mutta en minä sitä heti ole vaatimassa itselleni.

Ja kuten todettu niin tilintarkastajien ja hallituksen lomat meni tänä vuonna henkilövaihdosten takia limittäin, ja kaksi kuukautta periaatteessa meni siinä. Ensin lomalla toiset, sitten toiset. Jääkiekossa kun lomat on periaatteessa aivan alkukesästä, toisin kuin muilla aloilla.

Ja Sport ei ole julkaissut vielä edes tuon tytäryhtiön eli ravintolan tilinpäätöstä, joka pitää julkaista aina ensin.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Antaa tosiaan olla. Tuo edellinen viestisi oli niin täynnä tyhjää, ettei kukaan varmaan jaksa alkaa tuosta vääntämään...

Kesän sponsoritulojen ja kausikorttien myyntien kikkailu edellistilikaudelle olisi kirjanpitorikos, koska Sportin tilikausi vaihtui huhtikuun lopussa.

Jaa a, kenenkähän viestit ovat täynnä tyhjää. Eli loppuuko se Sportin tilikausi nyt sitten huhtikuun loppun vai ei ? Ja alkavatko ne lomat silloin vai ei ? Ja miksi tilinpäätös julkaistaan tänä vuonna edellisvuosien toimintamallista poiketen elo/syyskuun vaihteessa?

Huvittaa seurata miten osan Sport-faneista ei kestä minkäänlaista keskustelua toimista jotka nyt vaan vaikuttavat ulkopuolisen silmin kysymyksiä herättävältä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Huvittaa seurata miten osan Sport-faneista ei kestä minkäänlaista keskustelua toimista jotka nyt vaan vaikuttavat ulkopuolisen silmin kysymyksiä herättävältä.

Menee kyllä pahasti OT:ksi tämä touhu, mutta lueppa nyt vielä ajatuksella nuo parit yo. viestini kokonaisuudessaan ja samaten jäsen Roccon viestit.
Ilman virallista tilinpäätöstä näistä on turha vääntää.

Odotellaan nyt rauhassa, niin saadaan faktaa pöytään. Sen jälkeen raha-asioista on huomattaavasti helpompi vääntääkin.
 

dimmu

Jäsen
Saa olla HPK:n johto aika pahasti pihalla, mikäli päästävät lähes maajoukkue-tason puolustajan kilpailevaan joukkueeseen A-junioreiden liigassa! Eiköhän tämä ihan Mestis-siirto ole, eikä mikään a-junnujen välinen.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Saa olla HPK:n johto aika pahasti pihalla, mikäli päästävät lähes maajoukkue-tason puolustajan kilpailevaan joukkueeseen A-junioreiden liigassa! Eiköhän tämä ihan Mestis-siirto ole, eikä mikään a-junnujen välinen.
Niin entä jos HPK johtoa ja pahimmassa/parhaimmassa tapauksessa kaveria itseäänkin vähän kyykytetään, ja kaveri tuleekin pelaamaan pääosan Sportin A-junnujen mukana. Sillä ainakaan edustukseen hän ei tällä hetkellä yksinkertaisesti vain mahdu. Kenties sitten loukkaantumisten myötä. Tämä kaikki oli toki puhdasta spekulaatioita, itsekin vähän siirtoa kyllä ihmettelen...
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
itsekin vähän siirtoa kyllä ihmettelen...

Täällä ihmetellään myös samaa. Kyllähän tähän toki täytyy joku luonnollinen selityskin löytyä, mutta aikas kumma veto.

Alatalo pelasi tänään ne vaihdot, mitä Sportissa pelasi ihan Ok peruspeliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös