Vaasan Sport 2009–2010

• 819 761
  • 2 673
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Aikas myhkää, ettei julkisuuteen ole vuotanut yhtään "varmaa" tulijaa.
Itse bongasin Jusan tuossa muutama päivä sitten lenkiltä. Miehellä oli päällään helvetin rumat, vihreät verkkarit ja joku helvetin lehti-logo rinnassa. ;)

Itse toivon tänään jatkoja Jaskalle, Koivistolle, Takalalle, Pahkalalle, Pernaalle, Immoselle sekä Pruddenille.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Just meinasin tulla toteamaan, että tänään mitään tiekkaria varmaankaan ole, muttan onhan se! Hienoa. Uskottavuus "kestävästä kehityksestä" paranee taas ellei jopa lisäänny. 20 valmista sopimusta kuulostaa todella hyvältä tilanteelta. Eli töitä on tehty kulisseissa koko ajan ja kovaa.

Aikas myhkää, ettei julkisuuteen ole vuotanut yhtään "varmaa" tulijaa.
Itse bongasin Jusan tuossa muutama päivä sitten lenkiltä. Miehellä oli päällään helvetin rumat, vihreät verkkarit ja joku helvetin lehti-logo rinnassa. ;)

Brian McGregor varmasti julkistetaan ainakin. Jusa Vaasassa mutta Björklövenin verkkareissa. Johan meni vaikeaksi :)

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Brian McGregor varmasti julkistetaan ainakin. Jusa Vaasassa mutta Björklövenin verkkareissa. Johan meni vaikeaksi :)
Mitä ilmeisemmin Sport julkistaa tänään kolmen uuden pelaajan sopparit, yksi on sentteri/laituri (Jokainen voi itse miettiä kuka on kyseessä) ja todennäköisesti kaksi pakkia. Yksi on Jusa(?) ja toinen... unkarilaispakki?

Foorumilla kuiskitaan, että laituria pukkaa... Eli sentteri/laituri ja laituri "tulossa".

Viimeksi muokattu:

kistrand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitä ilmeisemmin Sport julkistaa tänään kolmen uuden pelaajan sopparit, yksi on sentteri/laituri (Jokainen voi itse miettiä kuka on kyseessä) ja todennäköisesti kaksi pakkia. Yksi on Jusa(?) ja toinen... unkarilaispakki?

Foorumilla kuiskitaan, että laituria pukkaa... Eli sentteri/laituri ja laituri "tulossa".

Sportin foorumilla kirjoitetaan että mun oma suosikkini Teemu Kuusisto on nähty kaupungilla. Tiedän että moni ei ole yhtä innoissaan Teemusta mutta minä ainakin hyppäisin riemusta jos tulee meille.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport

Se ylittäisi jo odotukset. Ihan puskista kyllä tulee se sentteri sitten, kuka lie onkaan. McGregorista on varmasti iloa, kunhan nyt vaan tulisi laituriksi. Heikkistä moni pitää myös jo varmana, mutta itse uskon vasta kun julkastaan.

kistrand kirjoitti:
Teemu Kuusisto on nähty kaupungilla. Tiedän että moni ei ole yhtä innoissaan Teemusta mutta minä ainakin hyppäisin riemusta jos tulee meille.

Jos Teemu Kuusito Kuusiston paluu nähdään, niin itse olen ainakin tyytyväinen. Vaikka paljon on keskusteltu Kuusiston kyvyttömyydestä pelata liigaa ja loukkaantumisista ja mitä vielä, niin onhan Teemu todellinen TEEMU (selänne) mestistasolle.

Tos tänään tulee Kuusisto/Heikkinen/McGregor plus luvatut jatkot niin olen enemmän kuin tyytyväinen.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tos tänään tulee Kuusisto/Heikkinen/McGregor plus luvatut jatkot niin olen enemmän kuin tyytyväinen.
Lisää tuohon listaan myös erään maajoukkueunkarilaispakin nimen... Tosin tämä ei ole vielä varmaa, mutta Sport on kuitenkin kysynyt miehen hintalappua.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luulisin kuitenkin että McGregor on epävarmin näistä.
Asia lienee kuitenkin se, että McGregor on tuosta joukosta nimenomaan se varmin pelaaja. Saa nähdä miten pikkulintujen ennakkotiedot pitävät paikkansa. :)

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lisää tuohon listaan myös erään maajoukkueunkarilaispakin nimen... Tosin tämä ei ole vielä varmaa, mutta Sport on kuitenkin kysynyt miehen hintalappua.

No mikäs se olisi tämän pakin nimi jos Niksillä tietoa olisi? Mielenkiintoisia nimiä nyt kyllä vilahtelee tapetilla reilu tunti ennen tiettaria. Nämä kuulostavat jopa sellaisilta realistisilta vaihtoehdoilta ja toteutuessaan kausikorttimyynti varmasti pompsahtaa ja monen Vaasalaisen kiekkojännärin mieli virkistyy.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos nyt välttämättä haluat tietää, niin kyseessä on tietenkin...

*rumpujen pärinää*

Hän!

No kokoa tällä jampalla ainakin näyttäisi olevan aivan kohtuullisesti. En kyllä muista yhtään millä tavoin kaveri Unkarin paidassa ja missä pakkiparistossa pelasi MM-kisoissa. Olisiko tällä kaverilla pelillisiä avuja annettavana Sportille?

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Olisiko tällä kaverilla pelillisiä avuja annettavana Sportille?

Kokemusta ja kiekollisuutta nyt ainakin. Tamin pelifilosofian mukainen pakki. Mestispelejä sekä liigakarsintaa silmällä pitäen voi pitää jopa vahvistuksena. Unkarin maajoukkueen ykköspakki ymmärtääkseni kuitenkin.

Lähes sata ottelua Itävallan liigassa.

No kokoa tällä jampalla ainakin näyttäisi olevan aivan kohtuullisesti. En kyllä muista yhtään millä tavoin kaveri Unkarin paidassa ja missä pakkiparistossa pelasi MM-kisoissa. Olisiko tällä kaverilla pelillisiä avuja annettavana Sportille?

Ykköspakkiparissa ja taisi olla joukkueen paras puolustaja (sai sen palkinnon).

Kokoa on, mutta onko massaa liikaakin tähän sarjaan? Mielummin kyllä vaasalaisena ottaisin sen Makwayn sitten. Kaverihan on ihan loistavinta huumoria seurata, koska suu käy, eikä todellakaan vastustajan pelaajat uskalla edes sikailla.

Valtti-Cupissa, joka tilanteen jälkeen Makway kyseli vastustajan pelaajilta, että kuka haluaa menettää päänsä jne..

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Valtti-Cupissa, joka tilanteen jälkeen Makway kyseli vastustajan pelaajilta, että kuka haluaa menettää päänsä jne..

Eiköhän meidän joukkueessa ole jo näitä, jotka tahtovat "repiä pään irti". Vastustajaa voi provota myös muulla tavoin - helkutin hyvä tapa olisi vain pistää kiekkoa useammin kaverin reppuun kuin omista noukkia pois. Totta kai entisenä palloilulajin pelurina ymmärrän psyykkauksen merkityksen tantereella ja se taito varmasti löytyy joiltakin Sportinkin pelaajilta.

Eiköhän meidän joukkueessa ole jo näitä, jotka tahtovat "repiä pään irti". Vastustajaa voi provota myös muulla tavoin - helkutin hyvä tapa olisi vain pistää kiekkoa useammin kaverin reppuun kuin omista noukkia pois. Totta kai entisenä palloilulajin pelurina ymmärrän psyykkauksen merkityksen tantereella ja se taito varmasti löytyy joiltakin Sportinkin pelaajilta.

Kyllä, kyllä, mutta kun kokoa on helvetisti ja kädet ovat nyrkkitappeluissa melko tunnetut, niin kyllä se pienet löysät saa aina sen mestisjunnarin housuihin. Plus kun kaverilla on aika hemmetillinen lämäri.

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ykköspakkiparissa ja taisi olla joukkueen paras puolustaja (sai sen palkinnon).

Kiitos tästä tiedosta. Jos pelaaja on maansa maajoukkueen ykköspakkiparissa MM-kisoissa niin jonkinlaista tasoa on pelaajalta lupa odottaa ja tätä silmällä pitäen Divari sekä liigakarsinnat voisivat olla sellaisia joissa pelaaja voisi nousta jopa isoihin otsikoihin. Voisi olla hyvinkin iso palanen uutta Dream Teamimme ja todellinen vahvistus kokemuksensa myötä joukkueeseemme. Noh kolme varttia on vielä aikaa...

Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Jos nyt välttämättä haluat tietää, niin kyseessä on tietenkin...

Ainakin omien sanojen mukaan András Horváth on siirtymässä Amerikan alasarjoihin. Näin suoraan MySpacen kautta ihmeteltynä. Ei siis olisi siten András tulossa meille. No kohta nähdään ketä tulee.

Kuusisto nyt ei tule. Se on selvää.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ainakin omien sanojen mukaan András Horváth on siirtymässä Amerikan alasarjoihin. Näin suoraan MySpacen kautta ihmeteltynä. Ei siis olisi siten András tulossa meille. No kohta nähdään ketä tulee.
Mieleeni tulee eräs Mike Oullet-tapaus, joka taisi kertoa Facebookissa tulevansa Suomeen... Voi veljet, se oli hienoa aikaa!

Kuusisto nyt ei tule. Se on selvää.
Itsekin epäilen samoin, ettei Kuusisto ole tulossa. Mutta oliskohan tämä kauan huhuttu ja "huhuttu" Steve Saviano vihdoin ja viimein tulossa meille... Saisi pelata ilmaiseksi lapasten takia. :)

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itsekin epäilen samoin, ettei Kuusisto ole tulossa. Mutta oliskohan tämä kauan huhuttu ja "huhuttu" Steve Saviano vihdoin ja viimein tulossa meille... Saisi pelata ilmaiseksi lapasten takia. :)

Riittävän monta nimeä kun heittää kehiin niin osumatarkkuus nousee heh...Saviano olisi oiva työmyyrä ja loppuun asti yrittävä pelaaja mitä olen hänen otteita nähnyt. Noh ei taida kuitenkaan olla tulossa. Voisi veikata, että joitakin yllätysnimiä saattaa putkahtaa sillä täytyyhän herra Suutarisen työnjälki jollakin tapaa näkyä joukkueeseen astuvissa miehissä. Näkyykö se vielä nyt vai vasta myöhemmin onkin sitten jo toinen juttu.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla ei nyt taida olla pikkulintua paikalla, joten en voi raportoida "reaaliaikaisesti" pressitilaisuuden antia. Täytyy siis tyytyä muihin lähteisiin...

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Kentät tulevalle kaudelle:

1.
Dickenson - Takala - Koivisto
Pernaa - ?

2.
Jämsä - Sihvonen - ?
Salmu - Erholtz

3.
Kuusisto Teemu - Suonpää - ?
Uitto - Heikkinen Eetu

4.
Pahkala - Laitinen - Sundman

Maalivahti kolmikko
Suomalainen, Rossi ja Peltonen

Nämä nähty tiedotteesta jonka Sport on jakanut.

Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mulla ei nyt taida olla pikkulintua paikalla, joten en voi raportoida "reaaliaikaisesti" pressitilaisuuden antia. Täytyy siis tyytyä muihin lähteisiin...

Odotin vähän sinun rapsausta tilaisuudesta kun tietoa on joskus ainakin aikasta nopeasti tullut. Kyllä voi hullua kiekkofania jännittää moinen odottaminen. Sais nyt jo räpsähtää nimet eetteriin...

Viimeksi muokattu:

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Totta tuo mun lista on. Tuosta listasta voi poimia nimet jotka tänään julkaistaan. Eli (Pernaa), Takala, Koivisto, Suomalainen, Rossi, Peltonen, Salmu, Kuusisto, Suonpää, Uitto, Heikkinen Eetu, Pahkala, Sundman. Runko kasassa ja kovia vahvistuksia odotellessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy