Kiitos Fordel. Olet niitä ainoita kirjoittajia, jotka vastaavat huutoonsa myös jälkeenpäin.
Minä voin ainakin omalta osaltani sanoa, että olen ollut arvostelemassa ym. Olen esittänyt paljon mielipiteitä, joiden takana pysyn edelleen. Toisaalta on tiettyjä asioita, joista en enää Siffa esimerkiksi sinun kanssasi jaksa alkaa edes keskustelemaan, kun tiedän jo ennakolta ainakin suunnilleen mitä rataa ne keskustelut menevät.
Nyt olen yrittänyt "elää joukkueen mukana" ja nauttia peleistä ja tästä ajasta, kun meille pitkästä aikaa on menestystä suotu. Sitten olenkin osallistunut keskusteluun paljon tuola Ässät-Sport ottelusarjan puolella. Sinua onkin itseasiassa sielä näkynyt yllättävän vähän. Olisit Siffa ihmeessä ollut esimerkiksi Porissa paikalla tai ainakin seuraavassa pelissä Vaasassa, välillä tuntuu (myös silloin kun oli huono jakso Sportilla menossa) että olet täälä hirveästi asioista esim. Tamin ketjussa kirjoittelemassa, mutta heität niitä esim. Finhockeyn sivujen perusteella pelejä katsomatta. Toki aina ei voi päästä paikalle...
Itse olen sitä mieltä, että, jos Sport voittaa vielä yhden ottelun Ässiä vastaan, niin Sportin kausi on ollut täydellinen menestys niin urheilullisesti kuin taloudellisestikin.
Tästä voisinkin heittää palloa sinne suuntaan jossa on lähes poikkeuksetta uskottu Sportin hoitavan pelin kuin pelin, sarjan kuin sarjan. Miten näet Sportin mahdollisuudet jatkossa? Uskotko sinä enää vain tuohon yhden ottelun voittoon vai mihin? Sportin kausi on tosiaan ollut menestys, eikä vähiten myös junnujen johdosta. Toivottavasti joukkueella ei ala olla maha jo liiankin täynnä vaan hurmiossa jaksetaan painaa eteenpäin, sillä nyt jos koskaan meillä on paikka yrittää iskeä liigakartalle. Tätä ei välttämättä kovin äkkiä taas uudestaan tule vastaan.
Mihin oltaisiin päästy Sportissa niillä sinunkin mainitsemillasi taitavilla senttereillä, jää selvittämättä. Monet heistä ja heidän joukkueistaan ovat joutuneet lopettamaan tämän kautensa jo aikoja sitten.
Niin tuohan ei ollut minulle, mutta vastataas tähän nyt jotain. Joukkueethan ovat tosiaan lopettaneet kautensa ja vaikka sielä näitä sarjan tähtipelaajia onkin ollut, joita on myös tännepäin huudeltu ja haluttu. Mutta eihän sitä noin voi verrata, eipä heillä ole niin paljoa omissa joukkueissaan tullut kavereilta apua, mitä luutavasti esim. Sportissa olisi tullut. Olet oikeassa että se mihin noilla oltaisiin menty jää selvittämättä, mutta mielestäni tuo viimeinen lause olikin sitten jo enemmän turhaa provosointia. En usko että esim. joku Jokila olisi ainakaan heikentänyt joukkuettamme.