Pelillistä puolta yhtään paremmaksi ei olisi tuonut Kiviniemen, Talaksen, tai muiden ei pelanneiden peluuttaminen. Jokainen esittäköön mielipiteensä, mutta hieman järkeäkin saa käyttää, eikä laittaa aina päätä pusikkoon sen varjolla, että Tamminen ei ole kyseisiä pelaajia peluuttanut tai kuinka vituillaan joukkueen henki on Tammisen vuoksi.
Mutta jos näitä ko. pelaajia olisi peluutettu, homma ei olisi jäänyt ainakaan asenteesta kiinni vai oletko eri mieltä? Ja jos olisi edelleen tullut kupoliin niin ainakin meidän omat kasvatit olisi saanut kokemusta ja kokeneet olisivat joutuneet miettimään, että miksi mä olen katsomossa?, voisikohan sillä olla tekemistä mun heikkojen peliesitysten kanssa? Missään en ole väittänyt, että junnuilla pelkästään tai niiden avulla tappiot käännetään voitoksi, vaan olen peräänkuuluttanut kilpailuasetelmaa ja sen tuomaa hyötyä. Ja tottakai sitä mahtavuutta, että oma kasvatti on jäällä.
Tamminen nyt sattuu olemaan se ykköskoutsi ja jos rosterista on valittamista niin kritiikki kohdistaa aika suoraan häneen, koska hän jengin valitsee.
"Joukkue henki vituillaan + Tami"... Jokainen voi miettiä miten tämä sitten oikeasti onkaan.