Mun mielestä esim. nyt A-P Pajuluoman morkkaaminen yhden tappion jälkeen on tosi epä-relevanttia. Miksi? No siksi, että joukkueen ulkopuolella oleva henkilö ei yksinkertaisesti voi tietää hänen panostaan joukkueelle. Valmentaminen on vaikea selkoista puuhaa. Toiselle sopii toisenlainen koutsi, toiselle toinen.
Minä en tiedä Pajuluoman antia joukkueelle, joten en jaksa sitä kritisoida. Ja päävalmentaja on kuitenkin se joka on vastuussa.
Huvittaa myös nuo "Sportin taktiikka kusi Jukureita vastaan". No tottakai se kusee jokaisessa tappiollisessa pelissä. Tai "Sportilla on huono pelityyli". Minun mielestäni Sportin pelityyli on jo vuosia ollut helvetin hyvä. Välillä sitä ei vain pystytä toteuttamaan joko vastustajan hyvyyden vuoksi tai sitten itse ollaan jostain syystä lamassa. Miksi Manner ei muuttanut pelityyliä Jukureita vastaan? No varmaankin siksi, että hän luottaa omaan (Sportin) tyyliin ja luotti siihen, että se loksahtaa kohdilleen. Nyt ei loksahtanut ja hävittiin peli.
Ainoa moka, josta "voin" valmennusta tähän mennessä "syyttää" on pelaajahankinnat (hyvä sanoa viiden pelin jälkeen :)) ja se, että luotti fanien suunnattoman paineen alla mm. loukkaantumisherkkään Pete Suonpäähän.