Vaasan Sport 2006-2007

  • 310 590
  • 1 370
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
mendieta kirjoitti:
Sä oot hauska kaveri. Meinaako tuo 51 sun nimen perässä ikää, syntymävuotta vai älykkyysosamäärää?


Siirrytäänkö seuraavaan aiheeseen, vai avataanko ketju tätä varten?
Sähän jumitat täs asias pahemmin ku Sportin liiganousu.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Anteeksi että keskeytän mutta:
Julle51 kirjoitti:
Miten hitossa mm. Ässät, Kärpät, Saipa, Pelicans, HPK, TuTo, Jokipo, KooKoo, Jokerit, Blues ym. ovat nousseet liigaan, mutta me ei?
Unohdit KalPan.
Julle51 kirjoitti:
Ehkä olis just syytä vaihtaa tätä teemaa ja vetää välillä vaikka vähän riskilläkin. Kuten palkkaamalla miljoonalla eurolla Virtanen.
Voi vide, ei ole käynyt mielessä ennen. Hyvä idis. Näin tehdään, jooko?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Yhdyn täysin Mendietaan hänen edellisissä kirjoituksissa. Jokainen sinun kommenttisi Julle51 palstalle on aivan uskomatonta skeidaa ja hävettää sinun puolestasi, sekä kaikkien meidän Sportin kannattajien puolesta, jotka sinä vedät noilla typeryyksilläsi mukaan lokaan.

Mendietalta myös hyvät perustelut siihen, miksi Guerriero ja Vopat ovat halpoja pelimiehiä. Lisättäköön se, että ulkomaalaiset pelaajat tulevat Suomeen "artistiverolla" puoleksi vuodeksi kun taas Virtanen, joka on Suomen kansalainen ei vastaavanlaisesta edusta pääse kotimaassaan nauttimaan.
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Voi teitä! Kaikki on mahdollista niin kauan kun julkaistaan Antin sopimus johonkin seuraan. Spekuloinnit on spekulointeja.

Siinä olen Jullen kanssa samaa mieltä, että hänhän puhui vain hinnoista Vopatin ja Guerrieron suhteen se on ihan sama mitä tehoja on tehnyt, mutta hintalappu on varmasti aika lailla samaa luokkaa.

Kyllähän se aika uskomattomalta kuulostaisi jos Virtanen sopimuksen Sporttiin tekisi, mutta jos kerran on rahaa niin ennen sijoittaa yhteen hyvään, vaikka vähän enemmännkin, kuin kahteen sellaiseen joista ei ole kunnon näyttöä taidoista.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Castillo kirjoitti:
Yhdyn täysin Mendietaan hänen edellisissä kirjoituksissa. Jokainen sinun kommenttisi Julle51 palstalle on aivan uskomatonta skeidaa ja hävettää sinun puolestasi, sekä kaikkien meidän Sportin kannattajien puolesta, jotka sinä vedät noilla typeryyksilläsi mukaan lokaan.

Mendietalta myös hyvät perustelut siihen, miksi Guerriero ja Vopat ovat halpoja pelimiehiä. Lisättäköön se, että ulkomaalaiset pelaajat tulevat Suomeen "artistiverolla" puoleksi vuodeksi kun taas Virtanen, joka on Suomen kansalainen ei vastaavanlaisesta edusta pääse kotimaassaan nauttimaan.


Niin, en tiedä jääkö tuo yhtyminen pelkkään kirjoituksiin, mutta edelleen. Miksi Mendieta tartuit juuri mun viesteihin? Miksi et muiden, jotka asiaa miettivät?
Mitä, jos Antti sitten jostain kumman syystä signataankin meille?
Vopat on varmasti kallis, samoin kaksi AHL-pelaajaa. Guerriero ei tullut meille, koska meillä ei ollut hilloja. Näinhän täällä on viestitetty.

Yksi asia arvon herrat juuri teidän kirjoituksissanne askarruttaa. Otatteko te noin helvetin tosissanne jotkut internet kirjoitukset? Se on jääkiekkoa vaan, ei sen vakavempaa.
Eikä teidän tarvi mun kommentteja hävetä, kun omissannekin on ihan tarpeeksi häpeämistä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Julle51 kirjoitti:
Niin, en tiedä jääkö tuo yhtyminen pelkkään kirjoituksiin, mutta edelleen.

Ei enää. Sä oot tappamassa mua.

Julle51 kirjoitti:
Miksi Mendieta tartuit juuri mun viesteihin? Miksi et muiden, jotka asiaa miettivät?

Koska sä olet koko ajan rahtaamassa tänne (haaveissasi) kaiken maailman staroja. Vai mitä olet mieltä Raimo Summasesta Sportin kakkosvalmentajana.? Eikö tuo ole yksi sun heitto.?

Julle51 kirjoitti:
Mitä, jos Antti sitten jostain kumman syystä signataankin meille?

Ei signata, ole huoleti.

Julle51 kirjoitti:
Vopat on varmasti kallis, samoin kaksi AHL-pelaajaa. Guerriero ei tullut meille, koska meillä ei ollut hilloja. Näinhän täällä on viestitetty.

En tiedä miksi Guerriero ei tullut, Vopatiin ei lopulta riittänyt rahat. Ketä kaksi AHL-pelaajaa? AHL:n kärki menee nykyään isoihin rooleihin SM-liigassa. Sport voi saada jonkun nuoren AHL:ssä piipahtaneen pelaajan. Todennäköisimmin kokemusta on kuitenkin ECHL:stä ja/tai yliopistosarjoista.

Julle51 kirjoitti:
Yksi asia arvon herrat juuri teidän kirjoituksissanne askarruttaa. Otatteko te noin helvetin tosissanne jotkut internet kirjoitukset? Se on jääkiekkoa vaan, ei sen vakavempaa.

Otan Sportin hyvin tosissani. Kannatan myös laadukasta keskustelua, mitä ei ole se, että epärealistisia nimiä heitelleen miten sattuu ja sitten saadaan kaikkien muiden naurut päälle.

Julle51 kirjoitti:
Eikä teidän tarvi mun kommentteja hävetä, kun omissannekin on ihan tarpeeksi häpeämistä.

Niin.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sport on pelannut parhaan alkukautensa lähes kahteen vuosikymmeneen ja Manner oli sitä mieltä, että syynä siihen on treenipelien vähäinen määrä ja se ettei niissä vielä tapeltu tosissaan.

Täytyy sanoa että olen samaa mieltä mutta onhan Sportilla pitkästä aikaa joukkueen tärkeimmät pelaajat terveinä ja maalivahtipeli toimii. Siis oikeasti toimii, eikä vain peluuteta sarjan kovapalkkaisinta veskaria. Lisäksi puolustuksessa on selvästi enemmän jalkoja kuin viime vuosina. Maaleja päästetty keskimäärin kaksi per ottelu.

Eli onko jotain opittu valmistautumisessa ja joukkueen rakentamisessa? Eikö tulekaan sitä synkkää syksyä johon on jo totuttu? Itse ainakin olen pelonsekaisin tuntein odotellut että koska senttereitä alkaa kaatumaan. Onko sillä fysiikkavalmentajalla näin nopeasti jo vaikutusta vai onko ollut vain säkää näiden loukkaantumisten kanssa?

Olen toki sitä mieltä että sentteri vielä tarvitaan jokatapauksessa mutta olisiko nyt se kausi kun säästytään pahimmalta loukkaantumiskierteeltä ja päästään kevääseen parhailla miehillä? Vaikka joukkueen rinkiä laajennettiin täksi kaudeksi, on se silti kärjen osalta aika kapea. Pari-kolme tiettyä pelaajaa kun otetaan pois niin ollaan vaikeassa tilanteessa.

Joka tapauksessa ihmetellä pitää, sillä syksy hämärtyy, Sport voittaa pelejä ja TJ:n mukaan vielä olisi rahaa pelaajiin. Mitä on tapahtunut? Samalla fanien joukosta valitetaan ettei joukkue ole tarpeeksi "värikäs" vaikka on samat Westerback, Suonpää yms. kuin ennenkin ja lisäksi Höylä, jonka kaltaista Showmiestä en ihan heti tässä sarjassa muista nähneeni. Vai pitääkö sen jengin olla nimekäs eikä värikäs?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Shearer kirjoitti:
Onko sillä fysiikkavalmentajalla näin nopeasti jo vaikutusta vai onko ollut vain säkää näiden loukkaantumisten kanssa?
No, onhan noita loukkaantumisia tälläkin kaudella jo tullut aika monta: Kuusisto, Kiviniemi, Pahkala, Mattila, Nabb, Hjerpe ja pikkuvaivaisena Pete ja Pate. Nuo tulee ainakin mieleen. Se on totta että pahemmilta ollaan vältytty *koputan puuta*, mutta taitaa olla vähän liian aikaista vetää johtopäätöksiä. Toivon kumminkin -ja myöskin uskon- että fysiikkavalmentajasta on hyötyä.
Shearer kirjoitti:
Vai pitääkö sen jengin olla nimekäs eikä värikäs?
Onhan meillä Varakas ;) Valitettavasti se on niin että joukkue on vasta värikäs siinä vaiheessa kun joku nimekäs löytyy joukkueesta. Hyvät esimerkit on Fandul ja Tamminen, kumpaakaan en tosiaankaan kaipaa takaisin, mutta kyllä haluaisin itsekin jonkun nimi-/väri-läiskän joukkueeseen. Hinta/laatu-suhde näissä ei yleensä tahdo olla paras mahdollinen, toisaalta taas vetävät yleisöä. Vaikea yhtälö toteuttaa järkevästi.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Shearer kirjoitti:
Samalla fanien joukosta valitetaan ettei joukkue ole tarpeeksi "värikäs" vaikka on samat Westerback, Suonpää yms. kuin ennenkin ja lisäksi Höylä, jonka kaltaista Showmiestä en ihan heti tässä sarjassa muista nähneeni. Vai pitääkö sen jengin olla nimekäs eikä värikäs?

Kyllä tuo nippu on Mestikseen molempia. On parin kentällisen verran kokeneita Mestis-jyriä, kaiken lisäksi omia kasvatteja. Hankinnat oli viime kauden mestareiden parhaimmistoa, sekä liigaa pelanneita nuorehkoja lupauksia. Ja vielä olis jotakin tulossa? Kyllä tyytyväinen pitää olla nykytilanteeseen.

Vaan ei tämä kaikille käy. Pohjalaisen urheilusivujen tekstiviestipalstalla napistiin tänään seisomapaikkalippujen alennuksista, kausikorttilaisen kannalta. Mitä helvettiä? Eihän tuo ole kausikorttilaiselta mitenkään pois vaikka irtolippuja silloin tällöin saakin tarjouksena. Itse näen, että kausarin hankkimisen pointti on ensisijaisesti seuran tukeminen. Etuna tulee sitten tietysti vaivaton peleihin pääsy kun ei tarvitse lippujonoissa odotella. Ei harmita tippaakaan seisooko vieressä joku vitosella matsiin päässyt, varsinkaan kun jamppa ei luultavasti muutenkaan tulisi joka matsiin. Että siitä vaan minun puolestani, toivottavasti tarjoukset kannattavat taloudellisestikin; enemmän porukkaa->enemmän oheismyyntiä->kokonaisuus plussalle verrattuna ei tarjousta-tilanteeseen.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
fastasashark kirjoitti:
taitaa olla vähän liian aikaista vetää johtopäätöksiä.
Myönnän, mutta tämä ajankohta sopi viestiini hyvin kun suurin osa on terveenä ja peli kulkee. :)

Tietysti homma saattaa kääntyä päälaelleen hyvinkin nopeasti mutta tähän mennessä homma toimii jostain syystä paremmin kuin aikoihin.
 

tlithen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, LPS, Fc Puha
Otan Sportin hyvin tosissani. Kannatan myös laadukasta keskustelua, mitä ei ole se, että epärealistisia nimiä heitelleen miten sattuu ja sitten saadaan kaikkien muiden naurut päälle.


Suurin osa Sportin kannattajista ottavat mitä ilmeisemmin Sportin tosissaan. Suurin osa meistä toivoo Sportin jonain päivänä pelaavan maamme korkeimmalla lätkätasolla. Se, että heitellään nimiä, epärealistisia tai realistisia, se on kaikkien oikeus - sehän tekee keskustelusta/kirjoituksesta mielenkiintoisen. Tällä keskustelupalstalla voidaan spekuloda vaikka Raimo Helmisestä ja Sportista jos siltä tuntuu, mutta turha ottaa herneitä jonnekin jos nimet eivät juuri omasta mielestä ole realistisia. Palstalla saa keskustella sekä enemmän että vähemmän tietäväiset lätkätuntijat, joten eiköhän kuitenkin keskitytä siihen -- eikä toisten nimimerkkien mollaamiseen.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
tlithen kirjoitti:
Suurin osa Sportin kannattajista ottavat mitä ilmeisemmin Sportin tosissaan. Suurin osa meistä toivoo Sportin jonain päivänä pelaavan maamme korkeimmalla lätkätasolla. Se, että heitellään nimiä, epärealistisia tai realistisia, se on kaikkien oikeus - sehän tekee keskustelusta/kirjoituksesta mielenkiintoisen.

Jos palstalle saa kirjoittaa mitä tahansa niin se lopulta kupsahtaa. Siksi tätäkin palstaa valvotaan moderaattoreiden toimesta. Itse asiassa huhujen postaaminenkin taitaa olla kiellettyä. Julle51:han ei toki postaile huhuja, vaan toiveita.

Mutta myönnetään: Suhtauduin ehkä turhan kriittisesti, suurimmaksi osaksi koska asialla oli Julle51. Sama nimimerkki, joka on oikeassa, vaikka kaikki Sport-fanit ovat hänen kanssaan eriä mieltä. Toki hänellä on siihen oikeus, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Ja tällaisilla palstoillahan se onnistuu. Välillä olen pitänyt Jullea jopa trollina, mutta ei hän sitä kuitenkaan taida olla.

tlithen kirjoitti:
Tällä keskustelupalstalla voidaan spekuloda vaikka Raimo Helmisestä ja Sportista jos siltä tuntuu, mutta turha ottaa herneitä jonnekin jos nimet eivät juuri omasta mielestä ole realistisia. Palstalla saa keskustella sekä enemmän että vähemmän tietäväiset lätkätuntijat, joten eiköhän kuitenkin keskitytä siihen -- eikä toisten nimimerkkien mollaamiseen.

Tottakai saa. Gretzkyhän on Sportin seuraava tj, huoltaja ja päävalmentaja. Kyse on kuitenkin siitä, että onko se hedelmällistä. Jos sinun mielestäsi se on hedelmällistä niin ok, mun mielestä se ei ole ja uskon että 85% Sport-faneista on samoilla linjoillani kanssani. Jatkoajan keskustelupalsta on siinä mielessä "suojelun" arvoinen, että tänne ei jokainen 6-vuotias pääse keskustelemaan ja pilaamaan ajatusten vaihtoa. Toista vastaavaa paikkaa ei ole. Sportin kotisivujen fooruminkin rooli on hyvin erilainen ja katso sitä. Retuperällä, ei laadukasta keskustelua. Itse olen sitä mieltä, että Raimo Summasen ja Antti Virtasen toivominen Sportiin realistisina vaihtoehtoina ruokkii tuota ei-hedelmällistä keskustelua.

Lisäksi nostaisin esiin jo aiemmin mainitsemani "kaikki nauraa Sport-faneille"-kommenttini. Itse kun paljon kierrän maata eri halleissa ja tunnen muiden joukkueiden faneja niin olen pettynyt ja masentunut, että meillä on maine mikä meillä on. Ja maine ei johdu kielenkäytöstämme huudoissa ja kannustuksessa, päinvastoin kannustamisesta meitä ihaillaan, kielenkäyttöä toruu promillet. Mietä morkataan ja meille nauretaan, koska Sport-faneja on niin puusilmäisiä. Diggaan sitä, että antaudutaan hommalle, mutta jokin realismi tulee säilyttää. Jos et ole tässä asiassa samaa mieltä kanssani niin olen pahoillani.

Ja kun suunsoittoa pohditaan niin en näe olevani yksin syypää.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
mendieta kirjoitti:
Lisäksi nostaisin esiin jo aiemmin mainitsemani "kaikki nauraa Sport-faneille"-kommenttini. Itse kun paljon kierrän maata eri halleissa ja tunnen muiden joukkueiden faneja niin olen pettynyt ja masentunut, että meillä on maine mikä meillä on. Ja maine ei johdu kielenkäytöstämme huudoissa ja kannustuksessa, päinvastoin kannustamisesta meitä ihaillaan, kielenkäyttöä toruu promillet. Mietä morkataan ja meille nauretaan, koska Sport-faneja on niin puusilmäisiä. Diggaan sitä, että antaudutaan hommalle, mutta jokin realismi tulee säilyttää.
Tähän on pakko heittää kommenttia. Minun mielestäni teidän maineenne tulee nimenomaan tuosta käytöksestä ottelutapahtumissa muilla paikkakunnilla. Ei siitä, mitä foorumeilla haaveillaan pelaajiston suhteen. Jos Julle haaveilee täällä Virtasista ja Summasista, niin ei se Sport-fanien mainetta muuta miksikään kuin korkeintaan muutaman Jatkoajalla kirjoittelevan kohdalla ( ehkä, tuskin edes niillä ). Mutta angstinen öykkääminen peleissä taas taatusti muuttaa huonompaan suuntaan.

Kannustus teillä on kohdallaan, sitä en kiellä. Taatusti Mestiksen parasta luokkaa. Omien kannustuksesta yli ja ohi menevä käytös on sitten sitä joka mainetta tekee siksi mikä se on.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
kumikiekko kirjoitti:
Tähän on pakko heittää kommenttia. Minun mielestäni teidän maineenne tulee nimenomaan tuosta käytöksestä ottelutapahtumissa muilla paikkakunnilla...

Eli kuulut niihin promilleihin.

Ja tuohon puusilmäisyyteen kuuluu paljon muutakin kuin joidenkin epärealististen nimien heittely, jos et ymmärtänyt.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Toiset ei vaan osaa lopettaa.
Nää ei edelleenkään liity mitenkään Sportin joukkueeseen kaudelle 2006/2007.
No jankuta rauhassa, itse siirryn seuraavaan asiaan...

Mitä tulee itse joukkueeseen.
Jokaisessa joukkueessahan on niitä raatajia, jotka eivät saa sitä mainetta ja mammonaa, joka heille kuuluu.
Mielestäni meillä tälläisiä löytyy kaksi.
Mr. Miro Laitinen ja Mr. J-P Koistinen.
Miro on ihan koko suomen mittapuun mukaan todella lahjakas centteri ja kovanluokan puurtaja. Nyt Mirolle on onneksi tullut todella paljon onnistumisia pisteidenkin valossa.
J-P on taas ehkä edelleenkin osalle faneista punainenvaate. Näin oli ainakin keväällä, kun hänen nimensä toin esille mahdollisia hankintoja tehdessä. Lieneekö siinä syy?
J-P on osoittautunut kuitenkin todella isoksi avuksi joukkueellemme ja tästä yhtenä isona esimerkkinä joukkueen sisäisen pistepörssin kärkisija. Näin, vaikka peliaika ei liene kovinkaan suuri, jos vertaa esim. Westerbackiin& Co.

Miro ja J-P on juuri sellasia kavereita, joita joukkue tarvitsee menestykseen. Näitä lisää. Tälläisten jokailtaisten onnistujien varaan meidän pitää laskea tulevaisuutemme.

Kiitos ja aamen. Tunnustusta niille, joille se kuuluu.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
mendieta kirjoitti:
Eli kuulut niihin promilleihin.
Tuon promillen olet varmaan ihan itse vetänyt hatusta. Aika varmasti homma on juuri toisin päin. Eikä kyse ole pelkästään kielenkäytöstä, tiedät varmasti itsekin.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
kumikiekko kirjoitti:
Tuon promillen olet varmaan ihan itse vetänyt hatusta. Aika varmasti homma on juuri toisin päin. Eikä kyse ole pelkästään kielenkäytöstä, tiedät varmasti itsekin.

Ko. laskunikkarille on käynyt vähän muitankin marginaalivirheitä laskuissaan, joten ei kannata ottaa vakavasti.

No joo, osa Sportin kannattajista ovat aktiivisia, eikä välttämättä ihan sieltä siivommasta päästä. Tämän on saanut tuta mm. yksi maalituomari "vetisenä muotona" ja mm. hyvä ystäväni Juhani Tamminen pienen välipalan muodossa (tämä ulkoisesti nautittuna).
Löytyy tosta jengistä asiallistakin porukkaa, joten yleistäminen lienee turhaa sekin.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
kumikiekko kirjoitti:
Tuon promillen olet varmaan ihan itse vetänyt hatusta. Aika varmasti homma on juuri toisin päin. Eikä kyse ole pelkästään kielenkäytöstä, tiedät varmasti itsekin.

Kerroppa kaava jolla päädyt toisen laiseen lopputulokseen. Esim. tuolla Vapaan puolella olevassa äänestyksen Sport-fanit ovat vihatuimpia, vaikka tämän palstan kirjoittajista ehkä 5% on kuullut niitä ala-arvoisia lauluja ja/tai nähnyt tuomarinkopille urinointeja.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Tomi Laurila

Poiketaan edellisestä säklätyksestä hieman ja kysytään yleisesti mielipidettä ex-TuTo Tomi Laurilasta. Laurila on Seinämäeltä ja sopisi siksi Sportin hankintalinjaan. Laurila on voimakasrakenteinen voimahyökkääjä ja siihen se jääkin. Toisi puhdasta voimaa yläkertaan, mutta ei juurikaan vahvistaisi joukkuetta.

Laurila on jostain syystä onnistunut aina hyvin Sportia vastaan. Seinämäkeläisenä Vaasa ottaa päähän tms.?

Avainkymysys lienee kuitenkin se, että loppuiko Laurilan kiinnostus kiekkoon TuTossa vai joka paikassa?

En siis ole puoltamassa hänen signaamistaan, vaan yleisesti pohtimassa sitä onko hän Sportin tasoa ja jos on, kannattaisiko Sportin kysellä hänen fiiliksiään.
 
Suosikkijoukkue
"Se joukkue joka ei pelaa Jääkiekon SM-liigassa"
Ulkomaalaisvahvistus

Onkohan jo tiedossa tällä forumilla, mutta joka tapauksessa: Huomenna perjantaina klo 15 on tiedotustilaisuus, jossa julkistetaan uusi ulkomaalaisvahvistus.
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Alfredo Garcia kirjoitti:
Onkohan jo tiedossa tällä forumilla, mutta joka tapauksessa: Huomenna perjantaina klo 15 on tiedotustilaisuus, jossa julkistetaan uusi ulkomaalaisvahvistus.
Aah vihdoinkin!
Varmaa tietoa ilmeisesti? Toivoa sopii, ettei ole mikään tusinaulkkari. Saisi nimeäkin löytyä edes vähän, niin saataisiin taas porukat hallille! Hieno homma kumminkin.
 

Klinga

Jäsen
Alfredo Garcia kirjoitti:
Onkohan jo tiedossa tällä forumilla, mutta joka tapauksessa: Huomenna perjantaina klo 15 on tiedotustilaisuus, jossa julkistetaan uusi ulkomaalaisvahvistus.
Uusi vahvistus taisi viedä loputkin rahat kirstun pohjalta, kun tulostaulut eivät olleet tänään toiminnassa kuin 1/4 tehoilla. No vitsi vitsi.
Toivottavasti "vahvistus" on tarkkaan harkittu ja hintansa väärtti. Omalla toivomuslistalla olisi uusi centteri, huomennahan se nähdään tuleeko joku.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
mendieta kirjoitti:
Poiketaan edellisestä säklätyksestä hieman ja kysytään yleisesti mielipidettä ex-TuTo Tomi Laurilasta.

Mulla on sellainen muistikuva Laurilasta, että on juuri sellainen vahva perusduunari, oikein Ika Lehkosen haluama äijämäinen pelaaja. Vääntää ja taklaa mutta käsistään ei mikään kummoinen. Korkeintaan nelosen laituri olisi Sportissa ja siihenkin on tällä hetkellä sen verran kilpailua jahka vielä Hjerpe palaa remmiin että ei kiitos.

Voi tietysti olla että muistelen ihan väärää pelajaa...
 

jjhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Tilastoja kun katselee niin näyttää siltä ettei tänne suurta tarvetta ole vahvistuksille. Pelissäkin tuntui taas illalla olevan vauhtia, maaleja... ja sitten huono jakso, kun ottelu oli jo ratkennut. Mutta tulevat ne kevään pelitkin aikanaan.
Kaikki ne, jotka eivät usko liigakarsintaan, mahdolliseen nousuun ja Sportin menestymiseen ehkä heräisivät ja löytäisivät tiensä hallille. Eli tervetuloa vaan pelimies, Hokki-ottelu lähestyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös