mendieta kirjoitti:
Aika useasti tulee mieleen, että onneksi sinä Julle51 et ole Sportin koutsi :)
Sport on pelannut alkukauden pelit seitsemällä, osan jopa kuudella pakilla. Jeppe on auttamatta tällä hetkellä kahdeksas, vaikka jollekin pelaajalle yksittäisiä lapsuksia sattuisikin.
Kuusiston Pasi oli unessa HeKi-pelissä niin kuin tämän pakkikaveri, ison profiilin Markku Erholtz. TuTo-peliä en nähnyt, mutta ainakin Vantaalla Kuusisto oli oma, varmasti puolustava, itsensä. Kuusistolle sattui viime kauden playoffeissa pari karua, hänelle harvinaista, virhettä joista hän edelleenkin makselee joidenkin fanien silmissä. Kuusisto on Sportin monivuotuinen luottopuolustaja, roolissa kuin roolissa tärkeä. Ekana kautenaan hän oli ykköspakki ja nyt kun alakertaan on saatu kovempia pelaajia Kuusiston ranking on sijoilla 4-6. Viime kaudella Spädältä toivottiin pientä tasonnostoa ja se saatiin.
A:ssa on vielä tyrkyllä Juho Autio, joka hänkin on ajamassa rankingissä Jepen ohi. Kaikki kunnia Jepelle, mutta parempi on pelata paljon Suomi-sarjassa kuin ei yhtään Mestiksessä.
No mielipiteitähän nämä ovat, mutta olen kyllä todellakin eri mieltä teidän kanssanne Spädästä. No me ei ratkaista sitä, ketä pelaavassa kokoonpanossa pelaa ja ketä ei.
Pointti, jonka heitin oli se, että montakos mahdollisutta Jeppe on saanut Sportissa? Harjoitusottelut meni ilmeisen hyvin siltä osin, kun Jeppe pelata sai, mutta en voi ymmärtää, miksi mies Sporttiin ylipäätään otettiin, jos ei uskalleta antaa yhtään vastuuta. okei, joku heittää nyt sitten, että varmiehen varamieheksi, mutta antaisivat nyt miehelle edes mahdollisuuden.
mitä tulee vielä Spädään. Kyllähän ero on melkoinen esimerkiksi juurikin Hällbäckiin, jolle noita junnutason mokia ei tule jatkuvasti.
Itse en edes muista, milloin olisin ollut matsissa, jossa Kuusistolle ei olisi tullut yhtä tai kahta todella karmeaa mokaa ja vieläpä todella pahoissa paikoissa.
Tuntuu joskus, että onko miehellä joku paniikkikohtaus päällä, vai mikä mättää, kun ennen pelit meni hyvin, mutta nykyään on todella harvinaista, että Kuusisto voittaisi yksi vs. yksi kamppailut. Jos ette usko, niin seuratkaapa vaikka seuraavassa matsissa erityisellä tarkkaavaisuudella.
Itse pidin viimekaudella Kuusistoa yhtenä jengin heikoimpana lenkkinä / alisuorittajana ja myönnän että minulle oli pettymys, kun Kuusiston sopparia jatkettiin.
No niin kuin sanoin, nää on mielipideasioita +/- tilastot kertoo jotain, ei nekään kokototuutta. Enkä nyt tähän hätään keksi, mistä ne äkkiseltään esiin kaivaisin viime kaudelta.