Vaasan Sport 2006-2007

  • 310 631
  • 1 370

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Mun mielestä Julle on esittänyt tähän asti ihan aiheellista kritiikkiä. Sanoisin Jullea realistiksi :) eli joukkue on kyllä aika paska..eiku siis ihan hyvä se varmaankin on, kunhan kaikki hankinnat on tehty....
 

Koheltaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, HIFK, FC Woking
Hyvältähän tämä näyttää!

Täytyi herätä "kesä unilta" katsomaan, mitä täällä tapahtuu. Siis kerrasssan hienolta näyttää! Nuori nälkäinen joukkue, seassa muutama konkari, tulee olemaan mielenkiintoinen sarja. Itse muotoilisin nyt pelaajat seuraan ketjuun:

1.ketju

Salmivirta-Westerback-Jämsä
Laine-Erholtz

Kuvaus: Todella suuren potenttiaalin omaava ketju. Jos Salmivirta vastaa huutoon, hänestä on jopa uudeksi T.Kuusistoksi, ei ainakaan jää kiinni hyvästä syöttelijästä. Pakkipari pieni, mutta hyvä roolitus Laine hyökkää, Erholtz varmistaa. Samalla mahdollinen 1. yv-kenttä.

2.ketju

Hjerppe-Koistinen-Myllyaho
Pernaa-Varakas

Kuvaus: Myös suuren potenttiaalin omaaja ketju. Jos kaikki pelaavat edes omalla tasollaan jälki varsin tuhoisaa. Koistinen pystyy myös maalintekoon, eikä ummikko syöttelijä. Pakkipari kookas, mutta jälleen roolitus onnistuu, Pernaa hyökkää, Varakas varmistaa. Mahdollinen 2.yv-kenttä, Koistinen R-puolelta tuo lisää variaatioita.

3.ketju

Mattila-Laitinen-Nabb
Kuusisto-Kosonen

Kuvaus: Hieman tasapaksu kenttä. Puollustus kyllä hoituu, toivottavasti myös hyökkäyspäässä tapahtuu.

4.ketju

Oksa/Joki-erkkilä/Riska
Hallbäck-Leppiniemi

Kuvaus: Aika tasapaksukenttä jälleen, puollustuspään varmasti hoitavat, mutta mahdollisuuksia ja potenttiaalia myös hyökkäyksessä. Vastaa monella tapaa Sportin viimmevuoden 4.ketjua.

5.ketju

Kiviniemi-Mäkinen-Niemi
Pirkola-Talas

Kuvaus: "Junnu"kenttä, joka oli tulessa, jo viimmekaudella. Varmasti nähdään tulevalla kaudella tositoimissa.

"13" hyökkääjät: Pahkala,Sundman

Tarvelistalla: 1 Kiekollinen pakki, 2 Hyökkääjää,joista toinen maalintekijä.
 

Jäämasa

Jäsen
fastasashark kirjoitti:
Jos kuulemani "varma" jenkki-huhu pitää paikkansa niin toivon todellakin että sopimus syntyy.

Siinä olisi viime vihdoin se minun toivomani yleisömagneetti. (+300-500 henkeä lisää yleisöä/ottelu?)

Peukut pystyyn...

Nyt rupes jännittämään. Toivottavasti on "varma" huhu!?
 

kuparisaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra, Ilves
jenkki-apu?

fastasashark kirjoitti:
Jos kuulemani "varma" jenkki-huhu pitää paikkansa niin toivon todellakin että sopimus syntyy.

Siinä olisi viime vihdoin se minun toivomani yleisömagneetti. (+300-500 henkeä lisää yleisöä/ottelu?)

Peukut pystyyn...

Mahtaisko olla Ipan Jason Guerriero? Olisi kyllä ensimmäinen selkeä vahvistus ens kauden jengiin ja tois taatusti muutaman katsojanki lisää. Pieni väkkärä joka taitaa maaliteon, iti mä haluun tommosen!
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
kuparisaari kirjoitti:
Mahtaisko olla Ipan Jason Guerriero? Olisi kyllä ensimmäinen selkeä vahvistus ens kauden jengiin ja tois taatusti muutaman katsojanki lisää. Pieni väkkärä joka taitaa maaliteon, iti mä haluun tommosen!
Jaa-a, tuo olis kyllä jo hieman liikaa. Mutta JOS (itse kyllä vahvasti epäilen) mies satuttaisiin saamaan Vaasaan, niin olisi takuulla Mestiksen aatelia.

Joka tapauksessa jenkin, jonka halutaan olevan yleisömagneetti, täytyy olla entuudestaan jääkiekon ystäville tuttu. Silloin juuri tuollainen liigassa näyttäytynyt voisi olla aivan mahdollinen. Tuntuisi vaan, että Guerrierolle olisi ottajia muuallakin, kuin Mestiksessä.
 

667677

Jäsen
Missä kiekkoilee Leego?

Olegs Sorokins olisi mun mieleen, jos vaan kaveri on vapaalla. Kaveri oli huippu Sportissa ja sen jälkeen pelannut korkealla sarjatasolla. Muistelisin että siirtyi viime kaudella kesken kautta HC Riigasta Itävallan liigaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
667677 kirjoitti:
Olegs Sorokins olisi mun mieleen, jos vaan kaveri on vapaalla. Kaveri oli huippu Sportissa ja sen jälkeen pelannut korkealla sarjatasolla. Muistelisin että siirtyi viime kaudella kesken kautta HC Riigasta Itävallan liigaan.


Eikös Leego lopettanut tähän kauteen uransa? Näin ainakin muistelen jostain lukeneeni. Ikäkin rupeaa tota asiaa jo puoltamaan.

Nyt täytyy kyllä heittää vastapalloon. Jos mulle huudeltiin fantasiadraftista keväällä, kun heitin Koistisia ja taisin jopa Hiseylläkin herkutella, niin kyllä nyt täytyy heittää pallo takasin. Jäitä hattuun nyt kaverit. Mites hitto meillä olis Guerrieroon varaa, jos ei johonkin Suomi-pelaajiin Mestiksessä(esim. Jokila tms.)?
Siinä ne säästötkin sitten palais. Eiköhän yhden liigan viime kauden parhaista pelaajista hintalapussa roiku kuusinumeroinen luku.

Tosin, ei fantasiadrafteissa mitään pahaa ole. Unelmia pitää olla, muuten ei koko hommassa oo mitään pohjaa.

Itse voisin haaveilla kuitenkin jostain mallia Brad Parsons tai vaikkapa Peter Whitestä, jotka konttasivat viimekaudella, eivätkä varmaan ihan noin kalliita olisi.

Mun mielestä yksi hyvä lisä olis myös se pelote maalinsuulle. Sellanen kaveri, joka ei pelkää pudottaa hanskojakaan. Luistellakkin tietty pitäsi osata, edes vähän.
Se kun vaan on fakta, että kansa haluaa sirkushuveja ja väkivalta on niistä se numero yksi. Kun rosterista löytyy sellanen kaveri, joka pyyhkii Jukureiden hyökkkääjillä Kuparisaaren jään puhtaaksi, niin varmasti saadaan se pari-kolmesataa ylimääräistä toppahousua katsomaan sitä, mitä se hullu tälläkertaa keksii. Niin ja mediakin tykkää.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Julle51 kirjoitti:
Mites hitto meillä olis Guerrieroon varaa, jos ei johonkin Suomi-pelaajiin Mestiksessä(esim. Jokila tms.)?
Siinä ne säästötkin sitten palais. Eiköhän yhden liigan viime kauden parhaista pelaajista hintalapussa roiku kuusinumeroinen luku.
Jason hiipui kauden vanhetessa 3. sentteriksi Ipassa. Itse olen näkemäni perusteella ehdottomasti sitä mieltä, että hänellä olisi tulevaisuutta liigassakin (esim. Ässiin saattaisi sopia mainiosti). Kallis mies ei varmasti ollut viime kaudella (liiga mittapuulla), sillä hänhän saapui liigaan lähes suoraan yliopistokiekon parista, eikä varmasti ole hinnoitellut itseään tähtiin. Toisaalta tulevan kauden hintapyyntöä rajoittaa kovasti nimenomaan loppukauden vajoaminen massaan.

Erona esimerkiksi mainitsemaasi Hiseyhin on NHL-varaus. Hiseyn uran kannalta pelaaminen Mestiksessä olisi askel taaksepäin. Guerrierolle taas onnistunut "dominointi-kausi" Mestiksessä saattaisi avata ovet vähintään vakituiseen liigapaikkaan. Joka tapauksessa itse en odota Guerrieron saapumista Vaasaan. Toteutuessaan olisi kovin-ikinä-missään kaappaus Mestikseen, mutta enpä tuohon oikein jaksa uskoa, ennen kuin seuralta on tullut virallinen tiedoite ja mies on kurvaillut ensimmäisen pelinsä Vaasassa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
No joo, toi Hisey oli kyllä harkuttelua. En tietty oletakkaan, että ton tasosia kavereita Mestiksessä nähtäisiin, tai siis nähtiinhän Kapanen jaTimonenkin, mutta ne nyt oli aivan eri juttu ne.

Tosin, olen edelleen sitä mieltä, että Guerriroa ei meillä nähdä. Ei ainakaan Mestiksessä, mutta toivottavasti olen väärässä.

Asiasta tuhanteen. Mikä mahtaa olla paljon puhutun Appelin kohtalo?
Tuskin ainakaan hinnalla pilattu, mutta taitaapi lukeutua tohon kastiin loukkaantumisherkät, heikkoluut. No jos halvalla saa, niin mulle kelpais kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Julle51 kirjoitti:
Asiasta tuhanteen. Mikä mahtaa olla paljon puhutun Appelin kohtalo?
Tuskin ainakaan hinnalla pilattu, mutta taitaapi lukeutua tohon kastiin loukkaantumisherkät, heikkoluut. No jos halvalla saa, niin mulle kelpais kyllä.

en tosiaan tiedä loukkaantumisherkkyydestä, miten hänen entiset kaudet ovat menneet? se että viime kausi meni pieleen ei välttämättä tarkoita että hän olisi loukkaantumisherkkä. Sopisi kuvioon hyvin siinä mielessä että on jotain sukua/sukujuurta Kristiinankaupunkiin (miten paljon, en tiedä), hän on nuori, ja muistaaakseni myös nopea.

Nimimiehet on kalliit, parashan olisi se että se nimi syntyisi pelatessa Sportissa. Tosiaan, jos on paljon hyviä pelaajia on huippupelaajankin vaikeata erottua joukkueesta positiivisessa mielessä.
 

Brian DePalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VIFK, Liverpool
Päivän huhu (totuus) !, Sopimuspelaajien määrä kasvanut tänään ainakin yhdellä kaverilla... Ykköskenttää alkaa muodostua..
 

Ttie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJT Miehet HC K (<-HC Kerava<-Sherwo), KJT, Kerho
moonshainrider kirjoitti:
en tosiaan tiedä loukkaantumisherkkyydestä, miten hänen entiset kaudet ovat menneet? se että viime kausi meni pieleen ei välttämättä tarkoita että hän olisi loukkaantumisherkkä. Sopisi kuvioon hyvin siinä mielessä että on jotain sukua/sukujuurta Kristiinankaupunkiin (miten paljon, en tiedä), hän on nuori, ja muistaaakseni myös nopea.

Ymmärtääkseni paikat kestäny edelliskaudet, tahti 3ssa ottelussa 2 pistettä, ei huono, viime vuonna sitte ei niinkää. JT Appel on syntyny kristiinassa ja siirtyny jo nuorena Ouluun, jossa jalostunut kunnon pelimanneksi. -83 syntyny, viime vuosi aiheutti sen, ettei pelaa vielä liigassa, 03/04 ja 04/05 kaltainen kehitys, niin varsinkin, kun ollaan siirtymässä taitopelaajia suosivampaan 0-toleranssiin noissa mailahäirinnöissä, niin pidän potentiaalisena liigamiehenä tulevaisuudessa, jos paikat kestää, niin vielä ehtii.

Aikoinaan olikohan 0304 kaudella ihastuin Hokin käynnistä Järvenpäässä niin, että piti käydä katsomassa Hokkia myös Vantaalla ja Kirkkonummella.

Nyt kun Haukat ja mestis on vain muisto meilläpäin, niin Keravalaisena olen siirtymässä suomi-sarjan seuraajaksi, mutta jos Juho-Tuomas tulee Sportiin, on pakko käydä Vantaalla Sportin matsit kattomassa, taikka sitte Hokin ottelut.

Nopee, terävä, älykäs ja kiekko pysyy mukana, eikä lainaaminen kaverillekaan ole outoa.
 

Rocco

Jäsen
Jäämasa kirjoitti:
Koskahan mahtavat julkistaa? Tässähän menee yöunet!!

Ei mene kuin yhdet yöunet, sillä varauskalenteri hotellissa kertoo että huomenna torstaina klo 12.00 on varattu kabinetti tilaisuutta varten.

Sen verran voin antaa vinkkiä, että pelaaja ei ole Aki Tuominen :)
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Rocco kirjoitti:
Ei mene kuin yhdet yöunet, sillä varauskalenteri hotellissa kertoo että huomenna torstaina klo 12.00 on varattu kabinetti tilaisuutta varten.

Sen verran voin antaa vinkkiä, että pelaaja ei ole Aki Tuominen :)


Eikä Aku Limnell. Akun uusi osoite löytyy Norjasta.

Sori OT. =)
 
Suosikkijoukkue
Vaasa
Rocco kirjoitti:
Ei mene kuin yhdet yöunet, sillä varauskalenteri hotellissa kertoo että huomenna torstaina klo 12.00 on varattu kabinetti tilaisuutta varten.
Moomma kaikki ny tämän kiinnityksen jälkeen tyytyväisiä. Tästä hyvä aloittaa keskikesän juhla, yöt alkaa pimenemään ja kohta sataa räntää ja pääsee Sportin peliin. Vielä kun se pure-jenkki julkistetaan, niin tuloo orkasmi.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
sika säkissä kirjoitti:
Moomma kaikki ny tämän kiinnityksen jälkeen tyytyväisiä. Tästä hyvä aloittaa keskikesän juhla, yöt alkaa pimenemään ja kohta sataa räntää ja pääsee Sportin peliin. Vielä kun se pure-jenkki julkistetaan, niin tuloo orkasmi.


Juhlitahan ny kuiteski Juahannusta ensin. ;)
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Pureeko meitä jenkki?

Pojillahan alkaa täällä ihan runosuoni kukkia! Mitä tämä oikein tarkoittaa?..Eikös nyt kun tuohon julkistamistilaisuuteen on aikaa vain puoli tuntia niin voisi jo vähän paljastaa jotain, jooko? Siis, jotka täällä asiasta jotain tietävät, niinkuin tiedän että tietävät.. edes millä kirjaimella nimi alkaa? =)
 

Brian DePalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VIFK, Liverpool
magnum37 kirjoitti:
Pojillahan alkaa täällä ihan runosuoni kukkia! Mitä tämä oikein tarkoittaa?..Eikös nyt kun tuohon julkistamistilaisuuteen on aikaa vain puoli tuntia niin voisi jo vähän paljastaa jotain, jooko? Siis, jotka täällä asiasta jotain tietävät, niinkuin tiedän että tietävät.. edes millä kirjaimella nimi alkaa? =)

Nojoo, nyt uskaltaa..

PS!
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Olisiko muka Peter Sarno?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös