fastasashark kirjoitti:Jos kuulemani "varma" jenkki-huhu pitää paikkansa niin toivon todellakin että sopimus syntyy.
Siinä olisi viime vihdoin se minun toivomani yleisömagneetti. (+300-500 henkeä lisää yleisöä/ottelu?)
Peukut pystyyn...
fastasashark kirjoitti:Jos kuulemani "varma" jenkki-huhu pitää paikkansa niin toivon todellakin että sopimus syntyy.
Siinä olisi viime vihdoin se minun toivomani yleisömagneetti. (+300-500 henkeä lisää yleisöä/ottelu?)
Peukut pystyyn...
Jaa-a, tuo olis kyllä jo hieman liikaa. Mutta JOS (itse kyllä vahvasti epäilen) mies satuttaisiin saamaan Vaasaan, niin olisi takuulla Mestiksen aatelia.kuparisaari kirjoitti:Mahtaisko olla Ipan Jason Guerriero? Olisi kyllä ensimmäinen selkeä vahvistus ens kauden jengiin ja tois taatusti muutaman katsojanki lisää. Pieni väkkärä joka taitaa maaliteon, iti mä haluun tommosen!
Tästä miehestä tosiaan on puhuttu. Ei kovin virallisilla suilla kuitenkaan.Anadigi kirjoitti:Jaa-a, tuo olis kyllä jo hieman liikaa... Guerriero
667677 kirjoitti:Olegs Sorokins olisi mun mieleen, jos vaan kaveri on vapaalla. Kaveri oli huippu Sportissa ja sen jälkeen pelannut korkealla sarjatasolla. Muistelisin että siirtyi viime kaudella kesken kautta HC Riigasta Itävallan liigaan.
Jason hiipui kauden vanhetessa 3. sentteriksi Ipassa. Itse olen näkemäni perusteella ehdottomasti sitä mieltä, että hänellä olisi tulevaisuutta liigassakin (esim. Ässiin saattaisi sopia mainiosti). Kallis mies ei varmasti ollut viime kaudella (liiga mittapuulla), sillä hänhän saapui liigaan lähes suoraan yliopistokiekon parista, eikä varmasti ole hinnoitellut itseään tähtiin. Toisaalta tulevan kauden hintapyyntöä rajoittaa kovasti nimenomaan loppukauden vajoaminen massaan.Julle51 kirjoitti:Mites hitto meillä olis Guerrieroon varaa, jos ei johonkin Suomi-pelaajiin Mestiksessä(esim. Jokila tms.)?
Siinä ne säästötkin sitten palais. Eiköhän yhden liigan viime kauden parhaista pelaajista hintalapussa roiku kuusinumeroinen luku.
Julle51 kirjoitti:Asiasta tuhanteen. Mikä mahtaa olla paljon puhutun Appelin kohtalo?
Tuskin ainakaan hinnalla pilattu, mutta taitaapi lukeutua tohon kastiin loukkaantumisherkät, heikkoluut. No jos halvalla saa, niin mulle kelpais kyllä.
moonshainrider kirjoitti:en tosiaan tiedä loukkaantumisherkkyydestä, miten hänen entiset kaudet ovat menneet? se että viime kausi meni pieleen ei välttämättä tarkoita että hän olisi loukkaantumisherkkä. Sopisi kuvioon hyvin siinä mielessä että on jotain sukua/sukujuurta Kristiinankaupunkiin (miten paljon, en tiedä), hän on nuori, ja muistaaakseni myös nopea.
Brian DePalma kirjoitti:Päivän huhu (totuus) !, Sopimuspelaajien määrä kasvanut tänään ainakin yhdellä kaverilla... Ykköskenttää alkaa muodostua..
Jäämasa kirjoitti:Koskahan mahtavat julkistaa? Tässähän menee yöunet!!
Rocco kirjoitti:Ei mene kuin yhdet yöunet, sillä varauskalenteri hotellissa kertoo että huomenna torstaina klo 12.00 on varattu kabinetti tilaisuutta varten.
Sen verran voin antaa vinkkiä, että pelaaja ei ole Aki Tuominen :)
Moomma kaikki ny tämän kiinnityksen jälkeen tyytyväisiä. Tästä hyvä aloittaa keskikesän juhla, yöt alkaa pimenemään ja kohta sataa räntää ja pääsee Sportin peliin. Vielä kun se pure-jenkki julkistetaan, niin tuloo orkasmi.Rocco kirjoitti:Ei mene kuin yhdet yöunet, sillä varauskalenteri hotellissa kertoo että huomenna torstaina klo 12.00 on varattu kabinetti tilaisuutta varten.
sika säkissä kirjoitti:Moomma kaikki ny tämän kiinnityksen jälkeen tyytyväisiä. Tästä hyvä aloittaa keskikesän juhla, yöt alkaa pimenemään ja kohta sataa räntää ja pääsee Sportin peliin. Vielä kun se pure-jenkki julkistetaan, niin tuloo orkasmi.
magnum37 kirjoitti:Pojillahan alkaa täällä ihan runosuoni kukkia! Mitä tämä oikein tarkoittaa?..Eikös nyt kun tuohon julkistamistilaisuuteen on aikaa vain puoli tuntia niin voisi jo vähän paljastaa jotain, jooko? Siis, jotka täällä asiasta jotain tietävät, niinkuin tiedän että tietävät.. edes millä kirjaimella nimi alkaa? =)
joo aika yllättävää!!!! pete suonpää...Brian DePalma kirjoitti:Nojoo, nyt uskaltaa..
PS!
mendieta kirjoitti:Allenin koukkuun tarttui Norskiseura. http://www.frisktigers.no/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=976