mendieta kirjoitti:
Voisin väittää, että Pete on yksi niistä pelaajista joilla homma ei jää asenteesta kiinni. En osaa nyt suoralta kädeltä nimetä montaakaan pelaajaa, missään seurassa joka laittaisi niin paljon likoon joka pelissä kuin mitä Pete on Sportissa laittanut.
Liksa voi olla iso ja on sen mielestäni ansainnut. Toivotaan kuitenkin, että jos Sport saa miehen kiinnitettyä niin se olisi oikealla summalla. Liikaa ei pidä kenestäkään maksaa.
Pete taisi loukata pahaan rakoon. Paikat ulkomailla ovat täyttyneet tasaisella vauhdilla, mutta Maverick ei ole ollut siirtyneiden pelaajien joukossa.
Hyvää tekstiä Mendietalta.
Se on kuitenkin hyvä muistaa, että kyseessä on Mestis-pelaaja. Tuskin kenelläkään Mestiksessä aivan tolkuttomia on maksettu.
En tunne Peten tilipussia, mutta mielestäni olisi ollut vääryys, mikäli mies ei nauttinut parasta palkkaa viimekauden jengistä. Eikö parhaalle pidä maksaa parhaan palkkakin.
Toinen homma on se, että mikäli meillä ei ole varaa pitää edes yhtä Peten hintaluokkaista (en usko, että puhutaan edes 50.000€/kausi), niin miten hitossa meillä olis joskus varaa edes yrittää liigatasolla? Siellä rivimies tienaa about 60.000€ / kausi (mutu keskipalkka).
Jos mä saisin laittaa pennit VARMAAN sijotukseen, olis se ehdottomasti Pete.
Niin ja kaikille Sport-faneille. Älkää nyt jumalauta kääntäkö takkia heti, kun kesä tulee. Kuinka joku voi olla noin kiittämätön, että mies, joka on ollut meidän paras pelaaja viime kaudet, ei nyt halutaisikaan.
Petelle soppari jos mies itse sen haluaa ja motivaatiota Mestiksessä riittää, on mun tuomio!