Vaasan Sport 2005-2006

  • 362 877
  • 1 713
Tila
Viestiketju on suljettu.

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
mendieta kirjoitti:
Myllyaho-Suonpää-Jämsä
Siivonen-Westerback-Dhadphale
Hjerpe-Laitinen-Hildén
Suoraniemi-Blinov-Sainomaa

Kyllä noilla pitäisi saatana pärjätä.

Eipä tuota enää paremmin voisi sanoa. Nyt ketjut näyttää siltä, että kiekollista taitoa löytyy jokaisesta mutta samalla löytyy myös puolustavan roolin pelaajiakin.

Kunhan pakit saavat kiekkoa liikkeelle niin eiköhän saada pari maalia jopa Suomalaisen taakse tehtyä.
 

kakes

Jäsen
mendieta kirjoitti:
Tsoritsori. Sain kirjoituksesta semmoisen käsityksen, että Hildén olisi liian huono Hermekseen.

Ja nimenomaan Kokkolassahan on vuosien varrella nähty jos jonkinlaista pelin-parin yrittäjää. Jo veskareita on helvetinmoinen liuta. Hyvä jos linja on nyt toinen, olen samoilla linjoilla kanssasi.
Ei missään nimessä liian huono. Vain tuo pelikunto arveluttaa. Pääkoppavammojen kanssa kun ei ole leikkimistä vaan täytyy olla 100% varma että pystyy pelaamaan ennenkuin menee jäälle. Tietysti toivotaan kaverille onnistumista vaasassa.

No minä ainakaan en koskaan ole ollut vuokramiesten kannalla. Syövät vain joukkueen yhtenäisyyttä ja usein myös sekoittavat muun joukkueen peliä. Case closed.
 

Stone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
tuppu kirjoitti:
Tänään on varmistunu yhden kokonaan uuden pakin liittyminen joukkueeseen (sopimus muualle purettu). Ei vielä nimiä, odotetaan virallista ilmoitusta...

Eipä ole kuulunut mitään uudesta puolustajasta.
 

tuppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Eepee, Matti Höylä
Stone kirjoitti:
Eipä ole kuulunut mitään uudesta puolustajasta.
No huomenna pitäis kuulua..
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hawgoodin sopimushan purettiin just Tapparan kanssa, olisko siinä teille "maailmanluokan" puolustaja jälleen kerran...?
 

BRAXI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suvikin Superit
uusi pelaaja!!!

Pelaajaa pökkää pelannut viimeisimmän ottelunsa ILVEKSESSÄ kukahan mahtaa olla :)....hyviä uusia vuosia kaikille
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
BRAXI kirjoitti:
Pelaajaa pökkää pelannut viimeisimmän ottelunsa ILVEKSESSÄ kukahan mahtaa olla :)....hyviä uusia vuosia kaikille

Jaahas Braxi on taas hajulla ? = ) .. onkos Pernaa vai Kinos... Onko jälkimmäinen edes enää Ilveksen testissä..?
 

Iiwari

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Tappara, HPK
Pernaa lähti ainakin FPS:sta pois. Lehtitietojen mukaan ei kylläkään pelaisi kevätkaudella missään mutta tiedä häntä ?

Kyllähän Pernaassa potentiaalia on kunhan joku saisi sen puserrettua ulos.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kiva kun täällä taas jotkut paistattelee päivää inside-tiedoilla. Jos aletaan kertomaan nimiä, niin kertokaa sitten edes kunnolla. Koskee myös Braxia. Alkaa lähinnä jurppimaan tuollainen minäpätiedänmuttakerronvainpuolet-kirjoittelu.

Ja kyllä se on täälläkin nimi tiedossa. Ei vain huvita kasvattaa nimimerkin munaa.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Castillo kirjoitti:
Kiva kun täällä taas jotkut paistattelee päivää inside-tiedoilla. Jos aletaan kertomaan nimiä, niin kertokaa sitten edes kunnolla. Koskee myös Braxia. Alkaa lähinnä jurppimaan tuollainen minäpätiedänmuttakerronvainpuolet-kirjoittelu.

Ja kyllä se on täälläkin nimi tiedossa. Ei vain huvita kasvattaa nimimerkin munaa.

Etkös sinä justiin puhunut itsesi pussiin, tuossa viestissä ; ) ? Anna pippelin kasvaa ja kerro !
 

tuppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Eepee, Matti Höylä
Castillo kirjoitti:
Kiva kun täällä taas jotkut paistattelee päivää inside-tiedoilla. Jos aletaan kertomaan nimiä, niin kertokaa sitten edes kunnolla. Koskee myös Braxia. Alkaa lähinnä jurppimaan tuollainen minäpätiedänmuttakerronvainpuolet-kirjoittelu.

Ja kyllä se on täälläkin nimi tiedossa. Ei vain huvita kasvattaa nimimerkin munaa.
No tokihan tässä omaakin egoa pönkitetään samalla! Suurin syy on kuitenkin se että nimen paljastaminen on kielletty vielä. Mä ainakin haluaisin kuitenkin itse tietää edes sen että uusi pelaaja on tulossa, jos jollain on sellasta tietoa tarjolla.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
No en myönnä, että puhuin itseni pussiin. Tarkoitin vain, että en kirjoita sen takia viestiä, että mulla olisi palava halu saada tietää kuka se on. Tiedän vain, että pelaajalla ei ole nimeä paperissa ja sen takia kannattaisi antaa ensin seurajohdon hoitaa neuvottelut ja sen jälkeen antaa heidän julkistaa nimet.

Pelaajan nimen paljastaminen on kielletty. Miksi sitten pitää alkaa vihjailemaan kuitenkin kuka pelaaja kyseessä on?

On varmaan kiva saada jotain luottamuksellista tietoa ja sitten levitellä niitä muille vihjailemalla. Varsinainen luottamuksen osoitus sille, joka on sulle asiasta kertonut.
 

BRAXI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suvikin Superit
Arvon Castillo!
Totuus on että en varmuudella tiedä kenestä on kyse joten en nimistä puhu.
Enkä nyt tiedä mikä sua risoo jos nyt jollain on inside tietoo asioista niin eikö ole mukavaa niistä saada myös lukea. Eikä minulla ole mitään tarvetta ...miten sen sanoit kasvattaa munaani(jos minulla nyt semmoinen edes on) Käsittääkseni nämä jutut kuuluvat tän kaltaisille palstoille....outoa castillo outoa käytöstä..onks ollut huono päivä töissä?
 

tuppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Eepee, Matti Höylä
Castillo kirjoitti:
Pelaajan nimen paljastaminen on kielletty. Miksi sitten pitää alkaa vihjailemaan kuitenkin kuka pelaaja kyseessä on?
No nyt mä vaan päätän itte sä puhut BRAXIsta, mä en oo vihjaillu pelaajalla, toki mainittin että pelaajan sopimus muualle on purettu, se ei tiistaina vielä kuitenkaan paljastanu kellekään mitään.. Enkä mä ainakaan mitään luottamuksellista tietoa saa, tarpeeksi hörökorvat niin kuulee asioita.
 

Rocco

Jäsen
Leuka kirjoitti:
Jussi Pernaa Sporttiin?!

Näköjään etusivulla lukee että tulee. Noh, tervetuloa vaan! Lähiseudun poika ja nuori kehityskelpoinen pakki. What´s not to like?
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Mitä hyötyä Sport näkee pelaajassa, jolta on peli-ilo kadonnut?? Vai onko Pernaa kusettanut FPS:ää?

Joka tapauksessa hyvin kyseenalainen hankinta. Varmaankin oli kuitenkin halpa mies. Toivottavasti ainakin. Paha maku jää kuitenkin tuosta FPS:n kusettamisesta. FPS oli kuitenkin se seura, joka antoi hänelle mahdollisuuden edetä urallaan.
 

tuppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Eepee, Matti Höylä
everon kirjoitti:
Mitä hyötyä Sport näkee pelaajassa, jolta on peli-ilo kadonnut?? Vai onko Pernaa kusettanut FPS:ää?

Joka tapauksessa hyvin kyseenalainen hankinta. Varmaankin oli kuitenkin halpa mies. Toivottavasti ainakin. Paha maku jää kuitenkin tuosta FPS:n kusettamisesta. FPS oli kuitenkin se seura, joka antoi hänelle mahdollisuuden edetä urallaan.
En jaksa kirjoittaa uusiksi niin kopsataan Sportin sivuilta kirjoitus tänne, huomatkaa että noi lainaukset on sitten sieltä sivuilta..

tuppu kirjoitti:
Nopeasti asiat sitten etenivät, maanantaina/tiistaina sopimus Forssaan on purettu ja tänään uusi Sportiin tehty. Tosin pääteltävissähän tuo on ollut heti silloin, varsinkin jos tietää Jussin pelihalut ja Sportin halun saada Jussi paikkaamaan pakkivajausta.

EH kirjoitti:
"Ihan vain henk. koht. mielipiteenä että Pernaa ei olisi vahvistus Sportille. Ihme touhua Ilvekseltä, että ensin tekivät sopparin puujalka-Allenin kanssa ja nyt testasivat Pernaata."

Kyseessä ei ollut testi vaan kolmen ottelun sopimus, Rönnbergin pelaaminen oli epävarmaa polvivammojen takia ja Jääskeläisen paluu oli vasta tällä viikolla, eli viikoksi täydentämään pakkiosastoa.

hietsku kirjoitti:
"Pernaa oli kertonut peli-ilonsa puutteesta jo aiemmin syksyllä, joten joukkueen johdolle päätös ei tullut yllätyksenä.
Eli toivotaan ettei tuu meille jos ei napostele pelata."

Eiköhän rakkaus kiekkoa kohtaan ole tallella, peli-ilon puute johtuu enemmänkin kaukalon ulkopuolisista seikoista. Forssa on kaukana kotoa, varsinkin jos palkat on myöhässä.

TonTo kirjoitti:
"Toivottavasti FPS saa jonkin näkösen korvauksen...
...Toivottavasti tästä Kauhajoen boheemista ei tule koskaan yhtään mitään!! Sille täytyy opettaa, että kusettamalla huippukiekossa ei pärjää."

Kauhavan.
Ei saa korvausta, sopimuksenpurkuun on asianmukaiset perusteet.
Kusettamisesta on turha puhua jos seura ei hoida omia velvoitteitaan ja muutenkin varsin katkeraa tilitystä toivoa ettei toisesta tule mitään.

Edit: lainausmerkit..
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Pernaasta ei varmaan mitään varsinaista sateentekijää saatu mutta uskon, että on kehityskelpoinen pakki jonka nykyinen taitotasokin riittää Mestikseen. Nyt on sitten vähän enemmän leveyttä pakistossa loukkaantumisten varalta. Tuskin oli myöskään hirveän kallis hankinta.

Mun mielestä tässä ei ole mitään kyseenalaista, tervetuloa vaan Jussi. Toivottavasti saadaan vielä se Höyläkin pidettyä täällä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Juu, tervetuloa vain Pernaalle. Olen monesti kirjoittanut, että Pernaan olisi pitänyt lähteä Seinämäeltä Sportiin jo kautta paria aiemmin ja olen samaa mieltä edelleen. Nooh, nyt jamppa on kuitenkin ringissä ja saa näyttää osaamisensa vähän laajemmassa mittakaavassa kuin viime kaudella joulutauolla.

Onko Pernaa sitten vahvistus? Jaa-a. Nimimerkki Ison Punakan kanssa juteltiin ja oltiin samaa mieltä siitä, että Sport olisi mieluiten tarvinnut ihan peruspakin, stay at home-tyyppisen, koska kiekollista taitoa joukkueessa jo on. Minste palaa vielä ja esim. Allenilla on chänssit - tai ainakin odotukset on - hirmuiseen tasonnousuun. Pernaa on kuitenkin vahvasti hyökkäävä kaveri. Pitää katsastaa jamppa kunnolla ennen kuin annan tuomioita suuntaan jos toiseen.

Se miksi pelaaja ei onnistu toisessa paikassa, kun toisessa paikassa on onnistunut on aina mysteeri. Itse en pidä kodista diggaavia paskahousuina, itse olen ehkä myös vähän samanlainen. Nyt Pernaa on niin lähellä kotia, että tästä vaikka vetää potkukelkalla Kauhavalle, jos siltä tuntuu. Ehkä se vähän avaa päätä ja samalla peliä.
 
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
mendieta kirjoitti:
.. Allenilla on chänssit - tai ainakin odotukset on - hirmuiseen tasonnousuun. Pernaa on kuitenkin vahvasti hyökkäävä kaveri. Pitää katsastaa jamppa kunnolla ennen kuin annan tuomioita suuntaan jos toiseen.

Se miksi pelaaja ei onnistu toisessa paikassa, kun toisessa paikassa on onnistunut on aina mysteeri. Itse en pidä kodista diggaavia paskahousuina, itse olen ehkä myös vähän samanlainen. Nyt Pernaa on niin lähellä kotia, että tästä vaikka vetää potkukelkalla Kauhavalle, jos siltä tuntuu. Ehkä se vähän avaa päätä ja samalla peliä.
Niin olisikohan Pernaalla ja Allenilla samat ongelmat? Siis kotiikävää? Viimekin vuonna Allenilla oli ongelmia, mutta palattuaan Canadasta niin hän oli kuin uusi mies. Näin minä ainakin muistaisin sen.

Pelaajia ei varmaan kovin paljoa löydy tällä hetkellä, ja siksi luulen että Pernaa on yksi järkevimmistä vaihtoehdoista.
 

Rocco

Jäsen
moonshainrider kirjoitti:
Niin olisikohan Pernaalla ja Allenilla samat ongelmat? Siis kotiikävää? Viimekin vuonna Allenilla oli ongelmia, mutta palattuaan Canadasta niin hän oli kuin uusi mies. Näin minä ainakin muistaisin sen.

Pelaajia ei varmaan kovin paljoa löydy tällä hetkellä, ja siksi luulen että Pernaa on yksi järkevimmistä vaihtoehdoista.

Veikkaan että Forssa vaan ei ollut paikka missä ylipäätään viihtyy. En viihtyisi toisaalta minäkään... Ei pahalla Forssaa tai forssalaisia kohtaan. Pernaa kuitenkin oli jo kauden alla tulossa tänne, mutta ei päässytkään. Toki se syö miestä jos ei pääse kotiseudun joukkueeseen ja joutuu muualle. Toivotaan että se peli-ilo palaa nyt Vaasassa ja Red Armyn kannustuksen edessä.

Allenin tapauksen kuitenkin ymmärtää sillä kotiin on matkaa yli 10.000 kilometriä ja kymmenen aikavyöhykettä. Allen tuli ilmeisesti eilen takaisin ja voidaan kaiketi odottaa että Iron Fist olisi kunnossa muutekin kuin hanskaushommissa.
 

Hessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Vai niin, Forssan lehdessä Pernaa ilmoitti, että luistimet ripustetaan naulaan joksikin aikaan. No, raha saa monet ihmiset muuttamaan mielensä.
 

herra 63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Forssan palloseura
Kyllä tuosta Pernaan tempusta jäi ikävä kusetuksen maku, ei ainakaan olisi tarvinnut selitellä noin paljon.
No eiköhän poika vielä ainakin kerran joudu tulemaan Forssaan, ja muistaa ottaa halilelun mukaan koti-ikävän välttämiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös