Juu, tervetuloa vain Pernaalle. Olen monesti kirjoittanut, että Pernaan olisi pitänyt lähteä Seinämäeltä Sportiin jo kautta paria aiemmin ja olen samaa mieltä edelleen. Nooh, nyt jamppa on kuitenkin ringissä ja saa näyttää osaamisensa vähän laajemmassa mittakaavassa kuin viime kaudella joulutauolla.
Onko Pernaa sitten vahvistus? Jaa-a. Nimimerkki Ison Punakan kanssa juteltiin ja oltiin samaa mieltä siitä, että Sport olisi mieluiten tarvinnut ihan peruspakin, stay at home-tyyppisen, koska kiekollista taitoa joukkueessa jo on. Minste palaa vielä ja esim. Allenilla on chänssit - tai ainakin odotukset on - hirmuiseen tasonnousuun. Pernaa on kuitenkin vahvasti hyökkäävä kaveri. Pitää katsastaa jamppa kunnolla ennen kuin annan tuomioita suuntaan jos toiseen.
Se miksi pelaaja ei onnistu toisessa paikassa, kun toisessa paikassa on onnistunut on aina mysteeri. Itse en pidä kodista diggaavia paskahousuina, itse olen ehkä myös vähän samanlainen. Nyt Pernaa on niin lähellä kotia, että tästä vaikka vetää potkukelkalla Kauhavalle, jos siltä tuntuu. Ehkä se vähän avaa päätä ja samalla peliä.