Paha taas mennä toteamaan, mutta miten mä aina oon oikeessa näiden MUN puusilmäisyyksieni kanssa?
Kauanko tuolla toimistolla saadaan vedättää, että menee Vaasalaisenkin fanin nuppiin, että nyt uidaan syvällä. Pelkkä nilkat paskassa ei riitä, kyllä nyt mennään jo kaulaa myöden.
Kusetusta, vedätystä ja pimitystä. Siinä voisi olla nykyisen Sportin motto, kun kyseessä on fanit, pelaajat ja yhteistyökumppanit.
Edelleenkään seura ei tule ulos tilinpäätöksen kanssa, edelleen pelaajia vedätetään jollain saatanan pelikohtaisella sopimuksella ja vielä kaiken hyvän lisäksi omia junnuja. Ei saatana, pojilla on laskutkin maksettava, elettävä ja yritettävä saada siinä myös siviilielämääkin pyöritettyä. Pitäisi suuren ja mahtavan Sportin edessä nöyristellä ja pelata Saarelta jäämillä palautuspullorahoilla. Ei hyvää päivää!
Lähtekää junut vaan muille apajille, saavatpahan maista omaa lääkettä. Moni Sportin omista junnuista mahtuu hyvin Mestisjengien ihan ykkös- kakkosketjuun ja voivat näinollen myös kehittyä ja saada myös mahdollisuuden päästä ylöspäin.
Se siitä Mamban omat junnut projektista. Painukaa Mamba, Saari ja Syrra niin kauas, kuin pippuri kasvaa ja antakaa meidän jengin kehittyä ja menestyä!
Kiitos ja aamen!
PS: Puusilmät, älkää jeesustelko niillä "terävillä" kommenteillanne kiitos!