Eli sarjan moraalinen voittaja on jo nyt Blues.
Kyllä Poristakin joskus töitä löytyy,ei kannata katkeroitua.
Eli sarjan moraalinen voittaja on jo nyt Blues.
Hyvä Blues, luulot pois vaan Jyppi-Dufat jne...Kaljupäägansterin filosofia, ura ja anti-kiekko on toivottavstai pian ohi.
Hohhoijaa, alkaa tulla taas jo suhteellisen huvittavaa settiä: Ensi kertaa kunnon liemessä - Kiekkouutiset - JYP, SM-liiga ja NHL - Kiekko-Keskisuomalainen
Hohhoijaa, alkaa tulla taas jo suhteellisen huvittavaa settiä: Ensi kertaa kunnon liemessä - Kiekkouutiset - JYP, SM-liiga ja NHL - Kiekko-Keskisuomalainen
Tämä on SM-liigan puoli, takaisin mestiskeskusteluun kiitos. Kyllä se sport nousee kun ansaitsee oman paikkansa.
Pete(vai miten se sanotaan?) olis jo nyt kova maajoukkueessa valmentajana. Lähtien siitä että ei niitä samettisia käsiä oo kun Granlundilla ja Vatasella ja neon kokoajan telakalla.
Mahtavaa peliä tänään molemmilta. Mulle on ollut suuri yllätys Bluesin kiekonhallinta. Aika heikosti on tullut katsottua tällä kaudella Bluesin pelejä muuta kuin telkkarista, mutta onhan toi muuttunut ihan täysin. Missä vitussa se ajokoira on?? Nythän vaikuttaa siltä että Jyppi on se ajokoira ja espoo karkaa alta. Jyppi siis juoksee ja Blues korjaa pottia, eli menee mielestäni ihan toisin kuin etukäteen ajattelin.
Eli mikä tuossa nyt oli niin huvittavaa?
Juuri näin! Myös minulle tuo Bluesin vahva kiekollinen peli on ollut melkoinen yllätys. ...
Taistelu jatkuu ja usko on edelleen kova, maanantaina voitetaan!
Ai mikä on huvittavaa?
Huvittavaa on se että ainut joukkue joka tässä voi jotain munata on runkosarjan voittaja joukkue J Y P.
Onko tässä nyt jotain epäselvää? Runkosarjan yhdeksännellä Bluessilla ei ole tässä sarjassa mitään hävittävää, vain voitettavaa.
Pelit ovat olleet tähän asti viihdyttäviä. Toivottavasti myös jatkuvat sellaisina vaikka JYP pääsisikin kuskin paikalle. Tosin kyllä pieni epäilys hiipii että shittiä on sen jälkeen tarjolla. Toivottavasti siis Blues tekee avausmaalit jatkossakin ja JYP joutuu vähän pelaamaankin! Hieno sarja tähän asti kuitenkin.
RD:llä on erinomainen ote valmentamiseen ja hän on myös Matikaisen erittäin hyvä ystävä josta Matikainen antoi RD:lle radiossa myös hyvää palautetta.
...
Sen verran mitä olen kuullut RD:n valmennusfilosofiasta se on täyttä asiaa ja on sovellettavissa myös kaikkeen muuhun inhimilliseen toimintaan. Jos siis halutaan ihmisten parasta.
...
Arvostan sitä että tavallisista liigapelaajista saadaan usein vaikkei aina JYPissä kehittyviä yksilöitä ja joukkuepelaajia. Tälle kulttuurille olisi työelämässäkin käyttöä.
Tuntuu jotenkin uskomattomalta että Jyppi konttaa taas kerran liigan piikkipaikalta itsensä pronssipeliin. Ehkä pienoinen annos nöyryyttää niin Dufvalle, pelaajille ja faneille auttaisi asiaa.
Hei, minä olen nöyrä. Voi kai vielä uskoa suosikki joukkueen voittoon, vaikka sinun mielestä sarja on jo selvä. Paljon pitää JYPin parantaa mikäli aikoo taistella finaalipaikasta, mutta sarja on vielä pahasti kesken.
Blues kyllä pelaa aivan uskomattomia playoffeja ja johtaa ansaitusti 2-0. On ollut ihailtavaa seurata tahtotasoa, millä Bluesin jätkät pelaavat. Tämä näkyy erityisesti parempana maalieduspelaamisena JYPiin verrattuna. Lisäksi Tarkki on vienyt Tuokkalaa ja Myllykoskea tässä sarjassa.
Kari Tynikö siellä kirjoittelee? Ei nyt millään pahalla, mutta täähän on suoraan kuin jostain JYPin kausikirjan mainosmateriaalista.
Runkosarjan pelailulla ei kauheasti ole väliä jos pelin taso ei nouse pleijareihin. Siitähän koko play offeissa on kyse, kuka pystyy eniten parantamaan runkosarjan nähden. Mestaruuskaudella JYP paransi eniten, viime kaudella TPS. Tällä kaudella tähän asti se näyttää olevan Blues. Siihen pitäisi vielä lääkkeet keksiä, viisi peliä on aikaa.
JYP-faneilta ja joukkueeseen enemmän tutustuneilta haluaisin kysyä, tarvitsisiko joukkueenne mielestänne jonkinlaisen tuuletuksen? Jotenkin tuntuu, kun on puhuttu nyt paljon tästä "palon" puuttumisesta, että JYP-rungon pysyessä samana jo useamman vuoden (korjatkaa jos olen väärässä) ei miehistöstä tahdo löytyä enää sellaista kiimaa kuin mestaruuskeväänä. Silloin oli hieno katsella kun JYP-pelaajista näki että siellä painaa joka jätkä 100% tunne mukana.